Mega-Meeting vanaf PPP

Ik meld me weer af om mee te gaan vanuit de PPP.
Omdat ik bij mijn schoonouders logeer zal ik vanuit Zaltbommel aansluiten bij de groep die vanuit het zuiden vertrekt.
 
full


valt toch wel mee 50% kans op een buitje daar blijven toch niet voor thuis
 
Ik zet me wekkertje morgen maar als het weer er slecht uit ziet dan draai ik me weer lekker om.
 
Voor de pechservice tijdens de megameeting kijk je in het volgende topic!

www.motor-forum.nl/forum/topic.php/96148/1

Kort gezegd, ik zal met een auto rijden tijdens de megameeting. Ik zal gereedschap bij me hebben, benzine, compressor enz enz. Je kunt me alleen morgen 8 Mei 2005 bereiken op Voor meer info zie het topic. Groeten, Jouri

de auto waar ik mee zal rijden:
p401.jpg
 
Laatst bewerkt:
hallo

ff wat anders

gebeurt er weer wat bij ppp ik dacht dat het daar over was vanwege veel politie contole en ongelukken
kom ik weer eens kijken als ik in de buurt ben

gr cb-edje
 
hallo

ff wat anders

gebeurt er weer wat bij ppp ik dacht dat het daar over was vanwege veel politie contole en ongelukken
kom ik weer eens kijken als ik in de buurt ben

gr cb-edje

Wat vind je nu zelf van deze vraag?
 
Oh jee, de Mooi-weerrijders krijgen weer last van hun eksterogen })
vandaag nog een dikke 500km gereden: Dusseldorf -> Almelo -> Delft
en ondanks het afwisselende weer is het goed te doen (Trek wel je winterkloffie aan!)

Voor de helden: Tot morgen!
 
Ik blijf er niet voor thuis.. af en toe een buitje maar volgens mij kunnen we ook best wel geluk hebben door de zon en wind het wegdek snel weer droog.
En met een beetje pak blijf je toch ook droog ?
Nou ja we zien wel groetjes iedereen tot morgen ! ;)
 
nou vertel mij eens wat er mis is met deze vraag,of mag er hier ook niets gevraagd worden

nix mis mee hoor gewoon een normale vraag. En daar had ook gewoon een normaal antwoord op moeten komen. Zo moeilijk is dat niet toch?
Alleen is het op de ppp een beetje tam geworden.
De gezelligheid is nu verplaatst naar peulwijk.
Daar kan je makkelijke zitten en je ziet nog wel eens wat voorbij komen.
Zou zeggen kom een keer langs :]

gr Daborg
 
Terug
Bovenaan Onderaan