MFCD, nabespreking

De schade viel mee, pijnlijke schouder, knipperlicht en windscherm er (gelukkig ;) ) af...

Ik hoorde hem al mompelen dat ie "die CB900 Hornet" wel mooi vond... (of dat zo verstandig is? :+ )

Het viel wel mee gelukkig jou, tenminste dat zei hij tegen mij. :)

Trouwens we waren met een best grote groep. Er was één schuiver, eentje plat in het gras en Max. Voor de rest alleen wat recht door het gras in had ik begrepen. Dan valt dat toch wel mee? Van mensen die met andere oefendagen meegedaan hebben wisten ze ook te vertellen dat er iedere dag wel een paar onderuit gingen...
 
Laatst bewerkt:
Op maandag 13 mei 2002 12:28 schreef GuZ het volgende:wat was jou tijd destijds (kom ik niet tegen bij het motormaniacs verslag)

Staat mij ook niet meer bij...
Was helaas niet op Duke maar helaas op een R6
Snel genoeg volgens anderen.
 
De schade viel mee, pijnlijke schouder, knipperlicht en windscherm er (gelukkig ;) ) af...

Ik hoorde hem al mompelen dat ie "die CB900 Hornet" wel mooi vond... (of dat zo verstandig is? :+ )
Dan zal ik maar niet vertellen dat onze instructeur hem best lekker vond rijden :+ (afgezien van de wind dan).
Ik heb nog gevraagd of hij hem nerveus op het gas vond (stond in een aantal tests) maar hij vond het meevallen.
 
ik heb op die fjr van simon gereden...en ik rijd met dat ding makkelijk de steppen aan de grond...

er waren er zelfs bij die reden hun kuip en uitlaat aan de grond....hehehehe...en zo hoort het!

Op het Fazerforum (www.fazer.nl) staat ook nog een stukje over de training.

Las net dat de instructeur een FJR reed, had ik toch wel willen zien wat er mee kon.
 
Op maandag 13 mei 2002 14:42 schreef Jasper Grootveld het volgende:
hoe is het trouwens met die gsxr die niet meer wou starten?

HELLdesker heeft em nog aangeduwd?
[me]HELLdesker heeft geprobeerd um aan te duwen...
[/me]


Gereset door de accu los te gooien hielp ook niet. Daarna bleek een keer rammelen met de ontstekingsbox ( zwarte doos :P ) te helpen. De GSXR heeft de rest van de dag gewoon weer gelopen...
 
Op maandag 13 mei 2002 13:16 schreef Ook Leon had een verhaal klaar, stoppie en over de kop. Terijl Unstable en Milad zeggen van niet.

Mensen kan het iets duidelijker? :?


ik heb diverse verhalen gehoord....en de schaafplekken van het asfalt zaten boven de koplamp...

tevens is max voorover afgevallen, want de motor stond helemaal rechtop op het voorwiel, max viel voorover en ze motor kwam op hem terecht...

en dat is zwaar klote...absoluut...en ik gun dit niemand...tis alleen een beetje zonde dat dit bij milad gebeurt...

laten we allemaal maar hopen dat freebike mag blijven rijden op lelystad, en dat milad maar snel hersteld!!! :)
 
Op maandag 13 mei 2002 15:14 schreef Fastnappie het volgende:en dat is zwaar klote...absoluut...en ik gun dit niemand...tis alleen een beetje zonde dat dit bij milad gebeurt...

hoezo? kon het beter bij iemand anders gebeuren?
Hij hield zich dus schijnbaar niet aan de regels, maar het is gewoon kut een klapper maken!
 
hoezo? kon het beter bij iemand anders gebeuren?
Hij hield zich dus schijnbaar niet aan de regels, maar het is gewoon kut een klapper maken!
Dat zeg je goed klootviool...SCHIJNBAAR...mensen maken er altijd het spectaculaiste van, ook al waren ze er niet bij :j En Fastnappie, schade aan mn voorkant had ik al....en dan nog, vorige keer maakte ik ook geen stoppie, maar werd ik van achter aangereden...en toch was mn voorkant geschaafd...nadat ie 100 meter verder vanzelf neerkwam...Dus pleur allemaal op met je `gehoord` verhaaltjes....Unstable heeft et zien gebeuren, dus kom nou niet met allemaal kutverhalen van ja, die zegt zus en zo...
 
'Van gehoord' telt hier niet. Alleen lui die het gezien hebben (of meegemaakt...) kunnen erover meelullen. Het verhaal is nu wel duidelijk, dus "ja maar..." en zo hoeft niet meer.

Het is nu alleen de vraag of die instructeurs of circuitboeren het ook snappen.
 
Ik heb net mijn verzekering (Centraal Beheer) even gebeld om te vragen of ik nu ook korting krijg met m'n Freebike certificaat.
Dat is niet het geval bij Centraal Beheer. :(

Iemand die wel korting heeft gekregen?
 
Dat zeg je goed klootviool...SCHIJNBAAR...mensen maken er altijd het spectaculaiste van, ook al waren ze er niet bij :j En Fastnappie, schade aan mn voorkant had ik al....en dan nog, vorige keer maakte ik ook geen stoppie, maar werd ik van achter aangereden...en toch was mn voorkant geschaafd...nadat ie 100 meter verder vanzelf neerkwam...Dus pleur allemaal op met je `gehoord` verhaaltjes....Unstable heeft et zien gebeuren, dus kom nou niet met allemaal kutverhalen van ja, die zegt zus en zo...

pardon? wie is hier nou een klootviool? jij denk :(

ik herhaal alleen nappie zn verhaal omdat ik het vreemd vind dat ie zegt dat ie het jammer vind dat het nou juist jou overkomt, terwijl het volgens mij voor iedereen even erg is.
 
Laatst bewerkt:
Ok dan , ik vond het een top-dag! Mijn complimenten voor de organisatoren.
Het vrijrijden was ook voor mij het hoogtepunt ,had wel wat langer gemogen. Ben tevens mijn glimranden kwijt ,maar geen steppies of wat dan ook aan de grond dus in theorie zou ik nog platter (en harder)moeten kunnen ,alles op zijn tijd denk ik maar. Mijn achterband is nu wel aan vervanging toe :P .
Ik hoop dat er snel nog zo wat georganiseerd wordt ,want zoiets is zeker voor herhaling vatbaar. Verder wil ik sterkte toewensen aan alle gevallenen. Ok dat was het wel weer , c u all next time :]

ps: Waar blijven alle foto's? :) K'zie er nog maar heel weinig.
 
Ok dan , ik vond het een top-dag! Mijn complimenten voor de organisatoren.
Het vrijrijden was ook voor mij het hoogtepunt ,had wel wat langer gemogen. Ben tevens mijn glimranden kwijt ,maar geen steppies of wat dan ook aan de grond dus in theorie zou ik nog platter (en harder)moeten kunnen ,alles op zijn tijd denk ik maar. Mijn achterband is nu wel aan vervanging toe :P .
Ik hoop dat er snel nog zo wat georganiseerd wordt ,want zoiets is zeker voor herhaling vatbaar. Verder wil ik sterkte toewensen aan alle gevallenen. Ok dat was het wel weer , c u all next time :]

ps: Waar blijven alle foto's? :) K'zie er nog maar heel weinig.
:^ Ben het hier volledig mee eens, vond het een superdag met een superorganisatie.
:} :} FREEBIKE :} :}
foto's www.pricewatch.be
 
wie o wie rijd met BImOta? ik ken dat model nie.?
dat was Arie... die viel in voor een ander sm-erd...

Dat model bestaat ook niet zo... de kuipdelen had ie er zelf al afgereden... hij is vrij radikaal ;)
is van origine een bimota-supermono, met bmw blok.

yep dennis, jij begrijpt het...
dsc00742.jpg

lekker stel he? ;)
 
Laatst bewerkt:
goeie banden kopen...
dat heb ik aan den lijve ondervonden...gister...op lelystad...

kon zo vroeg zo verschrikkelijk hard op het gas gaan...dat jij eind snelheid op het rechte eind 10 tot 15 km hoger ligt als de rest...en dan rem ik nog niet eens op het laatste punt...dus misschien nog 5 km erbij...

Ben benieuwd wat ong. je eindsnelheid was op 't rechte stuk.......
Dit kan rond de 265 km/u liggen als je die rechterbocht als katapult gebruikt.
Ps. Ik had toen de Pilot Race eronder liggen.

gR1d
 
Ben benieuwd wat ong. je eindsnelheid was op 't rechte stuk.......
Dit kan rond de 265 km/u liggen als je die rechterbocht als katapult gebruikt.
Ps. Ik had toen de Pilot Race eronder liggen.

gR1d
245 is het hardste wat ik kon achter de FJR. ( dan was daar de fut helemaal uit en was ut gat tussen hem en mij minimaal }) )
 
eehjz
ik vond een erg leerzame dag gister.
heb me erg vermaakt.
en jah diepte punt niet echt
jammer van max maar jha gaat weer goei met hem.

en hoogte punt was weer veel zelfvertrouwen gekregen daar naar me val.

paatste paar ronden tijdens het vrij rijden ging het alemaal wat beter.
en zonder echte angs de bocht in.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan