mening over diefstal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laat gaan joh Rob, ik snap dat je het irriteert, maar je hebt eigenlijk alleen jezelf ermee.
@enforcerer , ik snap dat je reacties op frustratie gebaseerd waren, ik denk de meesten van ons hier wel.
Je wilt niet weten hoe ik soms bekeken word als ik in de zomer in t-shirt over straat loop. Tatooages, oorringetjes.
Heb je weer zo'n asociale hooligan. Zie je ze denken. Nooit leuk om over 1 kam geschoren te worden.
Hoe je van binnen in elkaar steekt, ziet niemand maar is wel het enige wat telt.
 
Het irriteert me niet hoor, maar ik vind het zo zielig dat hij zich zo te kijken zet... De arme tobber, tsja, je directe omgeving hè...

Als-tie al mijn posts zo wil honoreren ga ik effe van 3 per minuut uit, zijn we iig 8 dagen van hem af...
 
Laat gaan joh Rob, ik snap dat je het irriteert, maar je hebt eigenlijk alleen jezelf ermee.
@enforcerer , ik snap dat je reacties op frustratie gebaseerd waren, ik denk de meesten van ons hier wel.
Je wilt niet weten hoe ik soms bekeken word als ik in de zomer in t-shirt over straat loop. Tatooages, oorringetjes.
Heb je weer zo'n asociale hooligan. Zie je ze denken. Nooit leuk om over 1 kam geschoren te worden.
Hoe je van binnen in elkaar steekt, ziet niemand maar is wel het enige wat telt.
dan begrijp je idd wat ik bedoel.
ik hoor roofboxxer blabla dan denk ik sorry maar ik wil gewoon genieten van mijn motor ipv bekeken worden als een crimineel
ik had eerst een ls2 helm en die deed mijn hoofd zo ongelovelijk veel pijn dat ikm na 5x dragen voor 120 euro goedkoper weg heb gedaan voor een roofboxxer die was meer voor mijn hoofdvorm bestemd kennelijk
 
Laat gaan joh Rob, ik snap dat je het irriteert, maar je hebt eigenlijk alleen jezelf ermee.
@enforcerer , ik snap dat je reacties op frustratie gebaseerd waren, ik denk de meesten van ons hier wel.
Je wilt niet weten hoe ik soms bekeken word als ik in de zomer in t-shirt over straat loop. Tatooages, oorringetjes.
Heb je weer zo'n asociale hooligan. Zie je ze denken. Nooit leuk om over 1 kam geschoren te worden.
Hoe je van binnen in elkaar steekt, ziet niemand maar is wel het enige wat telt.

Ohh is dat niet zo. 😋 Ja, ik lijk heel netjes, maar dat is ook alleen op het oog.
 
Laat gaan joh Rob, ik snap dat je het irriteert, maar je hebt eigenlijk alleen jezelf ermee.
@enforcerer , ik snap dat je reacties op frustratie gebaseerd waren, ik denk de meesten van ons hier wel.
Je wilt niet weten hoe ik soms bekeken word als ik in de zomer in t-shirt over straat loop. Tatooages, oorringetjes.
Heb je weer zo'n asociale hooligan. Zie je ze denken. Nooit leuk om over 1 kam geschoren te worden.
Hoe je van binnen in elkaar steekt, ziet niemand maar is wel het enige wat telt.

Ja, maar jij rijd dan weer oude Z series van Kawa dat maakt dat je weer helemaal in de plus komt :+
 
ik ben heel simpel
als ik het mooi vind koop ik het
als ik het leuk vind doe ik het.
dus straks een stomme motorscootertje als ik daar een akrapovic opzet dan doe ik dat.
als iemand er last van heeft ja sorry er zijn ook genoeg die zo,n mooie geluid kunnen waarderen.
wat ik niet ga doen is in de avond wanneer iedereen slaapt mn motor revven zodat mensen er last van krijgen.
wat ik heb geleerd in het leven is, mensen hebben altijd wel wat te zeggen en je kan nooit iedereen tevreden houden dus leef je leven gewoon zoals jij dat wilt
 
ik ben heel simpel
als ik het mooi vind koop ik het
als ik het leuk vind doe ik het.
dus straks een stomme motorscootertje als ik daar een akrapovic opzet dan doe ik dat.
als iemand er last van heeft ja sorry er zijn ook genoeg die zo,n mooie geluid kunnen waarderen.
wat ik niet ga doen is in de avond wanneer iedereen slaapt mn motor revven zodat mensen er last van krijgen.
wat ik heb geleerd in het leven is, mensen hebben altijd wel wat te zeggen en je kan nooit iedereen tevreden houden dus leef je leven gewoon zoals jij dat wilt
Jij snapt het. :t
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan