MF Shirts, nu bestellen

Sorry. :o

Niet aan gedacht om dat andere topic te sluiten. |(

de bedoeling is dus dat je ze via het bestelformulier bestelt. Zodra ik ze bij de drukker besteld heb, krijg je dan een reply met daarin het rekeningnummer enzo.

Is de tekening in kleur?
Das wel de bedoeling, ja.

hoeveel is de verzend kosten naar de verenigde staten voor 1 shirt ?
Zo te zien 3,50 euro of 5,15 euro als het via priority mail gaat.
 
Ok, ik heb shirtjes besteld. :)

Zaterdag 29 mei ga ik ff een drukproef bekijken. Is die naar wens dan worden ze definitief besteld en zal ik iedereen ook de rekening gegevens mailen. :)

Ik heb er een paar extra besteld, dus mensen kunnen nog bestellen. Maar degenen die al besteld hadden gaan natuurlijk voor (als ze betalen, that is). Mochten er nog veel bestellingen komen, dan kan ik er altijd nog weer bij bestellen.
 
ok graag een maatje L voor de gek

die nu snel maar even een bestelformulier gaat in vullen

edit 2 t-shirt's em wacht nog op bevestiging om eventueel meer te bestellen
 
Laatst bewerkt:
ok graag een maatje L voor de gek

die nu snel maar even een bestelformulier gaat in vullen

edit 2 t-shirt's em wacht nog op bevestiging om eventueel meer te bestellen
Zoals gezegd, als de drukproef in orde blijkt, volgen de definitieve bevestigingen. :)
 
Ok, shirts zijn besteld en de mensen die besteld hadden, hebben een mailtje gehad. Tis nu ff wachten op de levering. Zodra ik ze heb, zal ik wat foto's posten en kunnen ze verstuurd worden aan de mensen die betaald hebben. :)
 
Ok, shirts zijn besteld en de mensen die besteld hadden, hebben een mailtje gehad. Tis nu ff wachten op de levering. Zodra ik ze heb, zal ik wat foto's posten en kunnen ze verstuurd worden aan de mensen die betaald hebben. :)

Net via Internetbankieren betaald, ik wacht geduldig af O-)
 
Heb ook nog een bestelling gedaan,sorry dat ik zo laat reageerde maar wist niet zeker of de t-shirts nu konden verkregen worden of niet,en vond dit topic niet meer terug |(
 
Denk dat er iets fout gelopen is,ik had 2XXL besteld en heb email had voor 2XL en 1L.ik ga het nog eens proberen wil je de vorige bestellingen annuleren plz,had nog nie betaald hoor :)

ps:enkel die 2 XL schrappen,die L mag blijven ;)
 
Laatst bewerkt:
Denk dat er iets fout gelopen is,ik had 2XXL besteld en heb email had voor 2XL en 1L.ik ga het nog eens proberen wil je de vorige bestellingen annuleren plz,had nog nie betaald hoor :)

ps:enkel die 2 XL schrappen,die L mag blijven ;)
Ik zal vanavond ff kijken. :)
 
is in orde thx

maar nog 1 vraagje heb 3 t-shirts ,maar die 2 XXL kosten 33euro en die ene L kost 20,58euro is da 2 keer verzends kosten ?? :?

thx
Ja, idd. Ik verstuur ze in grote enveloppen. Hier kunnen er 2 tegelijk in. Drie versturen in 2 enveloppen (brievenbuspost) is nog altijd goedkoper dan 3 versturen in 1 pakket via pakketpost. Alleen had ik bij jou in eerste instantie niet gezien dat het naar België moet. Ik had dus in het eerste mailtje gewoon de verzendkosten voor binnen Nederland geteld. Dit heb ik in het tweede mailtje gecorrigeerd. Ik meen trouwens dat ik dat ook in dat mailtje had gezet.
 
Geld is overgemaakt en heb me reseveringsnummer er ook bij gezet.Ik ben alleen vergeten om me Nickname erbij te zetten.Heeft dit consequenties voor de levering van mijn t-shirt??
 
Ja, idd. Ik verstuur ze in grote enveloppen. Hier kunnen er 2 tegelijk in. Drie versturen in 2 enveloppen (brievenbuspost) is nog altijd goedkoper dan 3 versturen in 1 pakket via pakketpost. Alleen had ik bij jou in eerste instantie niet gezien dat het naar België moet. Ik had dus in het eerste mailtje gewoon de verzendkosten voor binnen Nederland geteld. Dit heb ik in het tweede mailtje gecorrigeerd. Ik meen trouwens dat ik dat ook in dat mailtje had gezet.
hehe in het vervolg ga ik 2 maal me mails lezen |(

ok bedankt Orph ga zo vlug mogelijk de overschrijving regelen ;)
en mijn verontschuldigingen voor mijn Lompigheid B| *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan