Meiden met supersportmotoren *Meirit*

Voorkeurdatum

  • Zaterdag 8 mei

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 9 mei

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zaterdag 15 mei

    Stemmen: 3 16,7%
  • Donderdag 13 mei (Hemelvaartsdag)

    Stemmen: 8 44,4%
  • Zaterdag 22 mei

    Stemmen: 2 11,1%
  • Zondag 23 mei (1ste Pinksterdag)

    Stemmen: 5 27,8%

  • Totaal aantal stemmers
    18
Ik zie dat 13 maart en 15 maart redelijk zij aan zij gaan. Ik heb van het weekend een deel van de route reden en ik moet zeggen dat ik erg neig naar zaterdag de 15de vanwege de drukte op de dijken. Daarbij kan ik op zon- en feestdagen niet reserveren bij het pannekoekenhuis wat ik op het oog heb en op zaterdag wel.
Ik hoop dat je mei bedoelt en geen maart :P

Zelf lijkt het me ook niet zo'n strak plan om op de 13e überhaupt over een dijk te rijden. En als het met dingussen is dan neem ik die van mij ook mee (weet 'ie nog niet ;) ). En een bbq in huize Ster is ook altijd leuk :Y
 
Ik hoop dat je mei bedoelt en geen maart :P

Zelf lijkt het me ook niet zo'n strak plan om op de 13e überhaupt over een dijk te rijden. En als het met dingussen is dan neem ik die van mij ook mee (weet 'ie nog niet ;) ). En een bbq in huize Ster is ook altijd leuk :Y

:o

Ja!! Mei inderdaad! :X :$
 
*toinggggggk* (oren spitsen zich!) riep daar iemand BBQ @ huize Ster!!!!!!!???????? *O* *O* *O*


:Y Wij hebben tegenwoordig een loungesetje dus dat wordt relaxt zitten *O*

[me=Ster] noteert 2 x voor een bbq [/me]
 
[me=Rebbel]noteert mei-meiden-rit[/me]

Ik kijk wel welke datum het uiteindelijk wordt, hemelvaartweekend zit ik in ieder geval op de motor in Belgie, Frankrijk, Luxemburg en Duitsland :]
 
geregeld!

enne, joyce je mag ook altijd hier logeren (anderen ook): frommel ik jou/jullie gewoon op de fotostudiozolder :Y
Super lief aangeboden!!
Maar als we op een zaterdag gaan rijden kan ik niet mee. :') motorzaken zijn dan gewoon open.
Oooooohhh BBQ *O* Mmmmmmmmmmmmmmm... met Vavasla :9
Moet dus nog effe zien of ik mee kan.
 
Super lief aangeboden!!
Maar als we op een zaterdag gaan rijden kan ik niet mee. :') motorzaken zijn dan gewoon open.
Oooooohhh BBQ *O* Mmmmmmmmmmmmmmm... met Vavasla :9
Moet dus nog effe zien of ik mee kan.

Neem een vrije dag *O*

En als we gaan bbqen ook de dag daarna, mn tzatiki is killing (gegarandeerd een hele zomer geen last van muggen en met de helm open blijven rijden :+ )
 
Ik hoop dat je mei bedoelt en geen maart :P

Zelf lijkt het me ook niet zo'n strak plan om op de 13e überhaupt over een dijk te rijden. En als het met dingussen is dan neem ik die van mij ook mee (weet 'ie nog niet ;) ). En een bbq in huize Ster is ook altijd leuk :Y

:^ hemelvaartsdag en dijken :N

zaterdag's de 15e kan ik ook! *O* alleen kan mijn dingus dan niet -O-
Maar ik heb de dag erna wel TrackTraining op Lelystad... dus de BBQ is voor mij even ovb.

waar bevindt zich Huize Ster eigenlijk?
 
:^ hemelvaartsdag en dijken :N

zaterdag's de 15e kan ik ook! *O* alleen kan mijn dingus dan niet -O-
Maar ik heb de dag erna wel TrackTraining op Lelystad... dus de BBQ is voor mij even ovb.

waar bevindt zich Huize Ster eigenlijk?

Huize Ster bevindt zich in Waalwijk. Langs de route als we willen.
 
is de datum nu al definitief 15 mei?

even ivm mijn propvolle planning..... dan houd ik die dag vrij en de avond ervoor want dan moet ik lekker kokkerellen natuurlijk....

logé 1: jaapmans
logé 2: joyce? of snurk jij bij je ouders? hier mag altijd, mag je samen met jaap op zolder _O- (oe, als kees dit maar niet leest, hahaha!)

:W
 
is de datum nu al definitief 15 mei?

even ivm mijn propvolle planning..... dan houd ik die dag vrij en de avond ervoor want dan moet ik lekker kokkerellen natuurlijk....

logé 1: jaapmans
logé 2: joyce? of snurk jij bij je ouders? hier mag altijd, mag je samen met jaap op zolder _O- (oe, als kees dit maar niet leest, hahaha!)

:W

oei als t 15 mei is :$ dan heb ik een circuitdag op Zolder een open uitlaatdag })
hopelijk vind je dat niet erg, zoveel herrie op Zolder :+
 
is de datum nu al definitief 15 mei?

even ivm mijn propvolle planning..... dan houd ik die dag vrij en de avond ervoor want dan moet ik lekker kokkerellen natuurlijk....

logé 1: jaapmans
logé 2: joyce? of snurk jij bij je ouders? hier mag altijd, mag je samen met jaap op zolder _O- (oe, als kees dit maar niet leest, hahaha!)

:W

Nee, nog niet definitief. Ik kijk het sowieso deze week nog even aan en kijk volgende week. Ik zie dat er toch nog een aantal meiden niet gereageert hebben.

Het duurt nog even voor het mei is dus we hebben nog even gelukkig.
 
@ jaap: _O- _O-

@ ster: ok, dan wacht ik het even af, want ik heb misschien een shoot de 15de, vandaar mijn vraag. ik houd het topic wel in de gaten :Y
 
is de datum nu al definitief 15 mei?

even ivm mijn propvolle planning..... dan houd ik die dag vrij en de avond ervoor want dan moet ik lekker kokkerellen natuurlijk....

logé 1: jaapmans
logé 2: joyce? of snurk jij bij je ouders? hier mag altijd, mag je samen met jaap op zolder _O- (oe, als kees dit maar niet leest, hahaha!)

:W
Hoop dat het niet de 15e is, dan ben ik op vakantie -O-
 
De 15e kan ik sowieso niet ;(, maar ik hou de weekenden eromheen ook een slag om de arm ivm een evt korte uitstap op de motor met vrienden naar Eiffel/Elzas/andere mooie gebieden. Hangt even van het mooie weer af en hoe kort we van tevoren nog vrij kunnen regelen van het werk. Ik bekijk het op het laatste moment even. Maar hoop toch echt een keertje aan te haken!
 
ok, 15de gaat mijn fotoshoot definitief door, dus voor mij blijft ook alleen de 13de over om te gaan crossen (en als het toch de 15de wordt, dan voeg ik me wel bij de BBQ-club 's avonds en stuur ik mijn dinges gewoon in mijn plaats mee op de rit; geef ik 'm wel zo'n nepvlecht met een paar klemmetjes voor onder zijn helm :+ )
 
Ik ben dr uit; de rit gaat plaatsvinden op 22 mei.

Ik heb alles een beetje op een rijtje gezet. Zondag en hemelvaartsdag vallen af omdat ik bang ben dat we er dan net zogoed een solexrit van kunnen maken gezien de drukte op de dijk. De 15de kunnen veel niet en de 22ste had dan de meeste stemmen. Dus de 22ste wordt het *D

Kan iedereen die de 22ste meewil zich nog een keer aanmelden en evt vermelden en vermelden of hij of zij wil bbqen?
 
Laatst bewerkt:
Hey Ster, ik ga zeker proberen er bij te zijn de 22e! Maar zou je me toch nog even onder voorbehoud willen noteren?

Toch wel grappig die poll in de OP: 22 mei: 0 stemmen :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan