MF Oost deeltje 114 "De Winter komt vroeg dit jaar"

Status
Niet open voor verdere reacties.
oei, het weer heb je niet in de hand, de voor uitzichten zijn niet optimaal.
ze is toch niet d'r bijzondere verrichting examen kwijt, of heeft ze de theorie nog niet?
Nee dat is allemaal wel in orde... maakt verder ook niet uit, is nu weinig meer aan te doen.
 
Motoren heel beperkt.

Essen Motorshow - 2009-12-06

Hier staan m'n foto's van vorig jaar. Dacht dat er wel wat motoren tussen stonden, maar niet veel.
Ik zie het al wel, teveel kitscherige en onbetaalbare auto's en te weinig motoren. wel leuke foto's. Vooral die type2 T1 is mooi!

Die CB past mij wel ;)

Volgend jaar dan maar weer eens naar de motorbeurs Utrecht...

Thanks Kevin!
 
Laatst bewerkt:
ben er helemaal niet op teruggekomen gisteren, maar, iedereen bedankt die zijn / haar hulp heeft aangeboden voor de evt aanstaande verhuizing.
 
@JPD: tijdens mijn rijexamens sneeuwde het (zowel bij auto als bij motor ;) , dus ze proberen het wel. En als het dan door het weer toch niet kan mag je kosteloos opnieuw examen doen.
 
Ik zie het al wel, teveel kitscherige en onbetaalbare auto's en te weinig motoren. wel leuke foto's. Vooral die type2 T1 is mooi!

Die CB past mij wel ;)

Volgend jaar dan maar weer eens naar de motorbeurs Utrecht...

Thanks Kevin!


zo'n klassieke CB 750 heeft toch wel wat, is echt een klassieker .

staat ook op mijn lijst , als ik eens rijk zou zijn en een prive collectie mocht aanleggen dan stond ie er zeker bij....
 
ben er helemaal niet op teruggekomen gisteren, maar, iedereen bedankt die zijn / haar hulp heeft aangeboden voor de evt aanstaande verhuizing.
Een grof schandaal inderdaad :+

Enne als je extra oogjes nodig hebt, je weet me te vinden, al heb ik vanaf woensdag wat minder tijd *O*
 
Hoi :W :W :W :W :W :W :W :W :W

Ik ben ook aanwezig in deeltje 114
zo en nu eerst een stukje sturen :] de zon schijnt de lucht is blauw dus tot gauw :W :W :W
 
Yay!

1169153960_5_nTRK.jpeg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan