Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Laten we het hopen, kwa weer vooralNet op tijd voor 2 mooie lange weekenden, dat wordt dus lekker
Sjeez wat ben jij oplettendEn dan ook meteen even je signature aanpassen
Veel plezier met je motor!
Hij bevalt prima ! Dat koppel onderin is heerlijk, en ook die grom als je het gas dichtdraait: verslavendMooie fiets hoor!
Bevalt ie?
Welke banden heb je er btw onder zitten?
Hey DaSuperGrover!
Zeer mooie motor!!!
Welke 2 papiertjes had jij nu bij die motor gekregen??
Was dat soms een gelijkvormigheidsattest en een dubbelgevouwen document?
Die 2 heb ik namelijk. Zover ik weet is dat genoeg voor de keuring van mijn thundercat uit '97! Vanaf bouwjaar '98 is een CVO verplicht dacht ik!
Hij bevalt prima ! Dat koppel onderin is heerlijk, en ook die grom als je het gas dichtdraait: verslavend
Ik heb er Bridgestone BT57 onder zitten, dit is toch de voorloper van de BT020 ??
Ben nog niet zo'n held, dus de grenzen van de banden liggen nog ver genoeg
Wel het enorme verschil gemerkt met en zonder duo ! Niet zozeer kwa snelheid, maar echt het 'omgooien' van de fiets. We gaan donderdag eens even het kofferrek met wat bepakking proberen, om misschien later een lang weekendje weg te kunnen.
@speedy70. pilot roads=michelin ?
Zoals Scottie ook al zegt, alleen het roze papiertje was bij mij genoeg. Suc6 met de keuring !Hey DaSuperGrover!
Zeer mooie motor!!!
Welke 2 papiertjes had jij nu bij die motor gekregen??
Was dat soms een gelijkvormigheidsattest en een dubbelgevouwen document?
Die 2 heb ik namelijk. Zover ik weet is dat genoeg voor de keuring van mijn thundercat uit '97! Vanaf bouwjaar '98 is een CVO verplicht dacht ik!
Zoals Scottie ook al zegt, alleen het roze papiertje was bij mij genoeg. Suc6 met de keuring !
Heel herkenbaar, dat onzekereOp woensdag 18 juni 2003 12:24 schreef Ptèr het volgende:toch????
Hé Bartman, we meet again at last !