Mega Meeting vanuit Flevoland & Harderwijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
nog even de tijden op een rijtje:

9:20 vertrek vanaf spot 1
9:40 vertrek vanaf Mc D. lelystad (bij de a6)
10:00 vertrek herderwijk
11:00 aankomst venendaal

Is er geen makkelijkere plek in harderwijk om af te spreken? aangezien we nu helemaal de boulevard op moeten. mischien een punt dat wat meer op de route ligt?
Eventueel bij Harder Plaza. Is meteen als je Harderwijk in rijdt, met veel parkeerruimte.
 
ik zat zelf te denken er naast. bij de volkswagen dealer, (van de stoplichten over het oude spoor, direct rechts (hardersplaza is direct links)

ook plek zat om even te stoppen. en bijna direct aan de route
 
ik zat zelf te denken er naast. bij de volkswagen dealer, (van de stoplichten over het oude spoor, direct rechts (hardersplaza is direct links)

ook plek zat om even te stoppen. en bijna direct aan de route

Nadeel van beide plaatsten kan zijn is dat er al allemaal auto's staan van bezoekers van het dolfinarium enzo.
En er dus bijna geen plek meer is.
 
Nadeel van beide plaatsten kan zijn is dat er al allemaal auto's staan van bezoekers van het dolfinarium enzo.
En er dus bijna geen plek meer is.

en aan de over kant van de stoplichten dan? daar waar zo'n meubelzaak zat/zit of die pralelweg langs de mercedes garage?

anders word het wel gewoon de boulevard, maar daar heb je ook veel last van al die mensen die naar t dolfinarium gaan

waar en hoe laat moet ik dan staan als ik in ermelo aansluit??

daar bij dat bus depot van connexxion ofzo? dan zwaai ik wel naar je als we er langs komen :P ik denk dat dat iets rond kart over 10 zal worden
 
sorry mensen voor mijn late reactie's en update's

er mag ook verzameld worden bij mijn huis.
ligt ook aardig op de route.
miss dat dat een aantal van 2jr geleden nog wel weten;)
maar ik denk dat de tijden dan net iets vroeger moeten

We kunnen idd via ermelo putten enz enz rijden..
 
Laatst bewerkt:
ja dat zou kunnen :Y ,die connection punt is wel weg ze gaan daar huizen bouwen of iets,maar weet wel waar je bedoeld das bij die rotonde tegenover de albert hein toch..
 
ey
oke is goed tnx ik weet wel waar het is.komt wle goed ;)
sta ik daar wel rond half 10 - kwart voor 10 en als het veranderd hoor ik het wel :Y
 
sorry mensen voor mijn late reactie's en update's

er mag ook verzameld worden bij mijn huis.
ligt ook aardig op de route.
miss dat dat een aantal van 2jr geleden nog wel weten;)
maar ik denk dat de tijden dan net iets vroeger moeten

We kunnen idd via ermelo putten enz enz rijden..

moeten we dan eerder zijn of later? hoe bedoel je?



ey
oke is goed tnx ik weet wel waar het is.komt wle goed ;)
sta ik daar wel rond half 10 - kwart voor 10 en als het veranderd hoor ik het wel :Y

dan kan je lang wachten... zo als t nu staat gan we pas om 10 uur in harderwijk weg
 
Laatst bewerkt:
ey
oke is goed tnx ik weet wel waar het is.komt wle goed ;)
sta ik daar wel rond half 10 - kwart voor 10 en als het veranderd hoor ik het wel :Y


en als je echt zin om te rijden hebt kun je toch als nog richting hwijk komen. :]
vooral als je al zo vroeg wilt gaan staan wachten :+
 
Kan ie mooi KD's gaan oefenen op de rotonde ;)

maare voor jou geldt natuurlijk hetzelfde..
ja kunt zo aansluiten..
en als je zin hebt om te :] dan kom je gewoon eerst ff gezellig naar hwijk

zodat je je kd's nog ff kan oefenen :+
 
ik moet helaas met spijt '( ook melden dat ik nie mee kan naar de MM ;( ;(
ik moet met me werk naar luxemburg 3 dagen, van vrijdag t/m zondag om een soort viedaagse of zo te lopen (3 keer 20 km) B| |(
en wij van de (landmacht) lopen ook een mee

veel plezier jullie iig, ik ga wel lkkr lopen in luxemburg :(




heb ook nog wel wat beter nieuws
me kd s lukken gister ging ie voor het eerst :Y en vandaag ging ie achter elkaar na weer wat geoefent te hebben *D })
 
dus.... wat word nou de meeting point in harderwijk? bij just a girl thuis? waar is dat dan, voor de gene die daar willen verzamelen en heen rijden?

tijden worden dan dus...

9:10 vertrek vanaf spot 1
9:30 vertrek vanaf Mc D. lelystad (bij de a6)
10:00 vertrek herderwijk (geen idee waar)
11:00 aankomst venendaal

mischien handig voor in de openingspost
 
Laatst bewerkt:
We kunnen denk ik het makkelijks dan vertrekken uit Hwijk bij de shell.
Die zit als je vanuit de polder komt bij de 2e stoplichten naar rechts.

Die zit al vlak bij mijn huis..

Aangezien er zeer veel mee gaan die nog niet bij mij thuis zijn geweest lijkt mij dit handiger..

Ik had al de tijden in openingpost staan.. nu ff aangepast naar de juiste en definitieve tijden
 
We kunnen denk ik het makkelijks dan vertrekken uit Hwijk bij de shell.
Die zit als je vanuit de polder komt bij de 2e stoplichten naar rechts.

Die zit al vlak bij mijn huis..

Aangezien er zeer veel mee gaan die nog niet bij mij thuis zijn geweest lijkt mij dit handiger..

Ik had al de tijden in openingpost staan.. nu ff aangepast naar de juiste en definitieve tijden

Lijkt me een goede plek. Zal zorgen dat we rond 9.45 daar zijn :)
 
Ik ben er bij. Sluit waarschijnlijk aan in Almere, maar misschien wel ergens anders. Weet nog niet welke motor ik mee heb en waar ik die vandaan haal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan