mening gevraagd..

ik ben jullie allen zeer erkentelijk. tja je vind dittype motor mooi of niet, maar idd dat werd ook niet gevraag, maar ik dacht dan een klein huggertje wel mooi zou staan, maar het moet gewoon niet lomp lijken. toch eens vragen om te soepen.
en ja hij heeft in hengelo gestaan.
 
ik ben jullie allen zeer erkentelijk. tja je vind dittype motor mooi of niet, maar idd dat werd ook niet gevraag, maar ik dacht dan een klein huggertje wel mooi zou staan, maar het moet gewoon niet lomp lijken. toch eens vragen om te soepen.
en ja hij heeft in hengelo gestaan.


Dan zou ik wel een foto plaatsen waar alleen de zijkant van je streetfighter opstaat. (is makkelijker met soepen ;) )
 
ik ben jullie allen zeer erkentelijk. tja je vind dittype motor mooi of niet, maar idd dat werd ook niet gevraag, maar ik dacht dan een klein huggertje wel mooi zou staan, maar het moet gewoon niet lomp lijken. toch eens vragen om te soepen.
en ja hij heeft in hengelo gestaan.

he ronald, hugger staat vast wel maar dan zou ik m niet oranje spuiten.
eerder zwart ofzo anders wordt t te druk aan de achterkant

:Y

groet'n, wiebe
 
he ronald, hugger staat vast wel maar dan zou ik m niet oranje spuiten.
eerder zwart ofzo anders wordt t te druk aan de achterkant

:Y

groet'n, wiebe
heeee wiebe, alles goed? tja weet nog niet wat ik doe, denk dat ik het eerst maar even zo laat, net zoals de meeste hier zeggen, en jij ook, het wordt te druk denk ik.
gr ronald :W
 
Is de bedoeling dat je de boel een beetje schoonhoud? Oftewel jouw fighter is ook bedoeld om te rijden? Ik heb er geen moeite mee, ligt er alleen helemaal aan hoe je het doet. Een hugger bv gemaakt van een oude achterband zou mischien niet zo opvallen, of maak een hugger welke te demonteren is zonder al teveel moeite.
 
Geen Hugger....

Ik heb bij de mijne ook een hugger geprobeerd, en ik vind het geen porum!
'tis wél beter voor je blok (in mijn geval komt er minder zooi tegen m'n luchtfilter...)

SoeF!
 
ik ben jullie allen zeer erkentelijk. tja je vind dittype motor mooi of niet, maar idd dat werd ook niet gevraag, maar ik dacht dan een klein huggertje wel mooi zou staan, maar het moet gewoon niet lomp lijken. toch eens vragen om te soepen.
en ja hij heeft in hengelo gestaan.

dacht ik al ;)
mijn vfr gaat naar dezelfde spuiter O-)
 
voor het volgende, ik heb mijn fighter bijn klaar(is nooit af zoiets)
en heb er nu de eerste 800km mee gereden, maar ben over een ding nog niet helemaal uit. heb dus een duitse kont, en nu is mijn vraag of een hugger op zo'n project wel mooi staat (evt beetje aanpassen, mooi in de kleur natuurlijk)
jullie mening gevraag of dit wel past bij het geheel.
(Afbeelding)

Hey je kalender loopt achter :P :9~

Ik zou er geen hugger opzetten
 
Gewoon zo'n dirt-catcher.
Oranje gespoten.
Klaar.

Btw. bevalt het rijden op den duitschen manier?
 
bij mij komt er wel 1 op, wel een ingekorte/gezaagde anders wordt het idd een lompe tupperware bak. De hugger wordt bij mij net als de rest zwart-metallic gespoten.
 
Gewoon zo'n dirt-catcher.
Oranje gespoten.
Klaar.

Btw. bevalt het rijden op den duitschen manier?
ja, valt me 200 % mee. iedereen die ik tegenkom vraagt of ik geen kinderen wil, geen kinderbijslag wil beuren etc. ben dit weekend naar de TT baan geweest, op uitnodiging van roger van motopaints, hij had al zijn klanten uitgenodigd, voor een gezellig dagje op de baan tijdens de landelijke motorrijdagen. een van de jongens van de V-max club heeft er nog opgezeten, en het viel hem ook wel mee. je zithouding is aardig in lijn als je erop zit, en naar voren schuiven doe je haast niet. nu heb ik er natuurlijk wel een kunstlederen zitje op, dus dat schuift sowieso al niet. en hoe harder je rijd hoe meer je naar achter gedrukt wordt.
heb al 200+ gereden, maar dat was maar een klein stukje, dan is de grap er nl rap af. 140 wil prima op neerlands wegen.
snelweg istie ook niet voor. laat ik aan de R1tjes en fireblade's over in de groep.
 
@klink misschien handig deze erbij te zetten? ;)

full
 
Ik vind het zonder hugger toch wel mooier. Minder is meer is grotendeels mijn credo. Het is denk ik de kunst van het weglaten ipv er vanalles op proberen te plakken. Dan krijg je zo'n Gold-Wing idee waar ze allerlei toeters en bellen aan hebben gehangen.......
 
bovenstaande foto is wel erg ehh...

mijn keus zou wezen indien hugger plaatsen dan minimaal en zwart maar vind m zonder hugger ook niet verkeerd :)
 
Ik denk niet dat het mooi is, tenzij je zo'n klein huggerplaatje van een bijv. nieuwe R1 doet, maar soms is minder beter.

Smaak blijft natuurlijk persoonlijk.



Oja....SUPER MOOIE FIGHTER!!!!! :9~
 
@klink misschien handig deze erbij te zetten? ;)

(Afbeelding)
had nog geen tijd gehad, maar je bent me al voor.
weet nu wel dat ie idd niet in oranje eronder moet, wordt een beetje te vol
misschien is dat ide van zon R1 modelletje wel leuk, in het carbon.
maar krijg wel steeds meer het gevoel dat het toch niet je van het is.
wel makkelijk, dat soepen.
kan zelf alleen maar soep'n. (op z'n drents)
 
Snap de hele vraag niet! :+

Ga je zo'n motor bouwen / rijden, afzien tot en met. En dan vragen of een hugger wel past. B|


Diep respect voor de brommer, niet lelijk maken door er een hugger op te zetten.

Minder is meer! :9

ALs het puur gaat om wat vuil en water tegen te houden, is er vast wel een andere oplossing te bedenken.
 
persoonlijk vind ik zonder mooier.

maar een op een duitser kan wel, kijk maar naar jos z'n fazer

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan