Michael van der Mark deel 5: World Superbike winnaar!

Michael heeft vóór deel zes...

  • Alleen deze ene keer gewonnen

    Stemmen: 11 13,8%
  • Twee tot vier keer gewonnen

    Stemmen: 38 47,5%
  • Vijf tot tien keer gewonnen

    Stemmen: 21 26,3%
  • Het WSBK kampioenschap gewonnen!

    Stemmen: 10 12,5%

  • Totaal aantal stemmers
    80
Opvallend: in de digitale versie van het AD wordt een negende plaats van Verstappen en de nodige voetbalonzin breed uitgemeten, maar tot nu toe niets over MvdM.
 
Opvallend: in de digitale versie van het AD wordt een negende plaats van Verstappen en de nodige voetbalonzin breed uitgemeten, maar tot nu toe niets over MvdM.

Net maar een mail gestuurd naar de diverse sportredacties ;)
 
Heeft er overigens nog iemand het gebaar van Lowes gisteren na de race gezien? Ik vond het erg mooi! :Y :t
 
Heeft er overigens nog iemand het gebaar van Lowes gisteren na de race gezien? Ik vond het erg mooi! :Y :t
Je bedoeld dat ze samen naast de baan stonden en Lowes hem feliciteerde? Net na het vallen van de vlag?
Dat vond ik vreselijk mooi om te zien! :t

@Gerrit, blijf nou maar het was volgens mij sarcastisch bedoeld van Joris...
 
Je bedoeld dat ze samen naast de baan stonden en Lowes hem feliciteerde? Net na het vallen van de vlag?
Dat vond ik vreselijk mooi om te zien! :t

@Gerrit, blijf nou maar het was volgens mij sarcastisch bedoeld van Joris...

:Y :t
 
Hier: Racesport Merchandise vind je zijn merchandise. Geen stickers inderdaad. Maar iemand met een plotter kan je zo een sticker laten maken.

Dank voor de tip. :t Ik denk da'k deze ga bestellen.

grijs__wit_problem_solved_1100x1088.jpg
 
Wel op RTV Rijnmond.
Bijna niemand in Nederland weet wat het WSBK is. Het is toch tekenent dat vorig jaar de aankondiging dat Michael een wedstrijd in de Moto GP ging rijden volop in de media kwam. En nu er bijna geen aandacht voor zijn fantastische overwinningen is. Het WSBK wordt toch gezien als de tweede divisie, of dat terecht is laat ik maar in het midden.
 
Het ijs is gebroken!! Nu volgen er meer!!

Er is in ieder geval onder de motorrijders wel steeds meer aandacht voor het WSBK. Aflopen keer was het goed druk in Assen (of dat komt doordat een deel van de tribunes dicht waren laat ik even in het midden ;)
 
Gisteren zag ik het ook op Nu.nl. Maar het is waar, Motorsport word nou niet echt gewaardeerd hier, op de TT na en wat Moto-Gp races dan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan