MF sticker (kenteken, lang en auto) bestellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zie orph al zitten in zijn keldertje stickers maken in de nachtelijke
23.gif
uren ...
 
Wat kost verzending voor een lange naar belgië ?
Mag eventueel mooi in 2 geknipt worden tussen 2 letters door zodat ie in een normale envelop kan. Als ie mooi in 2 is zie je toch geen verschil als hij een beetje goed geplakt is.

Dat scheelt weer in verzendingskosten.
 
Wat kost verzending voor een lange naar belgië ?
Mag eventueel mooi in 2 geknipt worden tussen 2 letters door zodat ie in een normale envelop kan. Als ie mooi in 2 is zie je toch geen verschil als hij een beetje goed geplakt is.

Dat scheelt weer in verzendingskosten.
De verzendkosten schelen niet zoveel. Iets van 20 cent maar ofzo. Probleem is, geloof ik om het geld in NL te krijgen. Ik zal es ff bij Sigma informeren of dat niet via hem kan lopen.
 
De verzendkosten schelen niet zoveel. Iets van 20 cent maar ofzo. Probleem is, geloof ik om het geld in NL te krijgen. Ik zal es ff bij Sigma informeren of dat niet via hem kan lopen.

Volgens mij moet dat zo langzamerhand makkelijker zijn. Als het goed is heeft iedereen met een bankrekening een zogenaamd IBAN-nummer en is met dat nummer het geld direct over te maken zonder belachelijke kosten voor internationaal betalingsverkeer. Dit is in de EU zo afgesproken. Het IBAN-nummer kan je vinden op je rekeningafschrift of op de website van je electronisch betaalpakket. De IBAN-code bevalt een delen van de SWIFT codering en het rekeningnummer. Als je het IBAN-nummer voor de M-F-ers vermeld voor betaling van de stickers moet het ook voor de Belgen goed gaan. (Nederlanders kunnen gewoon volstaan met het normale rekeningnummer)

[me]Snarfman die ineens bedenkt dat hij misschien iets te ver doordraaft ;) bottom-line: IBAN :) [/me]
 
ff een vraagje over de betaling, heb net het bankrekeningnr. ontvangen.
kan ik ze alle vier in een keer betalen en alle drie de reserveringsnummers erbij zetten of moet dit ook appart betaald worden, hetzelfde als de reservering? :?
 
Ben m'n m-f stickers kwijt. Had er ergens nog 2 liggen
alles afgezocht niks gevonden net ff 4 bijbesteld dus
op de dag dat die binnekomen zal ik die andere 2 weer
wel vinden :P .

mzzl'z Spank
 
Volgens mij moet dat zo langzamerhand makkelijker zijn. Als het goed is heeft iedereen met een bankrekening een zogenaamd IBAN-nummer en is met dat nummer het geld direct over te maken zonder belachelijke kosten voor internationaal betalingsverkeer. Dit is in de EU zo afgesproken. Het IBAN-nummer kan je vinden op je rekeningafschrift of op de website van je electronisch betaalpakket. De IBAN-code bevalt een delen van de SWIFT codering en het rekeningnummer. Als je het IBAN-nummer voor de M-F-ers vermeld voor betaling van de stickers moet het ook voor de Belgen goed gaan. (Nederlanders kunnen gewoon volstaan met het normale rekeningnummer)

[me]Snarfman die ineens bedenkt dat hij misschien iets te ver doordraaft ;) bottom-line: IBAN :) [/me]

Yep, Snarfman, dit klopt. Ik kan momenteel m'n betaling evenmin doen. Orph moet eerst ff informeren naar de BIC(BankIdentifier-code). Als ik mij niet vergis is de Nederlands term hiervoor IBAN. Het is een alfanumerieke code van 8 of 11 karakters.
Dus Orph: move your ass!!! :) :) :)
 
ik heb de 23ste al geld overgemaakt en ik heb ze nog niet ;(
Ik verwerk alles één keer per week, meestal in het weekend. Zoals Pepe zegt... Het moet wel hobby blijven. ;) Iig zijn die van jou (en die van Pepe) ook op de bus gegaan, dus als het goed is heb je ze dinsdag in huis. :)

Op zondag 30 november 2003 20:06 schreef Bjorn R1 het volgende:
ff een vraagje over de betaling, heb net het bankrekeningnr. ontvangen.
kan ik ze alle vier in een keer betalen en alle drie de reserveringsnummers erbij zetten of moet dit ook appart betaald worden, hetzelfde als de reservering? :?

Ja hoor, geen probleem, je kunt ze gewoon ineens betalen. Als je alle reserveringsnummers erbij zet, dan kom ik er wel uit. :)

Op zondag 30 november 2003 22:58 schreef Relax het volgende:Yep, Snarfman, dit klopt. Ik kan momenteel m'n betaling evenmin doen. Orph moet eerst ff informeren naar de BIC(BankIdentifier-code). Als ik mij niet vergis is de Nederlands term hiervoor IBAN. Het is een alfanumerieke code van 8 of 11 karakters.
Dus Orph: move your ass!!! :) :) :)
Ik heb de code uit laten rekenen. Ik zal 'm naar de Belgische mensen die bij mij besteld hebben mailen. :) Ik heb nog nooit met die IBAN code gewerkt (wist niet eens dat het bestond :? ), maar als jullie zeggen dat het werkt zonder hoge kosten, dan zal ik 'm er voor de Belgen wel bij zetten.

Zo, de lijsten zijn ook weer bijgewerkt. :)
 
Laatst bewerkt:
Ok, Orpheus, mailtje ontvangen. Good work. :} :}

Ik wist trouwens ook niks af van IBAN en BIC, 't is m'n madam die me dat zei.
De betaling gebeurt zodra ik haar zover krijg dit te doen, weet namelijk geen jota van pc-banking en voor ik al m'n centen op de verkeerde rekening zet....
 
Op zondag 30 november 2003 23:11 schreef Orpheus het volgende:Ik verwerk alles één keer per week, meestal in het weekend. Zoals Pepe zegt... Het moet wel hobby blijven. ;) Iig zijn die van jou (en die van Pepe) ook op de bus gegaan, dus als het goed is heb je ze dinsdag in huis. :)Ja hoor, geen probleem, je kunt ze gewoon ineens betalen. Als je alle reserveringsnummers erbij zet, dan kom ik er wel uit. :)Ik heb de code uit laten rekenen. Ik zal 'm naar de Belgische mensen die bij mij besteld hebben mailen. :) Ik heb nog nooit met die IBAN code gewerkt (wist niet eens dat het bestond :? ), maar als jullie zeggen dat het werkt zonder hoge kosten, dan zal ik 'm er voor de Belgen wel bij zetten.

Zo, de lijsten zijn ook weer bijgewerkt. :)

thnx orph al het werk word gewaardeerd hoor ;)
 
ontvangen en geplakt!
Past die kentekensticker dus niet over die stomme schroef, die ook al door het NL - deel aan de andere kant zit; sticker 1 verkloot :( .
Heb dus nummer 2 (door schade an schande leert men zichzelf kennen & bestel je dus dubbel :Z ) maar boven de plaat geplakt :)

Idd erg mooi die doorzichtige stickers, passen mooi aan beide kanten van de seatcover!
 
jaaaaaaaaaa binnen ff kijken waar ze op gaan komen .. 1 op de helm, 1 op het koekblik, 1 op de andere helm nog 1 op een helm pfoe pfoe
 
@orpheus heb pe ongeluk het mailtje met bevestigingsnummer en je bank/gironummer gewist, wil je hem nog eens verzenden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan