Meiden met SuperSportMotoren *deel 13*

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Jaap: GEFELICITEERD
Wij komen nu ook een bakkie koffie bij jou drinken.
Je zal veel plezier krijgen van je buscamper, is echt relaxed.
 
@ sanne: *O* staat goed *O* mooi combi joh!

@ marieke: oooeeeh leuk pijpje *O* staat um goed :Y

@jaap: busje eindelijk *O* nu kunnen we allemaal om de beurt in je busje crashen :) (lees slapen :X ) heeel veel plezier ermee :)
 
goedemorgen allemaal,

hier weer volop sneeuw :/
gister nog de openingsrit van kbh met de auto gereden, omm te kijken of de geplande route helemaal in orde was, en het was een heerlijk weertje zag mezelf deze rit de 21ste al rijden, en dan vandaag weer dit weer :/

@ hedcandy, jochie heeft mijn motor aangerend dus hij doet het weer, heb er al ff een kort ritje meegedaan *O* .

ow ja enne iedereen gefeliciteerd met de nieuwe aankopen die er gedaan zijn.
 
Wat een weertje gisteren zeg.......en nu weer die kl*te sneeuw!
Ik ben aan het aftellen voor de zon......... nog 6dagen te gaan *D
 
Laatst bewerkt:
Hey meiden miss wel intressant om te lezen kreeg een mail van de fake hyves, helena/lenie faked wel meer dingen:

Hyves bericht:
De dame Lenie & Helena waren in 2006 al actief toen heeft het programma Tros Opgelicht er aandacht aan gegeven, je weet niet wat je lees en dan al die e-mail adressen die ze gebruiken.

http://www.opgelicht.nl/index.php?id=260

Maar ze gaat gewoon door want op hyves is ook weer een profiel.
HyvesGames

Mark
 
Is echtgewoon zielig voor woorden om zo gewoon met dieren om te gaan.

Maar ik heb mijn rugprotector ook weer terug nu wel de juiste maat gelukkig nu mag eindelijk wel het mooie weer komen en me leer pak natuurlijk weer terug.
 
Hey meiden miss wel intressant om te lezen kreeg een mail van de fake hyves, helena/lenie faked wel meer dingen:

Hyves bericht:
De dame Lenie & Helena waren in 2006 al actief toen heeft het programma Tros Opgelicht er aandacht aan gegeven, je weet niet wat je lees en dan al die e-mail adressen die ze gebruiken.

http://www.opgelicht.nl/index.php?id=260

Maar ze gaat gewoon door want op hyves is ook weer een profiel.
HyvesGames

Mark
Vind het eigelijk te zielig voor woorden zo'n persoon maar ze woont wel erg dichtbij zodat ik al bijna wraak neigingen krijg. :$ B|
 
Hey meiden miss wel intressant om te lezen kreeg een mail van de fake hyves, helena/lenie faked wel meer dingen:

Hyves bericht:
De dame Lenie & Helena waren in 2006 al actief toen heeft het programma Tros Opgelicht er aandacht aan gegeven, je weet niet wat je lees en dan al die e-mail adressen die ze gebruiken.

http://www.opgelicht.nl/index.php?id=260

Maar ze gaat gewoon door want op hyves is ook weer een profiel.
HyvesGames

Mark


:o

Ik heb hier gewoon geen woorden voor, eerst vond ik het alleen maar grappig, en dacht ik wat een triest figuur, maar hier word je toch zwaar agressief van wat een idioot zeg!
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Ik was vanmorgen lekker aan het werk toen ik een sms kreeg. M'n dingus was net terug, hij had een uitlaat voor me gekocht! Wilde graag een Akrapovic, maar lastig aan te komen voor een 600RR. Maar nu dan eindelijk:

:] *D *O*
[afbeelding]


Hier ook dan maar ff Nice!! We gaan je dus al van ver horen aan komen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan