Meiden met SuperSportMotoren *deel 12*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben d'r ook weer!!

En mag deze in de OP ipv de huidige foto?

dd22f80d98609eb7ef430b80bc3bc547
 
Laatst bewerkt:
BTW, heb toevallig Stephanie gister nog geprobeerd te bellen (ze nam niet op helaas). Als ik haar spreek vraag ik of ze even wil reageren hier!

Thnx, das lief van je.

We leven toch wel een met haar mee :Y

Als ze geen zin heeft om te reageren geef haar dan maar een dikke knuffel van ons.
 
Thnx, das lief van je.

We leven toch wel een met haar mee :Y

Als ze geen zin heeft om te reageren geef haar dan maar een dikke knuffel van ons.
Hier volgt een bericht van Tros Vermist:

Stephanie heeft zich vanmiddag telefonisch gemeld! :Y
Alles is goed met haar. Ze zal ook snel wat van haar laten horen hier.
 
Hai hai

ik wil me hier ook maar eens voorstellen, ik ben Mandy en rij zelf een zx6r uit 2005
374402477.jpg


Wilde me al eerder voorstellen met mn vorige motor (een groene 2005) maar deze werd helaas gestolen hierdoor nogal druk geweest met van alles.

Wil volgend jaar ook meer het circuit op met deze was goed bevallen met de groene

371616239.jpg


Ik kom uit mijdrecht maar zit in de weekenden vaker bij mn vriend in de achterhoek dus als er weer een ritje in de buurt is lijkt het me leuk om een keer mee te rijden
 
Laatst bewerkt:
Hai hai

ik wil me hier ook maar eens voorstellen, ik ben Mandy en rij zelf een zx6r uit 2005
[afbeelding]

Wilde me al eerder voorstellen met mn vorige motor (een groene 2005) maar deze werd helaas gestolen hierdoor nogal druk geweest met van alles.

Wil volgend jaar ook meer het circuit op met deze was goed bevallen met de groene

[afbeelding]

Ik kom uit mijdrecht maar zit in de weekenden vaker bij mn vriend in de achterhoek dus als er weer een ritje in de buurt is lijkt het me leuk om een keer mee te rijden


hoi Welkom hier.
Mooie fiets heb je en zie dat je je pak erop aangepast hebt ;)
Balen dat je vorige motor gestolen is, en nooit meer terug gevonden zeker? In ieder geval niet heel aangezien je nu een andere hebt.
groetjes Ageeth :W
 
Laatst bewerkt:
Hallo Meiden....

Een aantal van jullie heb ik al op diverse circuitdagen of meetings ontmoet, maar ik heb me eigenlijk nooit eerder hier aangemeld.
Ik zag dat jullie een nieuw deeltje hebben en het leek me een mooie gelegenheid dat maar eens te doen :)

Mijn naam is Sanne, ik ben woonachtig in Haarlem en ik rij een CBR 900RR.

ff een fototje van mezelf (al is de blade nu effen zwart gespoten zodat ie beter bij mijn outfit past :) )
full
 
Hai hai

ik wil me hier ook maar eens voorstellen, ik ben Mandy en rij zelf een zx6r uit 2005
[afbeelding]

Wilde me al eerder voorstellen met mn vorige motor (een groene 2005) maar deze werd helaas gestolen hierdoor nogal druk geweest met van alles.

Wil volgend jaar ook meer het circuit op met deze was goed bevallen met de groene

[afbeelding]

Ik kom uit mijdrecht maar zit in de weekenden vaker bij mn vriend in de achterhoek dus als er weer een ritje in de buurt is lijkt het me leuk om een keer mee te rijden
Welkom! :W

Leuke combi dat blauwe pakje bij de blauwe motor :Y
 
Hallo Meiden....

Een aantal van jullie heb ik al op diverse circuitdagen of meetings ontmoet, maar ik heb me eigenlijk nooit eerder hier aangemeld.
Ik zag dat jullie een nieuw deeltje hebben en het leek me een mooie gelegenheid dat maar eens te doen :)

Mijn naam is Sanne, ik ben woonachtig in Haarlem en ik rij een CBR 900RR.

ff een fototje van mezelf (al is de blade nu effen zwart gespoten zodat ie beter bij mijn outfit past :) )
[afbeelding]
En ook welkom :W volgens mij heb ik je al eens in het circuitrijdende dames-topic gezien?
 
En ook welkom :W volgens mij heb ik je al eens in het circuitrijdende dames-topic gezien?
Dat zou goed kunnen... ik weet in elk geval dat wij hetzelfde pak hebben :)
En ik heb de site van jou en je team al eens bekeken, super gaaf hoor!!! :}
 
Hai hai

ik wil me hier ook maar eens voorstellen, ik ben Mandy en rij zelf een zx6r uit 2005
[afbeelding]

Wilde me al eerder voorstellen met mn vorige motor (een groene 2005) maar deze werd helaas gestolen hierdoor nogal druk geweest met van alles.

Wil volgend jaar ook meer het circuit op met deze was goed bevallen met de groene

[afbeelding]

Ik kom uit mijdrecht maar zit in de weekenden vaker bij mn vriend in de achterhoek dus als er weer een ritje in de buurt is lijkt het me leuk om een keer mee te rijden

Heejz ik had je idd al op de zxr forum gezien ;)

welkom :W
 
Hallo Meiden....

Een aantal van jullie heb ik al op diverse circuitdagen of meetings ontmoet, maar ik heb me eigenlijk nooit eerder hier aangemeld.
Ik zag dat jullie een nieuw deeltje hebben en het leek me een mooie gelegenheid dat maar eens te doen :)

Mijn naam is Sanne, ik ben woonachtig in Haarlem en ik rij een CBR 900RR.

ff een fototje van mezelf (al is de blade nu effen zwart gespoten zodat ie beter bij mijn outfit past :) )
[afbeelding]

Welkom nieuwe dames :W
 
Welkom nieuwe dames!! :W

Mandy: Mooie combi zeg, van het pak en de motor! Je gaat de blits maken op het circuit, denk ik! *O*

Sanne: Gave foto zeg! *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan