Michael van der Mark deel 5: World Superbike winnaar!

Michael heeft vóór deel zes...

  • Alleen deze ene keer gewonnen

    Stemmen: 11 13,8%
  • Twee tot vier keer gewonnen

    Stemmen: 38 47,5%
  • Vijf tot tien keer gewonnen

    Stemmen: 21 26,3%
  • Het WSBK kampioenschap gewonnen!

    Stemmen: 10 12,5%

  • Totaal aantal stemmers
    80
EKlErpsXkAArQcW
 
Leuk team straks in Sepang. Syahrin, Morbidelli en Van der Mark. :9
 
Dat pumping ook in t voordeel kan werken zien we elk jaar tijdens de races op Assen.. is hij toch 1 van de snelsten die mandeveen duikersloot uit komt
 
Ja, heb het live gezien op de Player. vdm was net di meglio voorbij, maar ging daardoor wat wijd de volgende bocht in. Di meglio dacht dus binnendoor te kunnen, maar ging daarbij onderuit. En tikte met zijn voorwiel het achterwiel van vdm aan, waardoor vdm een flinke highsider kreeg, onverwacht.
Later verklaarde Di meglio nog dat het juist vdm was die hem raakte, dat was echt niet het geval..
 
Ja, heb het live gezien op de Player. vdm was net di meglio voorbij, maar ging daardoor wat wijd de volgende bocht in. Di meglio dacht dus binnendoor te kunnen, maar ging daarbij onderuit. En tikte met zijn voorwiel het achterwiel van vdm aan, waardoor vdm een flinke highsider kreeg, onverwacht.
Later verklaarde Di meglio nog dat het juist vdm was die hem raakte, dat was echt niet het geval..

Mafklapper die Di Meglio 😑

 
Het regent en je rijd endurance, dan haal je toch niet zo'n actie uit lijkt mij.
Maargoed, aan de andere kant.
Als je vol in gevecht zit dan denk je er nog wel eens anders over.
 
Mee eens, maar een endurance race is lang genoeg om je acties anders, en netter te doen. Michael en Mike zaten elkaar wel flink op de hielen, maar tijd zat om je strategie te plannen. Ik vond het een vrij onnodige actie van Di Meglio.
 
Mee eens, maar een endurance race is lang genoeg om je acties anders, en netter te doen. Michael en Mike zaten elkaar wel flink op de hielen, maar tijd zat om je strategie te plannen. Ik vond het een vrij onnodige actie van Di Meglio.

Dat zeker!
Maargoed, uiteindelijk nog wel erg netjes gefinisht!
Morbidelli had de gang er flink in. :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan