MF' er gespot deel 23

Status
Niet open voor verdere reacties.
vanochtend (uurtje of 10.00) op de A28 bij Utrecht en later de A27 op bij Veemarkt eraf een kawa met stikker. Volgens mij een ZXR400. Je zat wat te rommelen aan je benzinekraan of zo? Alles ok?

Wij reden met zijn tweeen een 900RR en een 1000RR. ;)

:W

Haha, zat inderdaad even te kloten om m op de reserve te krijgen.
Bezine was iets eerder op dan ik had verwacht!

Het is trouwens een ZXR750, toch leuk om niet het hele stuk in m'n eentje te hebben moeten rijden!
 
Ze zitten er waarschijnlijk op te wachten:
5 kawa's @ Langervelderslag (strand)

Waarschijnlijk de zelfde als die "Klompmeister" hierboven gespot heeft. Ze hadden het erover om naar zandvoort te gaan.
--------------------------------------------
hey fabian !! heb je nog ffe gesproken,nog ffe he,, voor je zxr...

wij waren met z'n 5 en.

vato
zuperbas
ajs
duckman
en ik. en allen met sticker.
----------------------------------------
@ eleo.

kan wel kloppen,maakten we veel kabaal ?
we gingen naar duckmans huis...
 
@santanos en superboer: teruggespot was wel effe lachen daar, leuk dijkje.
Ook de fireblade nog gespot samen met vriendin achterop in purmerend noord

Jahaa ik zag je sticker voorbij knallen net voor t stoplicht.........ik denk zomaar dat je wel door had dat ik je gezien heb :W
 
Ja, leuk dat ik jullie tegen kwam. Jullie zullen het wel minder leuk hebben gevonden :P
Jammer dat we niet langer konden praten...er stond nog een hele lange rij te wachten -O-


Tevens Onderkruipsel gespot tijdens de alcoholcontrole op de Muiderstraatweg te Diemen! :W Ook wij konden niet zo lang kletsen, jammer!
haha, naja er was gelukkigs niets aan de hand ;)
tot spots dan he! ;) hopelijk jij ook op de motor volgende keer! :+
 
gespot!!!
tijd: +- 17.00 uur
waar: Almere buiten/doemere
Wat: honda cbr
kleur: Canarie geel
Rijder: ook in het geel
gespot: :W :W
 
:W

Haha, zat inderdaad even te kloten om m op de reserve te krijgen.
Bezine was iets eerder op dan ik had verwacht!

Het is trouwens een ZXR750, toch leuk om niet het hele stuk in m'n eentje te hebben moeten rijden!
oh ja ff vergeten te kijken wat voor kawa precies :$
 
Ze zitten er waarschijnlijk op te wachten:
5 kawa's @ Langervelderslag (strand)

Waarschijnlijk de zelfde als die "Klompmeister" hierboven gespot heeft. Ze hadden het erover om naar zandvoort te gaan.
--------------------------------------------
hey fabian !! heb je nog ffe gesproken,nog ffe he,, voor je zxr...

wij waren met z'n 5 en.

vato
zuperbas
ajs
duckman
en ik. en allen met sticker.
----------------------------------------
@ eleo.

kan wel kloppen,maakten we veel kabaal ?
we gingen naar duckmans huis...
maar waren jullie nou ook degenen die Muchacho en ik in zandvoort gespot hebben?
de enige uit het groepje die ik me herinnerde was een zwarte (ik denk) zx-10r met dubbele akra's en een kentekenplaat die behoorlijk schuin stond.

we toeterde toen we langsreden en je stak je hand op.
 
dat waren wij.


duckman
zuperbaz
tonkoi/utsuri
Vato
en ik

Ze zitten er waarschijnlijk op te wachten:
5 kawa's @ Langervelderslag (strand)

Waarschijnlijk de zelfde als die "Klompmeister" hierboven gespot heeft. Ze hadden het erover om naar zandvoort te gaan. :)

en hier zonder Vato

Groepje Kawa's bij Heineken brouwerij bij 't stoplicht.
(A'dam)

:W
 
Laatst bewerkt:
ik had ook oordoppen in die oranje achter was fazerracer die reed al achter me vanaf de berger weg in alkmaar


ow ok nice! wist niet dat hij ook van MF was... ik sloeg in Schoorl links af richting huis... toeterde nog, heb je vast niet gehoord.

:W
 
gespot vandaag op de lekdijk; groepje supersports, r1/r1 kawa duc en ng wat spul ik ben een stuk achter jullie aangereden tot jullie de pont bij beusichem pakte. ik reed op de zware thunderace en enkele van jullie hadden mf stickers achterop! wie o wie?
 
Op de dijk richting hattem (ijsseldijk) gespot 2 duc's!! Zag geen stickertje, maar wat een onwijs gaaf geluid hadden jullie!!!
 
gespot vandaag op de lekdijk; groepje supersports, r1/r1 kawa duc en ng wat spul ik ben een stuk achter jullie aangereden tot jullie de pont bij beusichem pakte. ik reed op de zware thunderace en enkele van jullie hadden mf stickers achterop! wie o wie?


Kan zijn dat wij van 't Gooi/Utrecht topic dat geweest zijn. We reden daar om ongeveer 13.30 met idd 2 X R1 2 X Duc 3 X Kawa 1 X Vmax 1 X Honda en een GSX-R 9 heren en een dame. Kan dat kloppen?
 
net om 17.15 4 motoren op de parkeerplaats aan de achterdijk te purmerend
waarvan de zilverkleurige met mf sticker



:W

Als dat 4 RRen waren (rode R6, zilveren R1, zwarte R6 en zilveren R6 (met sticker), dan waren wij dat !!

De R1 is zijn sticker op onverklaarbare wijze kwijt. De anderen hebben geen sticker en de motor met sticker is van mij !!

Bij deze: :W :W
 
VanavondGisterenavond (zondag) gespot: een rode Opel Kadett met MF-sticker rond 19:45 vlak voor, door en na de Heinenoordtunnel. Ik zat in de bruine Mazda 626 die even iets versnelde om onderstaande foto te maken met de camerafoon (al laat de kwaliteit wat te wensen over).

20080406_gespot.jpg


Hoe dan ook: u is gespot :W.
 
Laatst bewerkt:
@ Vinnie-v & Honda_power..


:W

Ik dacht, het zonnetje schijnt en de lucht is blauw, dus nog ff een blokkie om gauw. Ik was niet de enige die er zo over dacht. :P

Zo spot je niemand en zo spot je 2 MF'ers in 10 minuten. Het is cker voorjaar ofzo *D
 
Dan hebben jullie snel gegeten aangezien ik rond 18:30 daar geen motoren heb gezien ;)

Nee vroeg gegeten, omdat er nog mensen een klein uurtje moesten sturen vanaf daar om naar huis te komen en het was behoorlijk koud !!!

Om 18.30 reed er eentje richting Almere, 1-tje richting Alphen en 2 reden er van Durgerdam naar Edam *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan