zijn ze volgens mij al tijdens hun vorige periode vanaf gestaptDaarnaast houdt BMW vast aan eigen (Bosch) ontwikkeling in elektronica, wat ook niet echt helpt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
zijn ze volgens mij al tijdens hun vorige periode vanaf gestaptDaarnaast houdt BMW vast aan eigen (Bosch) ontwikkeling in elektronica, wat ook niet echt helpt.
Echt een heel erg domme opmerking als je weet met welke blessures Michael dit seizoen te kampen heeft.Blauw is gepasseerd.
Ik vraag me ook af of MvdM ooit zelf nog in de top 3 komt.
Als hij echt een topper was, dan had t er nu toch wel uit moeten komen
Een knokker is,t wel. Maar een topper zal hij helaas niet -meer- worden vrees ik
Komt door de Shift-Cam techniek die ze toepassen. Dit werkt alleen maar goed met hun eigen elektronica.zijn ze volgens mij al tijdens hun vorige periode vanaf gestapt
Hij had er 2.Echt een heel erg domme opmerking als je weet met welke blessures Michael dit seizoen te kampen heeft.
"Als hij echt een topper was, dan had t er nu toch wel uit moeten komen."Hij had er 2.
Dat staat los van mijn vraag.
Ik heb bedenkingen bij de BMW en bij MvdM
Beiden lossen hun beloftes onvoldoende in.
Ik hoor graag andere meningen
Onzin, hij is een echte vechter op de baan. En heeft een grote gunfactor, ook bij mij, een racer die niet bang is"Als hij echt een topper was, dan had t er nu toch wel uit moeten komen."
Wat bedoel je daar dan mee? het had er "nu" toch wel uit moeten komen? Want als je eerst je ene en dan je andere been breekt is het logisch dat je, zonder ritme en nauwelijks hersteld, alle wedstrijden wint? Is dat je 'bedenking'? Heb je echt zelf niet door wat een dom gezwets dat is?
Dit jaar heeft hij de kans niet gekregen vanwege zijn blessures. In de jaren hiervoor heeft Michael in totaal 40 keer op het podium gestaan in de WSB, waarvan 5 keer als winnaar. Volgens jou ben je dan geen topper? Haters gonna hate...
Twee jaar op een Honda, waarmee alleen Nicky één keer kon winnen in de regen.Onzin, hij is een echte vechter op de baan. En heeft een grote gunfactor, ook bij mij, een racer die niet bang is
Maar hij is geen topper gebleken.
''slechts'' 5 x winnen in zoveel jaren op dit nivo waarbij soms ook nog in natte of andere vreemde omstandigheden, dus met een beetje geluk, dan ben je niet goed genoeg om die naam Topper te krijgen.
En nu met BMW komt t er, zoals ik het zie, voorlopig helemaal niet meer van, maar nogmaals, dat denk ik. De progressie is minimaal, zie ook Scot Redding
Jammer, de belofte van wereldkampioen in de dop, is, na 1 x WSS WK , nooit echt ingelost.
Hoe mooi ik dat ook had gevonden. Mijn idee is dat ie easy going is, ook als rijder in een team, maar ook soms wellicht net wat te weinig focus heeft....
Als je bv ziet dat ie nooit pole gereden heeft, zegt dat ook wel wat toch?
Iemand die gebrand is op winnen wil er altijd staan.
Nee, zeker niet slecht, maar zeker ook niet top.Twee jaar op een Honda, waarmee alleen Nicky één keer kon winnen in de regen.
Vier jaar op de Yamaha 6e, 3e, 4e, 5e. Als ik het me goed herinner zat daar ook nog blessureleed bij door een val in Italië?.
Het waren toevallig ook de dominante jaren van Kawasaki/Rea. Dus plek 1 was sowieso al vergeven. En de Ducati was toen ook al geen trage motor.
Volgens mij zijn de cijfers van MvdM niet eens zo slecht.
Jij hebt gewoon een hele rare en afwijkende definitie van wat 'een topper' is. Voor de meeste liefhebbers is een topper iemand die kan meerijden met de top, mits hij goed materiaal heeft, geen technische problemen en geen blessures. Voor jou is kennelijk alleen een wereldkampioen een 'topper'.Nee, zeker niet slecht, maar zeker ook niet top.
Een bewijs dat een subtopper kan groeien na jaren als WK kanshebber.....AS.Het matriaal is uiteindelijk het antwoord waar je uiteindelijk kan staan.Jij hebt gewoon een hele rare en afwijkende definitie van wat 'een topper' is. Voor de meeste liefhebbers is een topper iemand die kan meerijden met de top, mits hij goed materiaal heeft, geen technische problemen en geen blessures. Voor jou is kennelijk alleen een wereldkampioen een 'topper'.
Voor de meeste liefhebbers spreekt het vanzelf dat je kijkt naar alle omstandigheden, dus naar de genoemde factoren en bijvoorbeeld hoe iemand het doet ten opzichte van teamgenoten. In een grijs verleden waren Boet van Dulmen en Jack Middelburg toppers omdat ze met slecht materiaal en veel gebroken botten af en toe toch successen haalden. In de MotoGP nu is Aleix Espargaro een topper omdat hij met een Aprilia toch vooraan rijdt. Als je kijkt zoals jij, dus alleen naar de uitslagen, is Aleix een prutser, want hij heeft in al die jaren slechts één keer gewonnen. Jack Miller: idem. Heeft maar drie keer gewonnen. Brad Binder: ook al geen topper, want slechts 2 overwinningen in de MotoGP en ook nog in de regen.
Het lijkt me duidelijk dat maar heel weinig kenners op die manier naar coureurs kijken. Want Aleix Espargaro, Jack Miller en Brad Binder zijn wel degelijk echte toppers in de MotoGP. Zoals Michael van der Mark dat ook is in WorldSBK, ook al zal hij volgend jaar niet een-twee-drie wereldkampioen worden met de BMW.
En dan moet hij er tijd(je) aan wennen, voordat hij er misschien mee kan winnen... Zou wel gaaf zijn.Een bewijs dat een subtopper kan groeien na jaren als WK kanshebber.....AS.Het matriaal is uiteindelijk het antwoord waar je uiteindelijk kan staan.
Zet Van de Mark op zo'n Duc tja en dan?
Dat bedoel ik. Een goede en degelijke subtopper, maar geen titel kandidaat die continue voorin mee strijd.Een hele goede subtopper met uitschieters.
Maar als je geen subtoppers hebt bestaan er geen echte toppers
Met de BMW heeft hij het wel heel lastig, of het wat gaat worden???????????????
Brad Binder is volgens sommige insiders 1 van de beste rijders van dit moment, en dat zie je vaak op de wedstrijddag.Jij hebt gewoon een hele rare en afwijkende definitie van wat 'een topper' is. Voor de meeste liefhebbers is een topper iemand die kan meerijden met de top, mits hij goed materiaal heeft, geen technische problemen en geen blessures. Voor jou is kennelijk alleen een wereldkampioen een 'topper'.
Voor de meeste liefhebbers spreekt het vanzelf dat je kijkt naar alle omstandigheden, dus naar de genoemde factoren en bijvoorbeeld hoe iemand het doet ten opzichte van teamgenoten. In een grijs verleden waren Boet van Dulmen en Jack Middelburg toppers omdat ze met slecht materiaal en veel gebroken botten af en toe toch successen haalden. In de MotoGP nu is Aleix Espargaro een topper omdat hij met een Aprilia toch vooraan rijdt. Als je kijkt zoals jij, dus alleen naar de uitslagen, is Aleix een prutser, want hij heeft in al die jaren slechts één keer gewonnen. Jack Miller: idem. Heeft maar drie keer gewonnen. Brad Binder: ook al geen topper, want slechts 2 overwinningen in de MotoGP en ook nog in de regen.
Het lijkt me duidelijk dat maar heel weinig kenners op die manier naar coureurs kijken. Want Aleix Espargaro, Jack Miller en Brad Binder zijn wel degelijk echte toppers in de MotoGP. Zoals Michael van der Mark dat ook is in WorldSBK, ook al zal hij volgend jaar niet een-twee-drie wereldkampioen worden met de BMW.
de BMW is gewoon een mindere fiets, al jaren. Helaas. MvdM koos er ook voor omdat Toprak bij Yamaha kwam en hem te snel af wasALs Rea stopt, Bautista is normaal gaat eten en een vent word en Toprak alle bochten met een stoppie aanremt zie ik Mickey best kampioen worden hoor.
Zonder gekheid, die 3 zijn gewoon te sterk voor de rest van het veld.
Vd mark heeft vanaf het begin bij BMW pech.
Sorry maar hier moet ik toch wel om lachen. Hij is naar BMW gegaan omdat Yamaha hem minder geld bood tov zijn aflopende contract, terwijl BMW wel de portemonnee wilde trekken. Natuurlijk ontstond er druk doordat Razgat.. de nieuwe nr 1 leek te worden, en bij BMW zou hij vast weer de nr 1 rijder zijn. In de nieuwsberichten staat er dat ze dan toe zijn aan een nieuwe uitdaging, motorfiets in ontwikkeling, ..., maar uiteindelijk gaat het om de centen. De Yamaha begon juist competitiever te worden.de BMW is gewoon een mindere fiets, al jaren. Helaas. MvdM koos er ook voor omdat Toprak bij Yamaha kwam en hem te snel af was
Oke, je bekijkt het bereiken van de top of een topper zijn een beetje anders dan ik blijkbaar.Brad Binder is volgens sommige insiders 1 van de beste rijders van dit moment, en dat zie je vaak op de wedstrijddag.
Miller is toch wel wat al te wisselvallig, dan weer top, dan weer flop.
Alex is door hard werken naar de top gegroeid, de Appie is een topfiets momenteel
Iemand die af en toe positieve uitschieters heeft is niet een structurele topper in het algemeen.
Bo is ook -nog- geen topper b.v.
Lowes ook niet .
Hier zit je dus helemaal foutde BMW is gewoon een mindere fiets, al jaren. Helaas. MvdM koos er ook voor omdat Toprak bij Yamaha kwam en hem te snel af was
Redding was een topper en is nu maar subtop, Bautista was topper, vervolgens subtopper en nu weer topper. Als ik je redenering volg.Dat bedoel ik. Een goede en degelijke subtopper, maar geen titel kandidaat die continue voorin mee strijd.
Toprak presteerde bv een stuk meer met de blauwe fiets. Dat is dus wel een topper in de SBK
(helaas)
Dus deze 2 "toppers" gaan het dit jaar moeten afleggen tegen een "sub"topper . Rea begon pas een topper te worden toen die de overstap naar kawa maakte, idem voor Toprak en yamaha.Nee, je volgt hem - wederom, bewust? - niet goed.
Redding zal nooit een topper worden
Bautista evenmin, hooguit hebben ze een keer mazzel als alles samen goed valt.
Rea is een topper, zo ook Toprak. Beiden zouden MotoGP materiaal kunnen zijn.
Veel meer zijn er eigenlijk niet in het WorldSbk
Gardner is ook geen topper(om alvast 2023 even te duiden)
Lecuona ook niet dit jaar.
Biaggi was een topper. Die kwam, zag en won en bleef voorin rijden. Maar ja, kwam ook uit de eredevisie.