MFMM vertrek vanuit Eindhoven

Status
Niet open voor verdere reacties.
tanken bij de shell, langs de mac is een goed id, of ik zie de eerste daar al, of anders op de afgesproken plaats....
 
Ik kan niet meer mee :(
Klein koppelingprobleem.....
Heel de motor ligt uit elkaar, te wachten op onderdelen ;( ;(

Wat een ellende |(

VEEL plezier allemaal ;(
 
Voorpoten lek, keeringen gehaald dinsdag en wat kom ik tegen gisteren,
geleiderbussen onder in voorvering 1 kadeuk, vandaag alle geleider bussen veeringen nieuw besteld, spoedorder kawasaki van laten maken door dealer, extra kosten, ja dat wel,25euro maar morgen binnen, dus, laat er niets mis gaan, want ME myself wil ernaar toe MMMF regen sneeuw zon gewoon erheen. Zul je net zien dit, dag vantevoren nog sleutelen dus. '(
 
Laatst bewerkt:
thats the spirit!!!

de mijne had eergisteren een lichte slip in de koppeling....

bleek er dus volsyntheet in the zitten wat die fzr-etjes schijnbaar niet lekker vinden,.....
vandaag dus ff filter en oliewissel gedaan en hopen dat de slip weg is zondag :P
 
Laatst bewerkt:
Mijn schrijf er ook maar af! Mijn hebben ze omgereden -O-

Dus Dinsdag komt de verzekerings Agentje :W

Kut lijers, nog geen week een nieuwe motor. Of ze moeten mij alweer van me fiets fietsen -O- Fietsers, ze zijn levensgevaarlijk! En vooral als ze door rood fietsen! HOEREN!!!!
 
omg, straks blijf er niemand meer over :( ... wie wijst me dan de weg? :P
 
Laatst bewerkt:
thats the spirit!!!

de mijne had eergisteren een lichte slip in de koppeling....

bleek er dus volsyntheet in the zitten wat die fzr-etjes schijnbaar niet lekker vinden,.....
vandaag dus ff filter en oliewissel gedaan en hopen dat de slip weg is zondag :P
is wat met de olie zeg, de een juist wel, dan ander niet, hopelijk verholpen nu. :]
tig keer al over gepraat hier op MF,blijf bij halfsyntheet.
 
Laatst bewerkt:
Mijn schrijf er ook maar af! Mijn hebben ze omgereden -O-

Dus Dinsdag komt de verzekerings Agentje :W

Kut lijers, nog geen week een nieuwe motor. Of ze moeten mij alweer van me fiets fietsen -O- Fietsers, ze zijn levensgevaarlijk! En vooral als ze door rood fietsen! HOEREN!!!!
das kut, net een week een andere fiets,waar je je weken op verheugd en dan zoiets, mooi kut.
 
is wat met de olie zeg, de een juist wel, dan ander niet, hopelijk verholpen nu. :]
tig keer al over gepraat hier op MF,blijf bij halfsyntheet.

jah, gisteren was de slip er nog niet uit...
zondag is meteen een mooie gelegeheid voor het blok om alle restjes tussen de platen uit te rijden van de oude olie...

mocht het dan nog niet over zijn dan kan ik alsnog de platen vervangen... maar eerts ritje veenendaal potjandriedubbeltjes...
 
Beter laat dan nooit, laten we het daar op houden...

Hierbij meld ik me af voor morgen...

Motor nog niet klaar en nog geen papiertje in mijn bezit...

Als er een tweede MFMM komt, zo´n beetje na juli, dan ben ik erbij! :Y
 
Spoedorder kawasaki, dikke lul ja,DHL heeft onderdelen er niet bij zitten, Dealer belde net,
Ga sloperijen bellen of die wat hebben liggen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan