MFers Uit Het Gooi Deeltje 158

Status
Niet open voor verdere reacties.
De kerngoep wordt wel steeds kleiner:

[pictures=motorstek,4003]

Grillen en bowlen in Nieuw-Loosdrecht.

'Wazige' foto's :')

Wat jammer zeg! Is dat kwaliteitsverlies door het uploaden op Motorstek of had je je verkeerde bril op? :+

Wel leuk om terug te zien. Ik vond het érg gezellig! :Y *O*


O ja, is er eigenlijk nog een totaalscore ergens? Zeg maar zonder JeGo en Tosie erop? :P
Ik heb niet de ijdele hoop dat ik hoog sta, maar ik zag bij iedereen regelmatig ballen de goot in vliegen dus ik ben eigenlijk wel benieuwd naar het totaalplaatje
 
Laatst bewerkt:
Mooi in ieder geval dat het gezellig was.

Dampen heb ik ook even gedaan. Maar daar was ik redelijk snel weer vanaf. Ding zou niet mogen lekken als je het ondersteboven in je zak hebt zitten, maar toch doen...overal van die smerige vloeistof. :')
 
*O* vanaf gister avond werkt de douche weer. De warmtepomp werkt en de vloerverwarming nu ook. Weer een stap verder met de verbouwing en vanaf nu gasloos wonen. :)
 
Dat is wel heel fijn Erwin!

Wilco, wil je mijn foto aanpassen in de OP?
full
 
Haha heeft zeker geholpen, staat al op mijn verlanglijstje sinds eerste proefrit 2008

Voor een vrijgezellenfeestje die van Alex een dag ingepikt en kwam er helaas achter dat deze nog steeds fijner reed dan de kawa :9
 
Haha heeft zeker geholpen, staat al op mijn verlanglijstje sinds eerste proefrit 2008

Voor een vrijgezellenfeestje die van Alex een dag ingepikt en kwam er helaas achter dat deze nog steeds fijner reed dan de kawa :9

eindelijk! gefeliciteerd *O*

editjezus, ik ben echt nog niet wakker dat ik die blijhoofd smilie op de vroege ochtend erin pleur.

Koffie @#$% B|
 
Laatst bewerkt:
eindelijk! gefeliciteerd *O*

editjezus, ik ben echt nog niet wakker dat ik die blijhoofd smilie op de vroege ochtend erin pleur.

Koffie @#$% B|
:( vandaaag weer ff normaal sjaggie doen graag!


's toch gotver niet normaal dit! :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan