Michelin pilot power

Mijne ook weer :} wat een verschil met een "versleten"setje!
op naar het 3e setje powers.
 
Van de voorbanden heb je zowel een F als een C uitvoering, weet iemand welke ik moet hebben voor een gixxer 750?
 
Dat heeft iets te maken met homologatie voor je fiets. Ik heb even Michelin gebeld toen ik ging bestellen, die kunnen het je zo vertellen.

Michelin Nederland N.V.
Tel: 0416/38.41.80
Fax: 0416/38.11.94
Afdeling 2-Wielen Huub van Doorneweg 2
5150 AG Drunen
The Netherlands

S.A. Michelin Belux N.V.
Tel:02.274.42.82
Fax: 02.274.42.85
Afdeling 2-Wielen
Brusselsesteenweg 494 bus 1
1731 Zellik
België
 
Niks met homologatie geloof ik.. maar eerder dat de C is geloof ik voor de rsv mille van bepaalde bouwjaren en de F voor weer een andere fiets.
 
Super Mark dank je. Ik heb ff gebeld. De F staat voor Front. De C is speciaal voor de Yamaha R1, de A is voor de Aprillia RSV1000.

Ik ga ze bestellen...
 
.
Iemand ervaring met Metzeler Rennsport's??
Ik heb ze er nu onder zitten en errrrg over tevreden!

Nou zit ik te twijfelen voor achter, tussen weer Metzeler Rennsport en Michelin Pilot Power.
 
kan aan mij liggen, maar zag da et met de hollandse www.debandenman.nl maar €5,- scheelde..

Ligt denk ik meer aan het aantal en soort van de aanbiedingen. Ook per merk kan het verschillen, heb voor mijn woon/werk 'brommer' (NX250) een voorband besteld en dat scheelde 20 euro op de 50, een aardig percentage lijkt me. Dus toch maar bij Reifenversand besteld ;) .
Zat nog te twijfelen voor mijn R1, aanbieding van 250 euro voor 190/50ZR17 en 120/70ZR17 Michelin Pilot Power, lijkt me niet duur.
 
Hieronder een tabel van welke bij welke motor horen aldus Michelin. Ter info b.v. RSV 1000: A + T betekend voorband Pilot Power A en achterband Pilot Power T.

YZF R1 (>2005): C + G
En als die G er nu niet bij staat voor de achterband. Is het dan wel vertrouwd om die op een R1 '04 te doen?
 
Ik had duzz de Pirrelli dragon evo's (gruwelijke banden) ..
En heb nu de opvolgers genomen namelijk de Pirrelli Diablo ..

En ook deze zijn weer uitermate gruwelijk, en wat ik ook met m'n fiets doe de banden blijven altijd grip houden wat zorgt voor veel vertrouwen in de motor.
 
even een schopje voor de oma
maar ik heb een vraagje

bij de mpp een mpp 2ct wat is nou het schil

is het midden van de band bij de mpp 2ct hetzelfde als bij de mpp
of is het slijtvaster?

gr. racekip
 
Laatst bewerkt:
even een schopje voor de oma
maar ik heb een vraagje

bij de mpp een mpp 2ct wat is nou het schil

is het midden van de band bij de mpp 2ct hetzelfde als bij de mpp
of is het slijtvaster?

gr. racekip
Het middenvlak van de mpp 2ct is idd hetzelfde als van de mpp.
Dus alleen aan de zijkanten een zachter compound voor meer grip.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan