Michael van der Mark deel 5: World Superbike winnaar!

Michael heeft vóór deel zes...

  • Alleen deze ene keer gewonnen

    Stemmen: 11 13,9%
  • Twee tot vier keer gewonnen

    Stemmen: 37 46,8%
  • Vijf tot tien keer gewonnen

    Stemmen: 21 26,6%
  • Het WSBK kampioenschap gewonnen!

    Stemmen: 10 12,7%

  • Totaal aantal stemmers
    79
Met de kop gereden, mooie punten gepakt. Hij is zelfs ingelopen op Bautista 😎
 
  • Leuk
Waarderingen: Qken
Leuk interview met Michael.
 
D_TIGfbUwAATEd2
 
Tja, jezelf aan gort rijden kost veel punten, jammer maar helaas. Ik vind het niet zo heel erg; kan een keer gebeuren natuurlijk. Dat-ie er snel weer bij is, en nu weer lekker het ritme vasthoudt, dat is fijn om te zien. :Y Uitrusten en in september (jezus wat ver weg) weer knallen!
 
Wordt geheel live uitgezonden op Eurosport 2
Dan is het te hopen dat we dan de start wel te zien krijgen :(
Ging weer lekker met de sprintrace. Atletiek was net op tijd afgelopen, maar door alle reclames van de Eurosport player (wielrennen) de start en crashes compleet gemist.
Kon die Eurosport regisseur wel wurgen, het lijkt wel dat ze moedwillig de TV uitzendingen vergallen met replays van tennis, snooker, Giro en Tour om de motorliefhebbers naar de player te pushen.
 
Ik weet niet wat jij gezien hebt maar ik heb niets gemist via tv ??
Ze waren ff te laat maar alsnog niets gemist toch aangezien de race herstart werd..
 
Kon die Eurosport regisseur wel wurgen, het lijkt wel dat ze moedwillig de TV uitzendingen vergallen met replays van tennis, snooker, Giro en Tour om de motorliefhebbers naar de player te pushen.
One big conspiracy. 8)7 :N :+
Het is al vaker gezegd, in andere landen is er meer belangstelling van investeerders, hier moeten dezelfde blokken anders gevuld worden.
 
Ik weet niet wat jij gezien hebt maar ik heb niets gemist via tv ??
Ze waren ff te laat maar alsnog niets gemist toch aangezien de race herstart werd..
Satelliet Eurosport2 NL, International en extra. Allemaal dezelfde reclame tot 20:07 uur. :(
Inderdaad herstart, dat was dan weer een gelukje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan