Mijn 1e motor - Honda VFR750F - Import uit België

Op zondag 27 april 2003 22:13 schreef scottie het volgende:Ach, na een weekje weet je niet beter.
Laten we het hopen, ik moet elke dag de schuur in om mijn gewone fiets (met trappers en zo) te pakken, en dan staat mijn zilveren engeltje mij toe te staren ;(
Op zondag 27 april 2003 22:13 schreef scottie het volgende:Hopelijk gun je ons wel goed weer om te :]
Ik ben niet iemand die anderen niks gunt :+ Natuurlijk, als jullie dan bij het inrijden van Hilversum maar even het contact uitzetten zodat ik jullie niet hoor ;)

Op zondag 27 april 2003 22:13 schreef scottie het volgende:... Nieuwegein
Nope, Waddinxveen, was weer 1 week eerder dan Nieuwegein
 
Op zondag 27 april 2003 22:33 schreef DaSuperGrover het volgende:Laten we het hopen, ik moet elke dag de schuur in om mijn gewone fiets (met trappers en zo) te pakken, en dan staat mijn zilveren engeltje mij toe te staren ;(Ik ben niet iemand die anderen niks gunt :+ Natuurlijk, als jullie dan bij het inrijden van Hilversum maar even het contact uitzetten zodat ik jullie niet hoor ;)Nope, Waddinxveen, was weer 1 week eerder dan Nieuwegein


Hilversum zullen we niet vaak aandoen. En met de originele uitlaten er nog onder heb je er weinig last van. Andere pijpen zijn in de maak. Waren mij te duur om te kopen, dus dan maar zelf maken. Ze vragen 700 Euro voor een setje en die vind ik niet eens mooi. En dan zou ik nog een setje nodig hebben, daaaag...
De eerste set is al bijna klaar.... ben goed bezig... Mogelijk maak ik gelijk maar een aantal setjes. Mischien hebben andere Peg rijders ook intresse.
 
Gefeliciteerd!
Mooie kleur ook!

Hoop dat je er veel plezier aan zult beleven.
Maar dat zal wel goed komen denk ik :)
 
Op zondag 27 april 2003 21:55 schreef scottie het volgende:
In DenBosch had je waarschijnlijk ruim 2 weken eerder aan bod kunnen komen.
Daar is het op dit moment het rustigste.
1000x :}
Nu op 20 mei een afspraak in den bosch ! Hoef ik 13 nachtjes minder te slapen !
 
COOL!!
Volgende keer zelf effe op de site van het RDW kijken. Dan kan je trouwens ook online deze afspraak maken, da's goedkoper dan bellen.....
Ik dacht dat de site alleen voor auto´s geldde. Bel gratis, op het werk :P
Krijg je zowiezo een eendagskenteken of moet je daar speciaal naar vragen ?
 
Gefeliciteerd met je aankoop en veel plezier met rijden maar dat zal wel lukken :D
Dat denk ik ook wel. Het zal nog wel even duren voordat mijn duo en ik net zo plat als jij en Witchie door de bocht gaan. :} :} :} :} :} :}

full
 
Ik dacht dat de site alleen voor auto´s geldde. Bel gratis, op het werk :P
Krijg je zowiezo een eendagskenteken of moet je daar speciaal naar vragen ?


Het eendagskenteken heb ik speciaal naar gevraagd. Dit kreeg ik de volgende dag al binnen. (met een verkeerd framenummer :( , maar dat was niet erg, controle vind plaats op de dag van keuren)
De papieren volgden 2 dagen later (afspraak bevestiging)
 
Dat denk ik ook wel. Het zal nog wel even duren voordat mijn duo en ik net zo plat als jij en Witchie door de bocht gaan. :} :} :} :} :} :}

(Afbeelding)


Hoeft ook niet meteen natuurlijk ;) Misschien volgende week ofzo })
Nee, gein, tis nog steeds mijn dijk van een fiets maar dat zal jij ook wel ondervinden.

