Meiden met SuperSportMotoren *deel 12*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Meiden....

Een aantal van jullie heb ik al op diverse circuitdagen of meetings ontmoet, maar ik heb me eigenlijk nooit eerder hier aangemeld.
Ik zag dat jullie een nieuw deeltje hebben en het leek me een mooie gelegenheid dat maar eens te doen :)

Mijn naam is Sanne, ik ben woonachtig in Haarlem en ik rij een CBR 900RR.

ff een fototje van mezelf (al is de blade nu effen zwart gespoten zodat ie beter bij mijn outfit past :) )
[afbeelding]

welkom! :W
 
Hai hai

ik wil me hier ook maar eens voorstellen, ik ben Mandy en rij zelf een zx6r uit 2005
[afbeelding]

Wilde me al eerder voorstellen met mn vorige motor (een groene 2005) maar deze werd helaas gestolen hierdoor nogal druk geweest met van alles.

Wil volgend jaar ook meer het circuit op met deze was goed bevallen met de groene

[afbeelding]

Ik kom uit mijdrecht maar zit in de weekenden vaker bij mn vriend in de achterhoek dus als er weer een ritje in de buurt is lijkt het me leuk om een keer mee te rijden

hee hallo! leuk dat je je hier meldt! :W
had je motor + combi al in de Arnhemmers voorbij zien komen!
groetjes aan kippie ;)
 
Bedankt voor het warme welkom :)

en dat blauwe pak wilde ik persee hebben ook al was het plan weer een groene kawa te kopen ;)

Hai ~Suus~ haha ik zal de groetjes doen aan hem :) hij is nogal blij dat ik zijn motor niet meer inpik :P
 
@Ster: Hoe is het met jou nu dan?


Dat gaat wel; momenteel hang ik meer op de motor dan dat ik rechtop kan zitten want blijkbaar hebben mn rug en heupen samen besloten dat het hun beurt is om mij eens lekker te pesten. Dus ik rij momenteel als een omaatje rond; *hobbel* auw! *bocht* auw!

Ook mn burostoel is nu op werk niet echt comfi :+

Vooralsnog zijn er aflopen vrijdag weer nieuwe foto s gemaakt van mn nek, rug en heupen; ik kreeg een brief thuis dat er nieuwe foto s moesten maken want ze hadden iets gezien maar willen niet zeggen wat, heel frustrerend. Dus dat hoor ik 7 oktober. En dan heb ik verder nog 5 (!) andere ziekenhuisbezoeken lopen dus ik heb het er maar druk mee.

Momenteel ben ik vooral heel druk in mn hoofd met van alles. Na me ingelezen te hebben over hetgeen ik mankeer heb ik een hele rare drang om alles te moeten doen; NU!! Omdat de kans bestaat dat ik het straks niet meer kan. Dat brengt een rare gevoelsmatige drang met zich mee. Vooral qua motorrijden heb ik dat erg, aangezien dat toch 1 van mn grootste hobby s is.
 
Hier volgt een bericht van Tros Vermist:

Stephanie heeft zich vanmiddag telefonisch gemeld! :Y
Alles is goed met haar. Ze zal ook snel wat van haar laten horen hier.

Fijn om te horen :Y

Thnx voor de info *D

@GSXster; beterschap meid!
 
Dat gaat wel; momenteel hang ik meer op de motor dan dat ik rechtop kan zitten want blijkbaar hebben mn rug en heupen samen besloten dat het hun beurt is om mij eens lekker te pesten. Dus ik rij momenteel als een omaatje rond; *hobbel* auw! *bocht* auw!

Ook mn burostoel is nu op werk niet echt comfi :+

Vooralsnog zijn er aflopen vrijdag weer nieuwe foto s gemaakt van mn nek, rug en heupen; ik kreeg een brief thuis dat er nieuwe foto s moesten maken want ze hadden iets gezien maar willen niet zeggen wat, heel frustrerend. Dus dat hoor ik 7 oktober. En dan heb ik verder nog 5 (!) andere ziekenhuisbezoeken lopen dus ik heb het er maar druk mee.

Momenteel ben ik vooral heel druk in mn hoofd met van alles. Na me ingelezen te hebben over hetgeen ik mankeer heb ik een hele rare drang om alles te moeten doen; NU!! Omdat de kans bestaat dat ik het straks niet meer kan. Dat brengt een rare gevoelsmatige drang met zich mee. Vooral qua motorrijden heb ik dat erg, aangezien dat toch 1 van mn grootste hobby s is.

Jemig.... -O- Hoop dat de uitslag voor je meevalt meid!
Doe je wel voorzichtig met de dingen die je nu nog wil doen? :/
Want als dat nog fout gaat dan ben je nog verder ;(

Veel sterkte in iedergeval! :Y :W
 
@ ster: jee...hopelijk valt de uitslag inderdaad wel mee. Raar dat ze het niet meteen zeiden toen ze wat zagen op die foto's. Hopelijk kun je toch blijven motorrijden zeg. Enne kijk je iid wel uit met die dingen die je nog graag wilt doen?

@ ster & Jaap... Hebben jullie nog een link van die kawa circuitracer die voor mij ook werkt? Of is dit hem ook?
http://link.marktplaats.nl/279770906

Die heb ik laatst gezien op marktplaats en volgens mij is het dezelfde?!
Hij is iid wel errug mooi zeg! Ben er helemaal weg van...dat is precies wat ik wil!! :Y Er zit inderdaad wel erg veel bij zeg! Daar kan ik ook weer wat dingen van over zetten op mijn straatfiets. Heerlijk lijkt me dat...lekker prutsen. ;)
Heb geen idee wattie kost maar bij die 5000 euro (die van marktplaats) ben ik bang dat het nog net wat teveel is. '( Je weet natuurlijk nooit hoe het loopt maar ik moet eigelijk eerst weten of ik een baan kan vinden als ik in februari klaar ben met school. Anders heb ik die mooie motor gekocht en kan ik het circuitrijden niet meer betalen omdat ik geen baan kan vinden.
Ik moet denk ik toch nog eventjes wachten want het is denk ik nog wat te vroeg. Dan maar hopen dat ik volgend jaar nog overeind blijf met mijn straatfiets en dan hopelijk eerst een leuke baan en volgende winter een mooie circuitfiets.
Toch bedankt voor de goeie tips! ;)

@ Jessy...echt heel erg leuk die naam op je pak maar op dit moment heb ik nog niet echt een pak waar ik het op wil laten maken. Dat moet nog even wachten. En als het zover is laat ik het je weten! ;) Ik weet niet of het erg duur is trouwens?
 
@ snelle meid; ja dat is dezelfde :Y

Deze is met zekerheid iig netjes onderhouden.
 
Nieuw Topic, nieuwe foto :)

09AN1-7806-537640x480.jpg


Mag deze in de OP ziek motor meisje?

@alle nieuwen: welkom!
 
Dat gaat wel; momenteel hang ik meer op de motor dan dat ik rechtop kan zitten want blijkbaar hebben mn rug en heupen samen besloten dat het hun beurt is om mij eens lekker te pesten. Dus ik rij momenteel als een omaatje rond; *hobbel* auw! *bocht* auw!

Ook mn burostoel is nu op werk niet echt comfi :+

Vooralsnog zijn er aflopen vrijdag weer nieuwe foto s gemaakt van mn nek, rug en heupen; ik kreeg een brief thuis dat er nieuwe foto s moesten maken want ze hadden iets gezien maar willen niet zeggen wat, heel frustrerend. Dus dat hoor ik 7 oktober. En dan heb ik verder nog 5 (!) andere ziekenhuisbezoeken lopen dus ik heb het er maar druk mee.

Momenteel ben ik vooral heel druk in mn hoofd met van alles. Na me ingelezen te hebben over hetgeen ik mankeer heb ik een hele rare drang om alles te moeten doen; NU!! Omdat de kans bestaat dat ik het straks niet meer kan. Dat brengt een rare gevoelsmatige drang met zich mee. Vooral qua motorrijden heb ik dat erg, aangezien dat toch 1 van mn grootste hobby s is.

Zo te lezen zit het je niet echt mee de laatste tijd! Heel vervelend dat je ook niet weet wat ze nou precies hebben gezien. Kan me voorstellen dat je daar behoorlijk zenuwachtig van wordt.
Veel sterkte en doe voorzichtig!
 
Bedankt voor de beterschappies :Y

Het gaat vandaag weer wat beter dan gister..de koorts is ook een stuk minder :X

en woensdag middag is maar een halve dag voor de klas dus kon ik mooi vroeg naar huis en mijn bed weer in O-)



@Ster...heftig hoor, ik denk dat de onzekerheid wel opbreekt B| Sterkte hoor ;)

En marieke....aardig lijstje hoor _O- Ik ga er aan werken ;)
 
Oja voor diegenen die nu hun naam opeens missen......

schaam_me_dood2.jpg


tis geen poes hè :N

als je weer in de OP wil en je belooft beterschap door af en toe weer in het topic te reageren.....dan hoor ik het wel ;)
 
Zo te lezen zit het je niet echt mee de laatste tijd! Heel vervelend dat je ook niet weet wat ze nou precies hebben gezien. Kan me voorstellen dat je daar behoorlijk zenuwachtig van wordt.
Veel sterkte en doe voorzichtig!

Thnx........ *D

Maar t went hoor, z on brak lijf _O-
 
Meiden, dank je wel voor jullie welkom!!

Ster en Gix-ster veel beterschap gewenst!!
 
Laatst bewerkt:
Niks hoor; ik blijk niet goed afgebakken te zijn en de garantie is verlopen. :+ _O-
Herkenbaar... maar dat maakt het misschien nog wel vervelender ook. Als je niet meer kunt revalideren omdat je bouw zo is. Balen hoor.. ik hoop dat je toch je hobby kunt blijven uitoefenen!!
 
Bedankt voor de beterschappies :Y

Het gaat vandaag weer wat beter dan gister..de koorts is ook een stuk minder :X

en woensdag middag is maar een halve dag voor de klas dus kon ik mooi vroeg naar huis en mijn bed weer in O-)



@Ster...heftig hoor, ik denk dat de onzekerheid wel opbreekt B| Sterkte hoor ;)

En marieke....aardig lijstje hoor _O- Ik ga er aan werken ;)

Heb je een Mexicaans griepje onder de leden ;) ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan