Mijn 1e motor - Honda VFR750F - Import uit België

Yes (again). Mijn kenteken is binnen, zal morgen mijn kentekenplaat laten maken en dan een foto maken (natuurlijk met MF-sticker 8-) )
 
Zoals beloofd:
full
 
bij mij zitten er pilot roads op en die bevallen zeer goed, houden het langer uit dan de BT020.


VFRiendelijke groetuh
Speedy, die met 2 weken nieuwe sloffies krijgt
 
Mooie fiets hoor! :9
Bevalt ie?

Welke banden heb je er btw onder zitten?
Hij bevalt prima ! Dat koppel onderin is heerlijk, en ook die grom als je het gas dichtdraait: verslavend :9~

Ik heb er Bridgestone BT57 onder zitten, dit is toch de voorloper van de BT020 ??
Ben nog niet zo'n held, dus de grenzen van de banden liggen nog ver genoeg :9
Wel het enorme verschil gemerkt met en zonder duo ! Niet zozeer kwa snelheid, maar echt het 'omgooien' van de fiets. We gaan donderdag eens even het kofferrek met wat bepakking proberen, om misschien later een lang weekendje weg te kunnen.

@speedy70. pilot roads=michelin ?
 
Laatst bewerkt:
Koppel is heerlijk jah, het blijft maar gaan. Rond de 7.000 rpm krijg je ook een lekkere duw. :)
De mijne knalt heel af en toe als ik met veel toeren op een rotonde af kom en aan het terug schakelen ben. Is wel lekker geluidje! :9

Ik heb dr BT020 onder zitten, super bandjes moet ik zeggen! :)
Veel grip! De volgende die ik eronder laat leggen zijn de O20 NT.
 
Hey DaSuperGrover!

Zeer mooie motor!!! :} :9~

Welke 2 papiertjes had jij nu bij die motor gekregen?? :?
Was dat soms een gelijkvormigheidsattest en een dubbelgevouwen document?

Die 2 heb ik namelijk. Zover ik weet is dat genoeg voor de keuring van mijn thundercat uit '97! Vanaf bouwjaar '98 is een CVO verplicht dacht ik!
 
Hey DaSuperGrover!

Zeer mooie motor!!! :} :9~

Welke 2 papiertjes had jij nu bij die motor gekregen?? :?
Was dat soms een gelijkvormigheidsattest en een dubbelgevouwen document?

Die 2 heb ik namelijk. Zover ik weet is dat genoeg voor de keuring van mijn thundercat uit '97! Vanaf bouwjaar '98 is een CVO verplicht dacht ik!

CVO verplicht vanaf juni 1999.
Je hebt alleen een Fahrzeugbrief nodig.
Gelijkvormigheidsattest = CVO

Bij de nieuwere motoren, die van na 06-1999 is het ook nog eens afhankelijk van welk keuringstation je uitkiest of je een CVO of eventueel een TFA nodig hebt.
TFA = TUV Fahrzeug Auskunft (verklaring van de TUV dat de motor in DLD is toegelaten op de wegen, papierke te regelen via TUV lelystad, mocht je CVO ontbreken)
 
Hij bevalt prima ! Dat koppel onderin is heerlijk, en ook die grom als je het gas dichtdraait: verslavend :9~

Ik heb er Bridgestone BT57 onder zitten, dit is toch de voorloper van de BT020 ??
Ben nog niet zo'n held, dus de grenzen van de banden liggen nog ver genoeg :9
Wel het enorme verschil gemerkt met en zonder duo ! Niet zozeer kwa snelheid, maar echt het 'omgooien' van de fiets. We gaan donderdag eens even het kofferrek met wat bepakking proberen, om misschien later een lang weekendje weg te kunnen.

@speedy70. pilot roads=michelin ?

Yep Michelin pilot road, super band, aanrader, gaat al langer me dan de BT020.

VFRiendelijke groetuh
Speedy
 
Hey DaSuperGrover!

Zeer mooie motor!!! :} :9~

Welke 2 papiertjes had jij nu bij die motor gekregen?? :?
Was dat soms een gelijkvormigheidsattest en een dubbelgevouwen document?

Die 2 heb ik namelijk. Zover ik weet is dat genoeg voor de keuring van mijn thundercat uit '97! Vanaf bouwjaar '98 is een CVO verplicht dacht ik!
Zoals Scottie ook al zegt, alleen het roze papiertje was bij mij genoeg. Suc6 met de keuring !
 
Op woensdag 18 juni 2003 12:24 schreef Ptèr het volgende:toch???? :?
Heel herkenbaar, dat onzekere :P

Kijk ook maar eens naar posts van BartMan, had er ook last van. Uiteindelijk allebei goedgekomen, 100% score dus *D
 
Hey DaSuperGrover, kun je mij nou nog eens stapsgewijs uitleggen hoe ik een motor importeer uit België naar Nederland. Dus vanaf het zoekmoment tot het moment dat je je kenteken erop hebt zitten. bvd! :}
 
Ik heb nu een aanbod om Metzeler rubbers te monteren voor de zelfde prijs als de michelin pilot road...

Ik heb nu Bt020 er op en wel 10K km gehaald...

Iemand ervaring met metzeler :?


Prijzen:
achter:
michelin pilot road : 170/60R17 : € 186.58
Metzeler mez4 : 170/60R17 : € 186.-

Voor:
Michelin : €150.83
Metzeler : €145.83

Gr Senseo
 
Gefeliflipsteerd met je nieuwe bike, en het voordeel van deze kleur is dat je het vuil niet zo goed ziet, dus lekker lang scheuren.

Veel plezier
 
Terug
Bovenaan Onderaan