VFRiendelijke groetuh
Speedy, die binnenkort weer solo rijdt.....heksje heb een SV klaarstaan.
Heksje_SV650.JPG
 
Op maandag 28 april 2003 17:07 schreef Speedy70 het volgende:Speedy, die binnenkort weer solo rijdt.....heksje heb een SV klaarstaan.
Mooie bike ! Kunnen wel je steppies eraf, en een mono zitje erop :9~
 
Hay dude,
Vorige week keuring voor m'n Blade gemaakt. 8-)
Dat was woensdag, afgelopen dinsdag gekeurd :] .
Dat was in R'daal ! Wat maken die km uit ?!? snap ik niet je koop dat ding toch om te rije ! Een dags kenteken erop en :]
Ik heb wel eerst ff een 0 gebelt !
(Vlaardingen, Zwijndrecht, Den Bosch & geland in R'daal)
D:\cbr.klein.jpg
 
Dat was in R'daal ! Wat maken die km uit ?!? snap ik niet je koop dat ding toch om te rije ! Een dags kenteken erop en :]
Ik heb wel eerst ff een 0 gebelt !
Des te meer km, des te beter

'quote' Nee oom agent, ik heb ergens de verkeerde afslag genomen, ik moet naar Den Bosch, en helemaal niet naar Den Helder })

Eerst effe 0 gebeld ??
 
Des te meer km, des te beter

'quote' Nee oom agent, ik heb ergens de verkeerde afslag genomen, ik moet naar Den Bosch, en helemaal niet naar Den Helder })

Ik moet binnenkort ook naar de keuring in schiedam en ik woon in leiden.

Via de snelweg is het snelts en ben je er in 27 minuten :Z

Echt wel dat ik lekker binnen door ga touren, dit duurt helaas 1 uur en 3 minuten :P

En tegen oom agent kan ik zeggen ik heb de kortste route genomen O-)
 
Keuren kan en mag door heel Nederland !
Dus 1 dags kenteken erop en :]
Goedemorgen oom agent.
Ja, ik woon in Drachten maar ik heb de motor opgehaald in Vlissingen. O-)
Dat geloof je niet, ga dan niet naar de kerk. :}
Kolder, het kenteken is voor 1 dag om mee te gaan keuren.
Dus ze moeten je niet om 23.52 uur aanhouden maar ga gerust vanuit Drachten naar het keuringsstation in Vlissingen en er is niet aan de hand. :)
 
Wel even 0 gebelt
Wel even rond gebelt *D .
[me]DaSuperGrover kan zichzelf voor zijn kop slaan |(
[/me]


Oké, ik ben weer wakker. Ja, ik heb me helemaal suf gebeld, en 20 mei was volgens mij het eerste. Ik weet dat er in Waddinxveen nog 2 keuringsdata zijn, voor 20 mei. Die ga ik nog bellen of er nog annuleringen zijn, en ik 'legaal' kan voordringen. *D
 
YES ! Motor vandaag door de keuring heen :}

Na ongeveer 5 storbuien en onnoemelijk veel windvlagen in Den Bosch aangekomen. Ruim 1.5 uur te vroeg, maar was na 20 min. wachten al aan de beurt (sorry voor het voordringen ;) )

Banden, remmen,rondje rijden, verlichting, zitten de remklauwen vast, balhoofd ok, db meter bij 5000 toeren zijn gecontroleerd. Daarna ging de keurmeester een klein rondje op eigen terrein rijdenLeuke baan lijkt me :9~ en daarna kon ik weer naar binnen om op de papieren te wachten. Papiertjes gekregen, volgende loket de BPM betaald, KLAAR !

Op de terugweg gelukkig maar 3 stortbuien en één aanhoudende regenbui tot ik weer thuis was :X

Hier nog wat foto's

RDW001.jpg

RDW004.jpg

RDW006.jpg

RDW008.jpg

RDW011.jpg


Nog een paar daagjes wachten op het officiele kenteken en GAAAN *D
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan