Mega-Meeting vanaf PPP

Who the fuck was die motorrijdende gladiool die het nodig vond om onze ppp rit op de heenweg links en rechts te doorkruisen om 1 minuut eerder thuis te zijn :? :?
 
Genoten vd dag..de hagel af en toe was wat minder maar dat mocht de pret niet drukken..paar foto's gemaakt zal ze wel uploaden.
 
Zwart zilveren Varadero met topkoffer ?

...die hoorde niet bij ons
Joh, dat had ik niet door ;) Rare knakker om zo een motorgroep te doorkruisen..

Ik heb nog een foto van ons vertrekpunt.

Onderweg richting bennekom zijn we de draad kwijtgeraakt en kon ik jullie ook niet meer traceren, toen maar naar Amersfoort gegaan wat ook niet vlekkeloos verliep, we reden een andere troep achterna en ik had er een slecht buikgevoel bij.
Wat niet geheel onterecht was..de koprijders wisten het ook niet...toen zijn we maar wat gaan vragen in de buurt...2e rotonde rechtsaf...yeah right..VOORBIJ de 2e ronde rechtsaf...die oudjes zijn ook niet meer wat ze geweest zijn ;)
 
He jongens (en dames) ik moet zeggen dat het op de regen na voor mij en Deb gisteren een geslaagde dag was!!!
Het was alleen een beetje jammer van die tweede stop op de heenweg....regenpakken Hahahaha (grapje)
Op de terugweg zijn wij wat eerder weggegaan omdat we geen regenpakken hadden *D .
Hieronder een paar foto's van PPP.

Groeten Frans

PS. Deb heeft op de terugweg nog effe zitten spelen met haar fotocamera en een filmpje gemaakt van AJS, ik heb je het gisteravond geprobeerd via je hotmailadres proberen te versturen, deze kreeg ik terug.
Als je het filmpje wil hebben (seconde of 15 niet wereldkwaliteit)geef dat even e-mail adres door die het wel kan ontvangen.
full
 
He jongens (en dames) ik moet zeggen dat het op de regen na voor mij en Deb gisteren een geslaagde dag was!!!
Het was alleen een beetje jammer van die tweede stop op de heenweg....regenpakken Hahahaha (grapje)
Op de terugweg zijn wij wat eerder weggegaan omdat we geen regenpakken hadden *D .
Hieronder een paar foto's van PPP.

Groeten Frans

PS. Deb heeft op de terugweg nog effe zitten spelen met haar fotocamera en een filmpje gemaakt van AJS, ik heb je het gisteravond geprobeerd via je hotmailadres proberen te versturen, deze kreeg ik terug.
Als je het filmpje wil hebben (seconde of 15 niet wereldkwaliteit)geef dat even e-mail adres door die het wel kan ontvangen.
(Afbeelding)
maar wie kwamen er droog aan ;) :+
 
;)

ben nog ff naar amsterdam geweest en een agent de weg gevraagd..


kom op zeg ik was toch hulpbehoevend ;)
 
@fransdebby
wat cool ben benieuwd naar dat filmpje.
heb je net een mailtje gestuurd
 
Ajs, ik heb nog geen mail ontvangen???
Heb je wel het e-mailadres goed ingevuld??? fransserlier@zonnet.nl of fransserlier@casema.nl

Ik zal zeggen probeer het nog een keer.

Trouwens..... eigelijk zou ik je helemaal niets moeten sturen, zat effe in het ZXR-topic te kijken en toen schreef je nog dat Yamaha's moesten oprotten!!! }) , ik daag je wel een keer uit zonder duo achterop hahahahahaha
Als ik je mail binnen hebt zal ik hem even opsturen.

Groeten Frans
 
goedemiddâgh luitjes
ik zie nu pas voor het eerst dat jullie van PPP ook een eigen forum hebben.
Ik ben pas nog op een zondagje jullie kant op gereden met het stikte van de politie fuiken dus maar afgeslagen bij schipluiden
Hoe is het daar nou is het nog steeds zo druk als een paar seizoenen trug?
Kom zelf uit de hoekse waard en ondanks dat het niet zo ver weg is heb ik niet zo'n zin om steeds voor niets dat rotstuk rechte snelweg af te leggen om vervolgens erachter te komen dat het of stikt van de politie of dat er niemand is.
was zelf afgelopen weekend ff een stukje richting de meeting meegereden (afgeragde groene honda nakedbike, maar ben weer omgedraaid om moederdag te vieren (ja ja moederskindje)
We hebben hier in de buurt een grote groep hele snelle jongens misschien kunnen we een keertje afspreken.


 
Viel nog niet mee om als groep bijeen te blijven.
Onze kopgroep reed ook een vreemde weg .. mijn route navigatie wilde alsmaar andere kant op... dacht van .. zullen het wel beter weten.
Zo van kachel d'r maar achter an. hahaha
Ik vond het wel een leuke dag.
Bij deze nog foto van .... en ....

full
 
@fransdebby. ik ga het nog eens proberen. verder was die opmerking bedoeld aan beginner die met zijn R1 een grote mond ging hebben. moest hem even laten bedaren.
 
dat ben ik met daniel

_________________________________________
Ja precies Patrick en Daniel... kon d'r niet opkomen gniff :?
Wel leuke foto..
 
Crash, kan je de lijst effe bijwerken? ik was er niet bij :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan