MF' er gespot deel 23

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W
Dat was ik, we waren met z'n 4en ff een klein stukkie rijden.
Lekkere uitsmijter gegeten en toen weer terug naar Noordwijk

Ik heb je helaas niet terug gespot '(
Ik zag inderdaad 4 motoren op rij staan.
Ik was daar met mn zwager en ik zeg : "ff kijken of er stickertjes bijzitten"
en ja dus *O*
 
Vandaag bij de Open dag van Motoport Rockanje

Rode R6(?) met sticker

Blauwe Gixxer 2002(?) met sticker

ik : Zwarte SV650S 2002


Dat waren Artie, Bianca1 Hugozx9neger en ik was er ook bij en er waren er nog veelllll meer


Hoeveel pk en Nm had je motor?
 
Laatst bewerkt:
Dat waren Artie, Bianca1 Hugozx9neger en ik was er ook bij en er waren er nog veelllll meer


Hoeveel pk en Nm had je motor?

Was dat toch jouw fiets???
jij was je rijbewijs toch kwijt???

Had 78 pk en 65nm
Voor een SV650S uit 2002 was dat netjes (zei Michel)
 
Laatst bewerkt:
Zaterdagochtend rond 11 uur een donkerblauwe Suzuki Bandit gespot bij het fort van Eben-Emael, België. Je motor stond op het parkeerterrein. Wie o wie was dat?
 
:W Rood metallic en carbon devils? Moet ik wel geweest zijn.
Klopt helemaal :Y
Ik reed je eerst tegemoet, je reed een rondje op de rotonde waar ik vanaf kwam, haalde mij in en reed weer een rondje op die andere rotonde...
Mooie TL heb je :)
 
Laatst bewerkt:
Vanmorgen op de Stadhoudersweg in Rotterdam een zilvergrijze Ninja. Bestuurder in een, kwa kleur, geheel bijpassende outfit (het totaalplaatje had daardoor overigens een vrij hoog "out of space" gehalte :+ ). Je stond voor t stoplicht te wachten ongeveer naast mn gele Tiger en ging vervolgens rechtsaf de Statenweg op. :W

Hehe dat was ik! *zwaait*, zat al te kijken, had de naam van die vloerparketzaak nog onthouden en die gele triumph tiger van je om zelf ff de spot door te geven.

*D , bedankt voor de spot, leuk :) !

_O- , out of space, dat hoor ik wel vaker compleet in het zilvergrijs haha.
 
Laatst bewerkt:
Gespot vandaag meerdere malen (o.a. bij de Mac Nieuwegein en bij de Vliethoeve, Bodegraven) blauwe Varadero van voor 2003 met een lange vent erop ;) en een klein vrouwtje met een mooie zwarte helm. :]
 
Vandaag, omstreeks 15:00 uur in Roosendaal.

Dikke 1-cilinder met lekkere ploffen, bestuurder in een zwart met grijs textiel pak. Je reed rechtsaf over het spoor, en trok je fiets nog even op het achterwiel 8-)
Daarna reed je links het trottoir op.

Ik reed achter je, op een zwarte zijspancombi. :W


Dat was ik!
Ging even bij van Gorp een lading plectrums halen voor de gitarist van m'n band. Heb er niet meer op gelet of je sticker had, maar bij deze teruggespot!
 
Gisteren gespot in Amsterdam:

Matzwarte motorfiets met bebaarde berijder, tegenover westerpark rond 17:30??

Ik reed met mn vriendin achterop.
 
Gespot vandaag meerdere malen (o.a. bij de Mac Nieuwegein en bij de Vliethoeve, Bodegraven) blauwe Varadero van voor 2003 met een lange vent erop ;) en een klein vrouwtje met een mooie zwarte helm. :]



Hmzzzzzzz das vreemd ik ben op dezelfde plaatsen wel een lange vent tegen gekomen op een zilver/zwarte Vara uit 2004 met een zilvere helm :9 :9 :9 :9 :9
 
Gespot vandaag meerdere malen (o.a. bij de Mac Nieuwegein en bij de Vliethoeve, Bodegraven) blauwe Varadero van voor 2003 met een lange vent erop ;) en een klein vrouwtje met een mooie zwarte helm. :]
Heeee, dat waren Minke en ik ;)

D'r waren er nog meer.. Kleine impressie:
30032008020.jpg

Was fun! :] Tot de volgende spot! :W
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan