MFMM vertrek vanuit Eindhoven

Status
Niet open voor verdere reacties.
allemaal knudde zo op 2 mei om dit zo te lezen.... ik heb goeie hoop op ondanks de mindere voorspelling dat het qua weer wel mee gaat vallen....

edit: het is al wat beter geworden weer... ik doe het ervoor :P
In de ochtend gaat het van het westen uit nu en dan regenen. Tegen de middag krijgt de regen een buiig karakter. In de middag klaart het van het westen uit geleidelijk weer op. De middagtemperatuur ligt wat lager: het wordt ongeveer 14 graden. De wind is eerst zuidelijk, draait overdag naar west en is matig, kracht 3 of 4. Aan de kust wordt de wind dan vrij krachtig, in het noordelijk kustgebied enige tijd krachtig.

ne en dan en buiig.... klink niet als stortregen in mijn ogen... dus ik kom zeker...
 
Laatst bewerkt:
allemaal knudde zo op 2 mei om dit zo te lezen.... ik heb goeie hoop op ondanks de mindere voorspelling dat het qua weer wel mee gaat vallen....

edit: het is al wat beter geworden weer... ik doe het ervoor :Pne en dan en buiig.... klink niet als stortregen in mijn ogen... dus ik kom zeker...

Ik ook anders heb ik me wekker voor niets zo vroeg gezet hhaa
 
allemaal knudde zo op 2 mei om dit zo te lezen.... ik heb goeie hoop op ondanks de mindere voorspelling dat het qua weer wel mee gaat vallen....

edit: het is al wat beter geworden weer... ik doe het ervoor :Pne en dan en buiig.... klink niet als stortregen in mijn ogen... dus ik kom zeker...



Zit jij zo raar in elkaar?






:+
 
Zit jij zo raar in elkaar?






:+

je wil het niet weten, toch best een aardige prestatie als je kleurendoof bent :+



oh en ff ontopic, eentje die met mij mee zou rijden heeft helaas stukken aan zijn motor, en heeft mij zojuist gebeld dat hij niet zou komen... dat betrof Pallette...
de onderdelen die hij besteld had zijn tot op heden nog niet binnen :(

Eagley-eye en ik komen nog steeds WEL....
 
Oh en als 't morgenochtend écht bagger is als ik uit m'n nest kruip kom ik misschien nog met een koekblik O-) .
 
Ik meld me af, gelukkig niet met zo'n rampzalige oorzaak als de anderen...

Ik ga op eigen houtje en wil er op die manier wat eerder zijn, zo kan ik een mooi plaatsje vrijhouden voor de mensen uit het bandit topic

ik zie jullie morgen dus wel @ Mac Veenendaal
 
Hallo, kan iemand nog voor morgen vroeg bevestigen dat ik het goed heb:P

Dit is toch de carpoolparking?

oqveqf.jpg


Alvast bedankt
 
ach, maakt niet uit, ga toch niet meer, hele rechterkant van m'n motor zit onder de olie en er zou veel politie zijn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan