MF problemen deze week?

Svijf

MF veteraan
24 feb 2004
19.359
7
Waarder
Hebben meer mensen problemen met MF-en gehad deze week :?

Meerdere malen gehad op verschillende pc's op verschillende locaties, dat ik het gewraakte witte sherm kreeg.

Zijn er problemen met de server of wordt er regelmatig onderhoud gedaan op verschillende tijden?
 
Er zijn problemen met de software. Die is op plaatsen nogal inefficient en doordat het forum zo groot is, krijgt de DB server het dan af en toe zwaar voor de kiezen. Vandaar ook dat 'devvers gezocht' topic. Hardware is wel up to spec en daar valt weinig winst meer te behalen. De crux zit 'm momenteel in de software.
 
Er zijn problemen met de software. Die is op plaatsen nogal inefficient en doordat het forum zo groot is, krijgt de DB server het dan af en toe zwaar voor de kiezen. Vandaar ook dat 'devvers gezocht' topic. Hardware is wel up to spec en daar valt weinig winst meer te behalen. De crux zit 'm momenteel in de software.
Misschien heel dom hoor :z

Maar is het niet mogelijk om "tijdelijk" topics van een jaar oud en ouder te verwijderen uit de DB :?

Dan maar geen oude koeien... :+

Of helpt dat niets -O-
 
ik heb wel vaker problemen, maar meestal wordt ik daar via E-mail op geattendeerd
 
Misschien heel dom hoor :z

Maar is het niet mogelijk om "tijdelijk" topics van een jaar oud en ouder te verwijderen uit de DB :?

Dan maar geen oude koeien... :+

Of helpt dat niets -O-
Dan zit de software naar topics te zoeken die er niet meer zijn :N
Wordt 'ie ook niet vrolijk van -O-
 
Op dit moment krijg ik erg vaak de melding dat de database niet te vinden is. :?
 
Ik ben in ene mijn avatar kwijt, maar weet ff niet meer waar ik die weer terug moet plaatsen.

Ik zie hem niet meer tussen de profiel instellingen staan....
 
Terug
Bovenaan Onderaan