MF' er gespot deel 23

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmorgen op de Kruisweg in Hoofddorp.
tijdstip net voor half 12
Jij kwam over de weg, we keken elkaar nog aan, ik deed net de deuren open van me mega koekblikje, met Peter Appel Transport stickertje open.
ML - 89 nog wat hihi
bij deze gespot dus :W
 
Net gespot, zo'n uurtje geleden, op de Nollenweg thv de kruising met het industrieterrein Beverkoog, een bestuurder met matzwarte Shark RSI helm (zelfde als ik, maar dan matzwart dus), op een oranje sportieve motor.

Je stond al te wachten voor linksaf toen ik eraan kwam, de auto's die voor rechtdoor stonden besloten om maar lekker stil te blijven staan bij groen licht :? , zagen zeker niks door de zon ofzo. Ik keek nog even naar je om te laten zien dat ik daar niks van begreep en jij keek terug. Toen ging jouw verkeerslicht op groen, reed je weg, en zag ik je sticker pas :o |( |( echt heel vaag dat ik dat niet eerder zag.

Maar goed, jij zag ook niks :P , kheb MF op m'n vizier staan, op m'n kuipruit, ook niks gezien door jou (oke, zijn ook wat kleine lettertjes)

Blablabla, gespot dus! :W
 
wie rijd er smorgen's op een blauwe frazer of diversion over de beastevaartstraat in alkmaar richting rijschool paul?(met sticker) heb je al een paar keer gespot namelijk.
volgende keer toeter ik ff
 
Omgeving roermond, een groene kawa, volgens mij een 400, of een K1, je reed iets te snel om te kijken, MF-??-?? zag wel je mf sticker


wanneer, vanmiddag tussen 12:00 en 13:00 uur.
Ik reed in mijn truckie van Weert naar Roermond over de N280.
als ik me goed herinner kwam je bij baexem de n280 op richting Roermond
je had een kawa groene helm met een groene hanenkam erop, erg leuk.
en een kawagroen pak.
Je reed achter 3 vrachtwagens, ik was de middelste.
toen het snelweg werd trok je het gas vol open, wat een mooi geluid.
 
Gespot!

Wat:
MF-er 1: Blauwe R1 (dacht ik) met zilverkleurige details en groene rimstripings en berijder ik blauw/zilver pak.
MF-er 2: Helaas niet meer kunnen zien dan een gele fiets.
Waar:
Randweg Breda-Noord tussen Mac en snelweg.
Wanneer:
Vrijdagmiddag rond kwart over 5.

hey blije,
je hebt mij gespot de blauwe r dat ben ik dus en een maat van joster met een gele gsx750 r we waren even bij motor port breda geweest en toen gingen we nog even wat bochtjes trekken heerlijk ik hoop dat we on netjes hebben gedragen jammer dat we je niet gezien hebben volgende keer misschien
ps het waren flour reserende gele stripping
latersssssssssss
 
wie rijd er smorgen's op een blauwe frazer of diversion over de beastevaartstraat in alkmaar richting rijschool paul?(met sticker) heb je al een paar keer gespot namelijk.
volgende keer toeter ik ff

Dat zou ik weleens kunnen zijn (of haast 'moeten zijn'). *O*
Op een donkergroene Diversion rond 7:45 uur, hij staat elke dag voor Lasaulec in het hoekje aan de kant van Vasco.
Ik zit daarboven op kantoor.

Blauw is ie dus niet, maar volgens mij ben ik de enige die daar elke dag rijdt met sticker.
Ik heb een rood/witte Arai helm, zwart pak, geel hesje, donkere rugtas.

Hoe kan ik jou herkennen?
 
Vanavond om 20:10 Poikie gespot???? Vlakbij je huis, je kwam uit richting Laren?
 
Laatst bewerkt:
jij? volgens mij was jij nog braaf op de dijk hoor :P

Geloof ook niet dat het TT geweest is.

Mijne maakt wel lawaai, maar heb expres vrij vroeg overgeschakeld dacht ik zo.
Enneh er komt donderdag een dbkiller in :P

Mocht ik het toch geweest zijn, sorry
 
Geloof ook niet dat het TT geweest is.

Mijne maakt wel lawaai, maar heb expres vrij vroeg overgeschakeld dacht ik zo.
Enneh er komt donderdag een dbkiller in :P

Mocht ik het toch geweest zijn, sorry
k zit d'r gewoon te stangen, is leuk :+

t was in elk geval iemand uit onze groep.. en als ik het dan toch was.. tja lekker boeiend :P
 
Net gespot, zo'n uurtje geleden, op de Nollenweg thv de kruising met het industrieterrein Beverkoog, een bestuurder met matzwarte Shark RSI helm (zelfde als ik, maar dan matzwart dus), op een oranje sportieve motor.

Je stond al te wachten voor linksaf toen ik eraan kwam, de auto's die voor rechtdoor stonden besloten om maar lekker stil te blijven staan bij groen licht :? , zagen zeker niks door de zon ofzo. Ik keek nog even naar je om te laten zien dat ik daar niks van begreep en jij keek terug. Toen ging jouw verkeerslicht op groen, reed je weg, en zag ik je sticker pas :o |( |( echt heel vaag dat ik dat niet eerder zag.

Maar goed, jij zag ook niks :P , kheb MF op m'n vizier staan, op m'n kuipruit, ook niks gezien door jou (oke, zijn ook wat kleine lettertjes)

Blablabla, gespot dus! :W


Check.. *D


koekblikkers stonden lekker te dromen voor het stoplicht. Het leek wel zondag.
Ik zag je nog gebaren naar die moidjes, die snapten er al helemaal niks van. Zo'n aso motorrijder die druk staat te gebaren :P

heb je trouwens later nog een keer gespot. jij kwam van de Geestessingel af en ik stond voor het stoplicht te wachten op de Helderseweg.

zwaai zwaai :W
 
dat zal zuperbaz wel zijn geweest

gister rond 17:00 gespot
GROEN WITTE KAWA
waar: in de buurt van HOORN vlakbij afslag VENHUIZEN(bij dat industrieterrein)
jij rijdend richting enkhuizen en ik in koekblikker.
bij deze gespot!!

gespot!!

gele Leon op de A10
 
Laatst bewerkt:
Net gespot, zo'n uurtje geleden, op de Nollenweg thv de kruising met het industrieterrein Beverkoog, een bestuurder met matzwarte Shark RSI helm (zelfde als ik, maar dan matzwart dus), op een oranje sportieve motor.

Je stond al te wachten voor linksaf toen ik eraan kwam, de auto's die voor rechtdoor stonden besloten om maar lekker stil te blijven staan bij groen licht :? , zagen zeker niks door de zon ofzo. Ik keek nog even naar je om te laten zien dat ik daar niks van begreep en jij keek terug. Toen ging jouw verkeerslicht op groen, reed je weg, en zag ik je sticker pas :o |( |( echt heel vaag dat ik dat niet eerder zag.

Maar goed, jij zag ook niks :P , kheb MF op m'n vizier staan, op m'n kuipruit, ook niks gezien door jou (oke, zijn ook wat kleine lettertjes)

Blablabla, gespot dus! :W

Ik probeer jou regelmatig te spotten in mn gemeente auto...
Ik zie je niet zo vaak meer :)
Waar ongeveer uit alkmaar kom je?
En rij je een keer mee naar de akermaat?
 
Vandaag (eigenlijk alweer gister... :/ ) op de UTwente bij het INF-gebouw een groene kawa(joh... :o )ZX-6R zien staan. Had helaas geen "GESPOT!!"-papiertje bij de hand om op je dashboard te leggen, dus de volgende keer beter! *O*
 
Laatst bewerkt:
k zit d'r gewoon te stangen, is leuk :+

t was in elk geval iemand uit onze groep.. en als ik het dan toch was.. tja lekker boeiend :P

Het was juist NIET iemand uit onze groep omdat wij op dat moment aan de andere kant van de dijk reden en het was iemand aan de kant van wijk bij duurstede :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan