Zot
De botte fuckman
- 28 mei 2002
- 41.344
- 5.695
Dampen? of ie dat voor mietjes?Ik heb ze niet meer, maar vast wel dat iemand nog routes heeft vanaf Maas.
Anderhalve dag rookvrij. In plaats daarvan maar op zoek naar spulletjes voor de KTM...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dampen? of ie dat voor mietjes?Ik heb ze niet meer, maar vast wel dat iemand nog routes heeft vanaf Maas.
Anderhalve dag rookvrij. In plaats daarvan maar op zoek naar spulletjes voor de KTM...
Vet stoer om je eigen beperkingen te kennen en toe te gevenWel iets stoerder om het zonder hulp te doen, maar ik kan dat niet
denk dat ik ze nog wel op PC heb thuis, zal vanavond weleens kijkenIn april weer eens naar Hotel Maas in de Eifel.
Heeft er iemand hier nog wat routes in de buurt?
Dacht dat er een mapje routes circuleert die ook beginnen in Hotel maas? (waaronder 1000bochten route?)
Phoentje had ze op zijn website staan...... ooit.In april weer eens naar Hotel Maas in de Eifel.
Heeft er iemand hier nog wat routes in de buurt?
Dacht dat er een mapje routes circuleert die ook beginnen in Hotel maas? (waaronder 1000bochten route?)
je hebt ze ooit aan mij gemaild. Misschien staat het daar nogIk heb niets meer uit de tijd dat we bij Maas kwamen
Die ktm is niet te betalen, hyper is idd om te kwijlen . Mt09/tracer heeft standaard, samen met sommige bmws's en de mt07, een van de slechtste vering fabrieksaf. Moet ik daar ook eerst weer geld tegenaan gooienDe Superduke GT is ook een optie!
[afbeelding]
De Tracer 900 blijft ook een fantastisch ding, zeker als je naar de prijs kijkt.
[afbeelding]
In deze klasse zou ik ook zeker de Duc Hyperstrada gaan testen, gewoon omdat hij om te kwijlen is.
[afbeelding]
nou wil ik een keer met de tracer rijden.Die ktm is niet te betalen, hyper is idd om te kwijlen . Mt09/tracer heeft standaard, samen met sommige bmws's en de mt07, een van de slechtste vering fabrieksaf. Moet ik daar ook eerst weer geld tegenaan gooien
Gevonden. Probeer ze nu via de MF documentenlijst te uploaden. Voor wie ze nog in de mail denkt te hebben, het is een mailtje van 8-5-2012.
2018-01-31_b8hdevgr
Even op zo'n filesharing site geknald, blijft voor ongeveer 2 weken online als het goed is.
Voordat je in de Eifel bent heb je al twee keer aan de pomp gestaan. Misschien even de 790 ADV afwachten.Geen 690 SMC in het programma?
Jammer, want dat lijkt me dan wel weer de ultieme Eifel machine.
Gevonden. Probeer ze nu via de MF documentenlijst te uploaden. Voor wie ze nog in de mail denkt te hebben, het is een mailtje van 8-5-2012.
2018-01-31_b8hdevgr
Even op zo'n filesharing site geknald, blijft voor ongeveer 2 weken online als het goed is.
Voordat je in de Eifel bent heb je al twee keer aan de pomp gestaan. Misschien even de 790 ADV afwachten.
Al had ik een 30 liter tank, 2rookpauzeskeer de benen strekken onderweg naar de Eifel is niets mis mee wat mij betreft.
Bovendien, net een trekhaak besteld voor de Ferrari, dus ik red het makkelijk in één keer.
Moet ik nog wel eens tijd/zin maken om op te bouwen. Nu even niet, rug zit op slot...
Heb ik mooi de avond voor het volgende probleem. Ik wil een nieuwe velgrand achter, maar kan niet besluiten welke breedte...
5 inch is het best, en daar zijn de banden waar ik mee rijd op gemaakt. Maar dan heb ik een beetje moeite met de ketting die langs de band/velg gaat en wisselen is een crime. Juist de hele reden dat ik de aangevreten oude velgrand niet meer wil gebruiken.
4.5 wordt al iets krapper en gaat de band meer vervormen. Bovendien worden die gemaakt door Goldspeed en dat schijnt een beetje goedkopere/zachtere rommel te zijn dan andere fabrikanten.
4.25 is nog krapper en gaat de band nog meer vervormen. Maar dan heb ik wel meer keuze uit de wat beter bekend staande fabrikanten. Kans dat de velg mooi blijft is groter, kans dat het kutter gaat rijden ook.
Dilemma.