Michael van der Mark deel 5: World Superbike winnaar!

Michael heeft vóór deel zes...

  • Alleen deze ene keer gewonnen

    Stemmen: 11 13,8%
  • Twee tot vier keer gewonnen

    Stemmen: 38 47,5%
  • Vijf tot tien keer gewonnen

    Stemmen: 21 26,3%
  • Het WSBK kampioenschap gewonnen!

    Stemmen: 10 12,5%

  • Totaal aantal stemmers
    80
Zo jammer dat Lowes en niet Michael volgend jaar op de Kawa zit! Michael zit nog weer een jaar op de 3e fiets van het veld na Kawa en Ducati en komend jaar ook met (ik voorspel) zijn taaiste teamgenoot ooit..

Zouden er dan echt geen mogelijkheden voor hem zijn geweest? Ik vind het echt zonde van zo’n groot Nederlands talent dat hij niet beschikt over een machine waarmee je kampioen kunt worden 🙁
 
Wat wil je hier mee zeggen? Ik geef gewoon mijn mening en die was vorige week of vorige maand net als vandaag..


Please doe niet zo lichtgeraakt. Ga vooral door met je mening geven. Wat is dat hier dat de laatste tijd iedereen gelijk uit z'n panty vliegt als er iemand op z'n post reageert?
 
Bovendien is het erg prematuur wat je schrijft. Er komt een totaal nieuwe R1, het is nog totaal niet duidelijk hoe die zich verhoudt tot de duc en kawa.
 
Eerst nog zien hoe onze Turkse vriend het doet op een Yamaha. Ik weet nog niet of het de sterkte teamgenoot is die hij gehad heeft.
VDM doet het gewoon keurig en steady. Ook al wordt hij vijfde in het kampioenschap, je kan niet spreken van een mislukt seizoen. Gewoon erg sterk gereden.
 
Eerst nog zien hoe onze Turkse vriend het doet op een Yamaha. Ik weet nog niet of het de sterkte teamgenoot is die hij gehad heeft.
VDM doet het gewoon keurig en steady. Ook al wordt hij vijfde in het kampioenschap, je kan niet spreken van een mislukt seizoen. Gewoon erg sterk gereden.

Gaat gewoon derde worden, ja toch?!
 
Ja man, gaat goed komen in Qatar. Wat Toprak doet weet ik niet, maar Michael gaat 3 keer voor Lowes eindigen. In stijl afsluiten.

En ja dan heeft ie een heel sterk seizoen gereden. 3 (waarvan 1 SPRace) races minder en toch evenveel punten. Jammer dat dat net in Misano gebeurde, daar was Michael heel sterk, zo niet de sterkste.
 
Eerst nog zien hoe onze Turkse vriend het doet op een Yamaha. Ik weet nog niet of het de sterkte teamgenoot is die hij gehad heeft.
VDM doet het gewoon keurig en steady. Ook al wordt hij vijfde in het kampioenschap, je kan niet spreken van een mislukt seizoen. Gewoon erg sterk gereden.

Ik schrijf de taaiste teamgenoot en ik bedoel daarmee vooral ook naast de baan als teamgenoot... Michael doet het de afgelopen jaren idd gewoon heel netjes en steady. Des te meer had ik echt gehoopt dat hij met openingen bij Ducati en Kawasaki de overstap had kunnen maken. Yamaha heeft het mijns inziens niet waargemaakt de afgelopen 3 jaar
 
Ga je toch eens wat vaker naar Zeeltje , zie hem ook wel zo nu en dan .
Twee uur en eenentwintig minuten rijden. 8)7

Ok, de routeplanner stond op fietsen :+ , maar crash er niet even snel langs na werktijd zoals vroeger.
 
Michael is uiteindelijk 4e geworden dit seizoen tov. een 3e plaats vorig jaar. Na zijn highsider met de blessure voor de zomerstop, denk ik dat hij het niet slecht gedaan heeft. Ergens had ik de hoop en de verwachting dat hij Lowes na de zomerstop toch nog voorbij zou gaan. Het zat er net niet in. Hij kwam in een aantal races net te kort. En Lowes was dit seizoen erg steady, dat moet je hem na geven in vergelijking met veel valpartijen in het verleden. Ben wel benieuwd hoe Michael zelf kijkt tegen dit seizoen. Had hij zelf nog verwacht Lowes te kunnen kloppen? En ook hoe hij naar de te komen seizoenen kijkt.
 
Laatst bewerkt:
Michael is uiteindelijk 4e geworden dit seizoen tov. een 3e plaats vorig jaar. Na zijn highsider met de blessure voor de zomerstop, denk ik dat hij het niet slecht gedaan heeft. Ergens had ik de hoop en de verwachting dat hij Lowes na de zomerstop toch nog voorbij zou gaan. Het zat er net niet in. Hij kwam in een aantal races net te kort. En Lowes was dit seizoen erg steady, dat moet je hem na geven in vergelijking met veel valpartijen in het verleden. Ben wel benieuwd hoe Michael zelf kijkt tegen dit seizoen. Had hij zelf nog verwacht Lowes te kunnen kloppen? En ook hoe hij naar de te komen seizoenen kijkt.
Ik ben er van overtuigd dat als Michael niet die enorme highsider had in Misano, was tie ruim derde geworden in het WK.

 
Terug
Bovenaan Onderaan