Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

MF Gooi en Vechtstreek deel * 63 * Strike!

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo
 
De rechter doet beter haar best, maar de linker is toch leuker
de linker begon meteen te klagen over d'r zere voetjes: ongeschikt...


Dat ze 10 seconde later ook een zere linkertiet zou hebben wist ze toen nog niet...
 
Laatst bewerkt:
Valt wel mee... hooguit pakken ze de slijptol en krijg je hem in stukjes tournedos-vorm weer mee!

Nee, ik heb werkelijk geen idee, ik schat dat ik ook teveel herrie heb en ga er ook niks aan doen...

1 ding scheelt, meestal zijn arrows van origine wel goed gekeurt . Bij brommerts de reden waarom ze zo duur zijn t.o.v. aftermarket troep zoals die tecnigas die ik had (ekeur op me demper euhm nee?) Oja, voor de 50ccerts heb ik nog een Ixil uitlaat met een MK Prorace demper of een ixil dempert met een scheur er in. AM6blok aansluiting. Foto:klik1, klik2

@ DF, is je kamer weer netjes?!
Hmm, te grote zwijnenstal hier. Nee ik schiet voor geen meter op Mja, morgen nog een dag Nu heb ik even zin om te photoshoppen
 
de linker begon meteen te klagen over d'r zere voetjes: ongeschikt...


Dat ze 10 seconde later ook een zere linkertiet zou hebben wist ze toen nog niet...
mocht je er ff in knijpen?




Ultieme vechterts
 


Ben niet verzekerd, maar daar maak ik me eigenlijk de minste zorgen over



Nieuwe uitlaatbochten zitten er op!
 
Ennuh... owja, wilde gaan beginnen met de kuipdelen monteren. Na de achterkant weer helemaal in elkaar te hebben vond ik het eigenlijk wel handig om mn 12V aansluiting even te monteren, dus kon ik weer de helft er vanaf halen

Daarna ook nog maar ff besloten om ff te kijken waarom de toeter het al maanden niet meer doet Starten deed de motor ook alleen nog maar in zn neutraal, dus vermoede dat die 2 wellicht iets met elkaar te maken zou hebben of een defecte koppelingsschakelaar ofzo

Toeter direct op de accu gaf eerder al een hoop kabaal, die werkte iig nog Dan maar elektrisch schema erbij pakken en alle draadjes meten. Al snel moest de tank er weer af en het luchtfilterhuis. Mennn wat een troep daaronder, hoop oude half verrotte draden Weer meten meten en nog eens meten... uiteindelijk de locatie gevonden; precies in het stuk waar de kabels door het frame naar binnen gaan Om een lang verhaal nog langer te maken... Michiel wilde het wel netjes doen, dus morgen ff wat soldeervet en soldeertin halen. Owja, wat kabeltjes is ook wel handig voor erbij Wel even nog de draadjes aan elkaar gedraaid... en hoppa... TOET TOET!! Zelfde kabeltje is voor de koppelingsschakelaar, dus die gaat het ook weer goed doen

Zo nog ff de troep opruimen en dan maar eens mn bedje in


Morgen sinds 1.5jaar weer naar de tandarts... goed excuus ook om te laat op werk te komen
 
Duhuh.... maar je hebt gelijk loopt er ook nooit zomaar af.

Meestal niet. Gelukkig maar

Wat betreft de dames op de beurs...
Bij Kawasaki hadden ze de domste

Gozer zit op een motor. (een zx-6 )
Babe gaat erbij staan en vraagt of hij motor rijd.
Ja dus.
Vraagt die doos: Wat voor een motor...
Een zx-6 antwoord die gozer.
Ow das gaaf Is dat ook een Kawasaki

Kom op zeg, leef en lees je een klein beetje in zeg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.