MF Oost deeltje 114 "De Winter komt vroeg dit jaar"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Afkoeling :?


[me=blub blub] gaat als volgende auto toch maar een dikke SUV uitzoeken[/me] 8-)


Dat vond ik zo geinig van vorig jaar,, in Kopenhagen hadden ze een conferentie (lees veel eten & drank en vrouwen letterlijk ingevlogen van over de hele wereld) over de opwarming van de aarde terwijl de voor en tegen demonstranten letterlijk aan elkaar vroren ........ Terwijl ze al (feestende) geen enkele afspraak weten te maken en niks besluiten....

wilde paniek dat de gemiddelde temperatuur een graad of wat gestegen was, en helemaal negerend dat de temperatuur al duizenden jaren als een beurskoers fluctueert.
en dat de afgelopen periode de temperatuur relatief stabiel was en lang daar voor waren de milde periodes korter en de pieken en dalen veel heftiger,, en typische pooldieren leefden toen ook al duizenden jaren dus als het warmer word sterven ze echt niet uit mits wij niet de alternatieve prooidieren niet afschermen en de gebieden waar ze naar uitwijken,, en die verzopen ijsberen die ze gevonden hebben waren al verzwakt en ziek maar dat zeggen ze er niet bij.......

[me] Ik denk niet dat ik de global warming geloof zoals ze die nu voorstellen [/me] _O-


Goeiemorgen @ll *O*
 
Laatst bewerkt:
Hooi! :W ...

zuster Eady hier! :)

Betty_Boop-Betty-Boop-zuster-betty.jpg
 
Laatst bewerkt:
Eigenlijk heeft eady, mijn gevecht met de kaasschaaf verloren. Zij had er meer last van dan ik.
 
Staat er al een datum vast dan???
Ja maar die is om verschillende redenen niet haalbaar waarschijnlijk... 1 daarvan is het huidige weerbeeld, een andere wat onoplettendheid m.b.t. de benodigde papieren voor het examen.
 
Ja maar die is om verschillende redenen niet haalbaar waarschijnlijk... 1 daarvan is het huidige weerbeeld, een andere wat onoplettendheid m.b.t. de benodigde papieren voor het examen.


oei, het weer heb je niet in de hand, de voor uitzichten zijn niet optimaal.
ze is toch niet d'r bijzondere verrichting examen kwijt, of heeft ze de theorie nog niet?
 
Voor het eerst sinds heel veel jaren ga ik niet :N.

Bij mij is het net andersom. Ik ben de laatste jaren niet meer geweest. Vroeger gingen we altijd met motorclub de Toerenteller die een bus had gehuurd. Was altijd beregezellig maar ze doen dat al jaren niet meer. Een jaar of 7 geleden ben ik nog een keer geweest met mijn maat maar toen vond ik het minder dan de jaren ervoor. Teveel autotuning spullen en auto's, maar weinig motoren. Is dat nu nog zo of zijn er nu weer meer motoren? Is het nog de moeite waard?
 
Laatst bewerkt:
Bij mij is het net andersom. Ik ben de laatste jaren niet meer geweest. Vroeger gingen we altijd met motorclub De toerenteller die een bus had gehuurd. Was altijd beregezellig maar ze doen dat al jaren niet meer. Een jaar of 7 geleden ben ik nog een keer geweest met mijn maat maar toen vond ik het minder dan de jaren ervoor. Teveel autotuning spullen en auto's, maar weinig motoren. Is dat nu nog zo of zijn er nu weer meer motoren? Of is het niet meer de moeite waard?
Motoren heel beperkt.

Essen Motorshow - 2009-12-06

Hier staan m'n foto's van vorig jaar. Dacht dat er wel wat motoren tussen stonden, maar niet veel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan