MF' er gespot deel 23

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeker.. :)
Bevalt het je een beetje ? Mij wel, al het is wel wat eh.. veel hehe.
Ik heet idd Ken, maar was even gebrainwashed met / door Immanuel Kant :P
 
Vanochtend om half 9 in Zoetermeer een zilvergrijze scarver(geloof ik). Jij kwam net de barbaragang uitrijden en ik moest de bernadettegang in met mijn mooie witte lesauto van VCZ.


Hee....dat ben ik. Zat al te denken aan een berichtje van een tijdje terug. toen las ik ook iets over de lesauto van VCZ.
Bij deze dus terug gespot.
 
vanavond tussen 5 en 7 de soes van @nitromax met sticker ;)
:W
heen en terug van koppelingsplaatjes halen

ook @zot nog heel even gespot :W
nog bedankt voor het wachten
 
Vanavond uurtje of 6 volgens mij een groene kawa...berijder met dito kleur jas...in Alkmaar bij BP station... reed te snel voorbij voor meer kenmerken...
 
Vanavond uurtje of 6 volgens mij een groene kawa...berijder met dito kleur jas...in Alkmaar bij BP station... reed te snel voorbij voor meer kenmerken...
Dat kan ik zijn geweest :W . Maar dan heb je mijn groene Kawa rugtas voor jas aangezien.
Reed net van mijn werk, op weg naar huis.
 
Vandaag bij Van Kekem motoren: okergele Triumph.

Gespot. ;)

Was de mijne. Was toe aan wat professionele aandacht. En is daar in goeie handen.
Heb m om een uurtje of 4 weer opgehaald. Geen bruine krullen gespot dus je zal wel eerder zijn geweest.

Anyway, tnx voor de spot. :W
 
gisteren om half 5 smiddags....(26e?)

blauwe motorscooter ging de A13 op bij Zestienhoven Airport --> richting Rotterdam

op ging over het viaduct op mijn 21-versnellingen-schakelbike

:W
 
Zeker.. :)
Bevalt het je een beetje ? Mij wel, al het is wel wat eh.. veel hehe.
Ik heet idd Ken, maar was even gebrainwashed met / door Immanuel Kant :P

Bevalt prima!!
Kant aaaaah. :$
Tja, dat is er na 't college gelijk weer uit ;)
 
gespot vandaag om 16:50 in alkmaar bij de spoorweg overgang een oranje yamaha en je ging naar het winkelcentrumpje in huiswaard 1 waarschijnlijk de zelfde die -xx- heeft gezien

Dat was ikke, had de motor net ff schoongemaakt met dat lekkere weer. Even alle pekelmeuk eraf gehaald.

thanks voor de spot :W
 
Dat was ik :+ Thanks voor deze wederzijdse spot :}

Ik was je ineens kwijt, want je ging weer naar de rechterbaan achter die vrachtauto. :?

Jij reed op een geel zwarte FZS600, beetje gepimpt met andere demper en ook een ander achterlicht.

Klopt , moet bij kruispunt rechts en inhalen gaat toch nauwelijks nog dus dan maar rustig rechts rijden. Wist niet dat jij hier in de omgeving rond reed :P
 
Vanmorgen een dubbele spot

1e was een donkerrode Honda NTV (met MF sticker) op de A4 R´dam - A´dam, je ging me eerst links voorbijom vervolgens de afrit Voorburg/Den Haag te nemen...

2e was een Blauw/witte Gixxer (dacht ik zo snel te zien) ook op de A4 net voorbij Leiderdorp richting A´dam tussen de file door.....

Ik zat in een VW-transporter koek-blik van de baas, wit met geel/groene striping...
 
vandaag ca 16:10 uur op de Seineweg, Amsterdam. zwarte motor, kenteken ML-39-**

je stond nog ff stil voor het stoplicht bij de kruising met de haarlemmerweg en ging daar toen rechtsaf de haarlemmerweg op.

enne, heb je je kentekenplaat expres zo smerig? ;)
 
Vandaag een Yamaha gespot bij het hoofdkantoor van Grontmij in De Bilt.

Ik heb nog een geelte achtergelaten. Gevonden????

:W Wie o Wie :W
 
Laatst bewerkt:
gespot, A15; paar km voor het vaanplein in de richting Rotterdam..........
tussen 5 en half zes vanmiddag, japanse sportfiets MZ-xx-xx, je groette nog vriendelijk omdat ik mijn blik flink opzij zette........
Ik was redelijk anoniem; door omstandigheden voorlopig even ingeblikt na 19 jaar alleen A en rijdt momenteel een donker-rode diesel golf station.
vandeweek nog even een stikker bestellen voor dat barrel

Ehm, met leger regenbroekie aan???
Dan zou ik het geweest kunnen zijn..
Als ik het goed heb, dan heb je een een zwarte zijspan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan