mening over diefstal

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik woon in het noorden van irak elke druppel is van ons. jullie hebben er niks te zoeken daar olie te pompen. neem je onze olie dan nemen buitenlanders het langzamerhand over. moet je alleen kijken naar alle ondernemingen die buitenlanders opzetten in opzichte van de Nederlander. van moeder aarde hahaha leef je in een sprookjes wereld. dan is nederland ook niet van jullie is van moeder aarde dan komen we met zn alle hier wonen en mondje dicht. is niet van nederlanders is van ons allemaal volgens jou
Hier heb je m.i. wel gelijk :Ybehalve of je je wel even netjes uitschrijft hier als je toch daar woont.;):P

Motor mee, is je topic probleem ook opgelost
.:+
 
oke ik ben met een oplossing gekomen :P
een schijfremslot van 300 euro die met alarm werkt
een alarm patroline
een art 5 slot muuranker en een motorhoes
en als ze m dan hebben dan ja well played
 
oke ik ben met een oplossing gekomen :P
een schijfremslot van 300 euro die met alarm werkt
een alarm patroline
een art 5 slot muuranker en een motorhoes
en als ze m dan hebben dan ja well played
Als je m hier parkeert(51.4763867, 5.3690348) (of vergelijkbaar) blijven ze er ook wel met hun poten vanaf.
 
En welke olie is van jou??? Geen enkele drup olie ter wereld is van welke moslim dan ook waar ter wereld. Olie is een product van moeder aarde die de mensheid naar eigen gerieven oppompt en gebruikt. En je vind niet alleen olie in die zandbak die ze het Midden-Oosten noemen, olie wordt wereldwijd gevonden en opgepompt. Dus hier een beetje stoer gaan doen en bluffen dat het olie van jou is... Flikker ff gauw op naar Irak!

ik woon in het noorden van irak elke druppel is van ons. jullie hebben er niks te zoeken daar olie te pompen. neem je onze olie dan nemen buitenlanders het langzamerhand over. moet je alleen kijken naar alle ondernemingen die buitenlanders opzetten in opzichte van de Nederlander. van moeder aarde hahaha leef je in een sprookjes wereld. dan is nederland ook niet van jullie is van moeder aarde dan komen we met zn alle hier wonen en mondje dicht. is niet van nederlanders is van ons allemaal volgens jou

Infantiele reactie van een kinderachtige zielig figuurtje...

Gratis advies van mijn zijde:
Leer eerst eens de Nederlandse spelling en grammatica goed toe te passen voordat je weer reageert. Jouw reactie rammelt aan alle kanten op dat vlak. Zeker liggen te slapen op school tijdens de Nederlandse les???

hoeft niet ik hoef niks te leren enige wat ik hoef te leren is hoe ik geld moet verdienen daar ga jij kapot van. en zielig figuurtje? je weet dat je geen woord zou durven te zeggen als ik voor je stond toch. meneer kaas

@kaaskop op motor
@enforcerer

Ik vind het nu wat te laat om hier nog als Moderator echt op in te grijpen, als ik dit eerder had gelezen hadden jullie beiden een tijdelijke ban opgelegd gekregen.

Waarom ?
Jullie hebben kans gezien de meest verwerpelijke, laffe conversatie ever op M-F te plaatsen.
Ongeacht je achtergrond is dit niet de manier waarop je met medeforum genoten omgaat.
Beiden krijgen een aantekening op gebruikersnaam en bij herhaling verwijder ik per direct je account.
Jullie moesten je schamen.

Als jullie irl voor me hadden gestaan had je beiden een hengst om je oren gehad, gevolgd door een half uur in de hoek staan, precies zoals dat hoort bij kinderachtig gedrag.
 
oke ik ben met een oplossing gekomen :P
een schijfremslot van 300 euro die met alarm werkt
een alarm patroline
een art 5 slot muuranker en een motorhoes
en als ze m dan hebben dan ja well played

Haha. Eitje. Pur, knippen in een bus en weg. 2 minutem werk of minder. Verzekering zegt doei, want hij stond niet in een degelijk afgesloten gebouw nachts.
 
Haha. Eitje. Pur, knippen in een bus en weg. 2 minutem werk of minder. Verzekering zegt doei, want hij stond niet in een degelijk afgesloten gebouw nachts.
dat maakt niet zoveel uit zolang de motor onder de 16000 waarde is, sinds wanneer zegt de verzekering doei als je een art 5 slot gebruikt en aan een vast object
 
dat maakt niet zoveel uit zolang de motor onder de 16000 waarde is, sinds wanneer zegt de verzekering doei als je een art 5 slot gebruikt en aan een vast object
Nou, mijn verzekering (Motoport) heeft dat wel in de voorwaarden staan. De motor moet in een afgesloten schuur of ruimte staan, met ART5 slot erop.
Nou maakt mij dat niet zoveel uit, ik heb gelukkig een garage. In jou geval zou ik je dus adviseren kijk naar de voorwaarden als je een verzekering gaat afsluiten voor je motorscooter. Het zou zonde zijn als je niets krijgt als je dure aanschaf gepikt word natuurlijk.
Dit geld wel voor de 2 Kawa's die ik heb, de 3 klassiekers die ik heb zijn bij Vetera verzekerd, daar hoeft het dus niet, maar die verzekeren alleen klassiekers, geen moderne motoren of scooters.
 
Nou, mijn verzekering (Motoport) heeft dat wel in de voorwaarden staan. De motor moet in een afgesloten schuur of ruimte staan, met ART5 slot erop.
Nou maakt mij dat niet zoveel uit, ik heb gelukkig een garage. In jou geval zou ik je dus adviseren kijk naar de voorwaarden als je een verzekering gaat afsluiten voor je motorscooter. Het zou zonde zijn als je niets krijgt als je dure aanschaf gepikt word natuurlijk.
Dit geld wel voor de 2 Kawa's die ik heb, de 3 klassiekers die ik heb zijn bij Vetera verzekerd, daar hoeft het dus niet, maar die verzekeren alleen klassiekers, geen moderne motoren of scooters.
bedankt voor de tip.
iemand enige ervaring met anwb ?
 
Dat betekent dus dat je niet op vakantie of boodschappen kan doen. Of geldt die ophokplicht alleen thuis?
Als je je motor all risk verzekert zou het toch wel vaag zijn dat ze niet uitkeren. Tuurlijk moet je aan voorwaarden voldoen maar als dat niet lukt dan hoef je dus ook niet te verzekeren voor wat toch niet betaald wordt.
 
dat maakt niet zoveel uit zolang de motor onder de 16000 waarde is, sinds wanneer zegt de verzekering doei als je een art 5 slot gebruikt en aan een vast object

Zie bovenstaande reacties. Wordt vaak geeist door verzekeringen in de voorwaarden.
 
iemand enige ervaring met anwb ?
Je bent al goed bezig door van te voren veel dingen te bepalen of uit te sluiten... Zou het een idee zijn om deze of gene eens op te bellen om te vragen wat ze te bieden hebben. Over het algemeen zijn de wat duurdere verzekeringen wat minder uitsluiterig. Ik kan je zeker aan raden ook een visje uit te werpen bij Interpolis, die hebben voor mij al veel goed gedaan. En een must is eigenlijk altijd een Rechtsbijstandsverzekering er bij nemen. Neem die gesprekken met verzekeraars op }).
 
Dat betekent dus dat je niet op vakantie of boodschappen kan doen. Of geldt die ophokplicht alleen thuis?
Als je je motor all risk verzekert zou het toch wel vaag zijn dat ze niet uitkeren. Tuurlijk moet je aan voorwaarden voldoen maar als dat niet lukt dan hoef je dus ook niet te verzekeren voor wat toch niet betaald wordt.
ik heb effe naar het verschil tussen anwb en interpolis gekeken
anwb is 30 euro goedkoper per maand
en bellen ga ik zeker doen dankjewel.
het is toch eigenlijk belachelijk dat we door zoveel moeten gaan om ons veilig te voelen over ons bezit
 
ik heb effe naar het verschil tussen anwb en interpolis gekeken
anwb is 30 euro goedkoper per maand
Dat geloof ik zomaar, maar

Over het algemeen zijn de wat duurdere verzekeringen wat minder uitsluiterig.

En ik heb met Interpolis alleen maar goede ervaringen, je wordt altijd te woord gestaan, geen maanden wachten op berichten. Snel met uitkeren...
Alle akkefieten waren trouwens dat ze tegen onze auto's aan hebben gezeten. Ik heb 11 voertuigen in de verzekering
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan