Meiden met supersportmotoren *Paasrit*

Voorkeursdatum Paasrit

  • Vrijdag 2 april (Goede Vrijdag)

    Stemmen: 3 25,0%
  • Zondag 4 april (1e Paasdag)

    Stemmen: 5 41,7%
  • Maandag 5 april (2e Paasdag)

    Stemmen: 2 16,7%
  • Geen voorkeur

    Stemmen: 2 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    12
Mocht je wel gaan en over de a12 rijden kunnen we evt wel afspreken bij de shell pomp na de traject controle voorbij Arnhem?

ja, ik ga gewoon... ik weet wat het kwaaltje is, dus... er moet een sensor vervangen worden en dat gaat voor zondag toch niet meer lukken.


afspreken is goed... leuk... :Y

dat is toch de eerste shell, bij schaarsbergen? Google Maps
 
Laatst bewerkt:
redden we dat in een half uur naar barneveld? heb geen flauw idee hoe ver dat is vanaf dat punt :$
 
Nog even olie op het weer-vuur gooien :+

Van Weeronline:

Op Eerste Paasdag trekt een depressie via ons land naar het noordoosten. Hierdoor verloopt de dag overwegend bewolkt met veel buien. Wel zijn er enkele opklaringen, waarbij vooral het oosten en noorden kans maken op de meeste zon. De zuidenwind is meest zwak tot matig en draait gedurende de dag naar het noordwesten. Het wordt 9 graden langs de kust en 10-12 graden in het binnenland. In de avond en nacht wordt het geleidelijk droger.
 
redden we dat in een half uur naar barneveld? heb geen flauw idee hoe ver dat is vanaf dat punt :$

jawel toch? het is dan nog een klein half uurtje... en natuurlijk alleen maar snelweg O-) (met paaszondagsrijders waarschijnlijk)

iets eerder is ook goed hoor, ik ben er wel rond kwart voor 10!
 
Nog even olie op het weer-vuur gooien :+

Van Weeronline:

Op Eerste Paasdag trekt een depressie via ons land naar het noordoosten. Hierdoor verloopt de dag overwegend bewolkt met veel buien. Wel zijn er enkele opklaringen, waarbij vooral het oosten en noorden kans maken op de meeste zon. De zuidenwind is meest zwak tot matig en draait gedurende de dag naar het noordwesten. Het wordt 9 graden langs de kust en 10-12 graden in het binnenland. In de avond en nacht wordt het geleidelijk droger.

hier word ik niet blij van :N
 
jawel toch? het is dan nog een klein half uurtje... en natuurlijk alleen maar snelweg O-) (met paaszondagsrijders waarschijnlijk)

iets eerder is ook goed hoor, ik ben er wel rond kwart voor 10!

is goed :) dan zorg ik dat ik er ook sta
 
Witje!!!
Als het goed is rij jij met de mensen met wie je samenrijd over de A1 toch???

Kan ik ergens aanhaken???? Zou wel gezellig zijn :Y
 
Ik had me voorgenomen om zondag mee te rijden, zonder aanmelding :P, maar de weersvoorspellingen kunnen me echt niet overhalen om er zondag bij te zijn :/.

De dames die wel gaan, have fun en be carefull out there :]
 
Ik besluit zaterdag avond of ik ga... evt. ben ik ook voor de pannenkoek te porren zonder motorrit O-)
 
Ik moet morgen op de motor naar Bodegraven. Daar word ik nu al niet blij van. Dus als dat weer zondag ook is, haak ik af :/ Ik beslis dus ook zaterdagavond of ik mee ga.
 
Waarschijnlijk kom ik zondagochtend nog even naar Barneveld,
om jullie gedag te zeggen en uit te zwaaien (samen met Ukki?).
 
Meteogelderland is altijd positiever *D
"Zondag, eerste paasdag, overheerst de bewolking. In de ochtend en een deel van de middag valt er enige regen. In de namiddag en avond is het weer droog. Bij een matige zuiden wind ligt de middagtemperatuur rond de 11 graden."


'Enige' is toch niet heel veel?? :?
 
Laatst bewerkt:
Ik ga met mijn mannetje een stukje rijden. Maar omdat Barneveld
bijna bij ons om de hoek is vind ik het wel leuk om even te komen.

Ik zou ook het hele weekend met mijn dingus gaan rijden. Maar met die regen.... :N

Als het meevalt wilde ik wel ff buurten voor die pannenkoeken die ik nog tegoed had maar ik denk niet dat het gaat lukken '(
 
02:00 Geheel bewolkt 30 %
05:00 Af en toe regen 70 %
08:00 Af en toe lichte regen 60 %
11:00 Lichte regenbui 40 %
14:00 Regenbui 75 %
17:00 Regenbui 85 %
20:00 Af en toe lichte regen 45 %
23:00 Geheel bewolkt 30 %

maandag 5 april 2010
02:00 Geheel bewolkt 20 %
05:00 Zwaar bewolkt 20 %
08:00 Zwaar bewolkt 15 %
11:00 Zwaar bewolkt 10 %
14:00 Zwaar bewolkt 10 %
17:00 Zwaar bewolkt 15 %
20:00 Zwaar bewolkt 20 %
23:00 Zwaar bewolkt 20 %

Zondag is er veel bewolking en vallen er ook enkele (pittige) buien. De wind draait naar west en kan aan de kust vrij krachtig worden. Het wordt maximaal 8 tot 10 graden.

Ik heb net maar eens even ingelogd op de site die wij gebruiken voor het werk en die eigenlijk het meest betrouwbaar is....handig, want we kunnen per regio selecteren. Dit geeft ie aan voor Gelderland. (op texel wordt het trouwens beter :+ ) kijk nou toch eens naar 2de paasdag :o (de procenten zijn de regenkansen)

Of we nu wel of niet gaan..........het wordt iig geen weer voor het leren pak :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan