Mijn dank is groot meneer Mercedes!!!

ik heb het ook gehad, maar dan door een vrachtwagen chauffeur, ik reed met semi- illegale snelheid, totdat die vrachtwagen knipperde met zijn lampen, bleek dat ze een stukje verderop stonden te laseren net achter een heuvel.. :} mijn dank was groot
 
ja, en dan had die kutkabouter je weer s fijn kunnen aankondigen met : surveillanten jut en jul achtervolgen deze BLOEDSNELLE MOTORDUIVEL ..... }) blahblahblahblahblah.......! :X :X :X :X

Spee moet eens een andere jas gaan kopen!Deze draagt ie al 276 seizoenen! :( :( :+


Je vergeet nog te zeggen: Vervolgens maken de agenten een heftige U-TURN om achter deze achterlijke snelheidsduivel aan te gaan.

Jemig, laat die kabouter eens normaal commentaar geven |(
 
Je vergeet nog te zeggen: Vervolgens maken de agenten een heftige U-TURN om achter deze achterlijke snelheidsduivel aan te gaan.

Jemig, laat die kabouter eens normaal commentaar geven |(

Krijgen al die wegmisbruikers nu geld van de omroep, tenslotte vullen ze weer een paar uur televisie.
 
Je moet gewoon volgas weg trekken en dan wel netjes 80 rijden...
Als je wordt aangehouden waarom je zo achterlijkhard weg trok (met eventueel een kleine wheelie) dan heb je een excuus als... ja ik moet nog een beetje wenne aan de motor :P

dan ben je toch nog een ster geworden, mogelijk zonder bekeuring ;)
 
Laatst bewerkt:
Ja, ja, bij het eerste beetje leuke dagje dat je op je motortje even een frisse neus kan accelereren :] zijn de mannen met de blauwe sfeerverlichting er speciaal op uit om al te enthousiaste ridders op 2 wielen op prenten te tracteren.

Zo tweetal ontdekte ik gisteren ook op tijd op de A4. *O*
Ze stonden in zo'n welbekende Volvo station op de parkeerplaats bij de afrit Wateringen, in de richting Delft.
Al meteen bij het oprijden van de toerit naar de A4 gingen bij mij de alalrmbellen. En niet onterecht.....
Even voorbij de afslag naar Den Hoorn / De lier zaten ze al achter me.
Op snelheid, of iets anders, konden ze me niet pakken en ze verwachtten blijkbaar dat ik aan het eind van de A4 weer terug zou draaien, richting A'dam.
Helaas voor hen, ik trapte er niet in.
Zo'n truc kost je nl 150,= (prijspeil mei 2008), omdat je ofwel zogenaamd overlast veroorzaakt ofwel omdat je rechtsaf slaat, waar dat niet mag.
Ze stonden mij overduidelijk op te wachten; ze waren er speciaal voor door het grasland gereden, zodat ze direct achter me aan zouden kunnen komen. :Z
Slapen doe ik echter 'snachts......
Dus als ik dat had willen doen, dan was ik een gewaarschuwd mens.
Ik moest echter naar de Total op de kruithuisweg. :W
 
Laatst bewerkt:
Ja, ja, bij het eerste beetje leuke dagje dat je op je motortje even een frisse neus kan accelereren :] zijn de mannen met de blauwe sfeerverlichting er speciaal op uit om al te enthousiaste ridders op 2 wielen op prenten te tracteren.

Zo tweetal ontdekte ik gisteren ook op tijd op de A4. *O*
Ze stonden in zo'n welbekende Volvo station op de parkeerplaats bij de afrit Wateringen, in de richting Delft.
Al meteen bij het oprijden van de toerit naar de A4 gingen bij mij de alalrmbellen. En niet onterecht.....
Even voorbij de afslag naar Den Hoorn / De lier zaten ze al achter me.
Op snelheid, of iets anders, konden ze me niet pakken en ze verwachtten blijkbaar dat ik aan het eind van de A4 weer terug zou draaien, richting A'dam.
Helaas voor hen, ik trapte er niet in.
Zo'n truc kost je nl 150,= (prijspeil mei 2008), omdat je ofwel zogenaamd overlast veroorzaakt ofwel omdat je rechtsaf slaat, waar dat niet mag.
Ze stonden mij overduidelijk op te wachten; ze waren er speciaal voor door het grasland gereden, zodat ze direct achter me aan zouden kunnen komen. :Z
Slapen doe ik echter 'snachts......
Dus als ik dat had willen doen, dan was ik een gewaarschuwd mens.
Ik moest echter naar de Total op de kruithuisweg. :W

tssss dan zou ik me echt schamen als politieman zeg..... ik sloop ff de natuur om mogelijk een eerlijke verkeersdeelnemer te kunnen betrappen op een overtreding..

Denkt u aan het milieu voordat u dit bericht uitprint _O-
 
Misschien tijd voor een centraal "Bedankt hier andere weggebruikers voor het waarschuwen van controles".
Maar dan met een kortere titel :P
 
tssss dan zou ik me echt schamen als politieman zeg..... ik sloop ff de natuur om mogelijk een eerlijke verkeersdeelnemer te kunnen betrappen op een overtreding..

Denkt u aan het milieu voordat u dit bericht uitprint _O-

Dit is niet vreemd hoor....

Ik draag in het koekblik vrijwel nooit de gordel, en heb dan ook een extra heupgordel gemonteerd voor het geval ik wordt aangehouden, die kan ik dus omdoen zonder dat ze het zien...
Laatst kom ik de wijk inrijden, gescheiden rijbanen, en ja hoor politie in tegengestelde richting...en ik zie ze in een ooghoek nog door het groen gaan ...
Dus ik voor de zekerheid die heupgordel om, en 300 mtr verder knippersignaal en STOP POLITIE....

Tikken op de ruit.... nou u weet wel bladibladi bla.....
Nee??? wat dan ????
Gordel meneer...
Nee hoor heb ik om, en wijs op de heupgordel :+ :+

Ja maar dat mag niet hoor :( :(

Nee door het groen rijden om mij een bekeuring aan te smeren dat mag wel :? :?
kijk de struikjes hangen nog onder de auto, ga je die zometeen terugplanten :? :?

:( :( :( :( dit zoek ik na :( :( :(

hoef je niet te doen , heb ik al gedaan, wet zegt goedgekeurde gordel, heeft het nergens over 2-3-of 4 puntsgordel, is er verder nog iets van uw dienst???

nou dan goedemiddag, en K@W@ tuft weer vrolijk verder, de zoveelste beteuterde agent achterlatend
 
en wat dan als ze een kontrole uitvoeren dan ben je mooi te laat met die heupgordel...

ligt altijd schuin over het puntje van mijn stoel, die kun je echt ongemerkt omdoen hoor...
is ze nog nooit gelukt...

De oudere agenten lachen er meestal om, de strevers denken dat ze hun gelijk kunnen halen
 
Wat ontzettend stoer zeg, zonder gordel rijden. Bij ons in het verpleeghuis zitten ook een aantal mensen die deze gewoonte hadden.
 
Wat ontzettend stoer zeg, zonder gordel rijden. Bij ons in het verpleeghuis zitten ook een aantal mensen die deze gewoonte hadden.

heeft nix met stoer doen te maken, ik ken er ook die juist door de gordel gewond zijn geraakt, of zijn overleden, en nu kun je wel allerlei argumenten aandragen, is gewoon een bewuste keus van mij.
 
heeft nix met stoer doen te maken, ik ken er ook die juist door de gordel gewond zijn geraakt, of zijn overleden, en nu kun je wel allerlei argumenten aandragen, is gewoon een bewuste keus van mij.

Heb je deze bewuste keus ook doorgegeven aan je verzekering? Waar ben je verzekerd trouwens? Als we bij dezelfde zitten, dan betaal ik dus ook mee aan jou "bewuste" keuze... (ik weet het, er zullen er meer zijn...)

Je kunt 100 redenen geven om 'm niét te dragen, er is er maar 1 om 'm wél te dragen, hij kan je leven redden..

(Overleden door de gordel? Kan... maar die kans is zoooo klein....)
 
Je moet gewoon volgas weg trekken en dan wel netjes 80 rijden...
Als je wordt aangehouden waarom je zo achterlijkhard weg trok (met eventueel een kleine wheelie) dan heb je een excuus als... ja ik moet nog een beetje wenne aan de motor :P

dan ben je toch nog een ster geworden, mogelijk zonder bekeuring ;)

Heb ik effe overwogen totdat ik me bedacht dat ik een Micron einddemper op mijn cbr heb zitten met een mooi geluid, maar zonder e keur of db killer om nog maar te zwijgen van mijn led knippers met zonder e keur. Waren ze geheid daar over gaan zeiken, want erg sportieve verliezers zijn het over het algemeen niet....

Bovendien ik hoef niet zonodig bij die kutkabouter in zijn programma. Als ik een dvd van mezelf op de motor wil laat ik dat wel door een bevriend iemand filmen :}
 
Dit is niet vreemd hoor....

Ik draag in het koekblik vrijwel nooit de gordel, en heb dan ook een extra heupgordel gemonteerd voor het geval ik wordt aangehouden, die kan ik dus omdoen zonder dat ze het zien...
Laatst kom ik de wijk inrijden, gescheiden rijbanen, en ja hoor politie in tegengestelde richting...en ik zie ze in een ooghoek nog door het groen gaan ...
Dus ik voor de zekerheid die heupgordel om, en 300 mtr verder knippersignaal en STOP POLITIE....

Tikken op de ruit.... nou u weet wel bladibladi bla.....
Nee??? wat dan ????
Gordel meneer...
Nee hoor heb ik om, en wijs op de heupgordel :+ :+

Ja maar dat mag niet hoor :( :(

Nee door het groen rijden om mij een bekeuring aan te smeren dat mag wel :? :?
kijk de struikjes hangen nog onder de auto, ga je die zometeen terugplanten :? :?

:( :( :( :( dit zoek ik na :( :( :(

hoef je niet te doen , heb ik al gedaan, wet zegt goedgekeurde gordel, heeft het nergens over 2-3-of 4 puntsgordel, is er verder nog iets van uw dienst???

nou dan goedemiddag, en K@W@ tuft weer vrolijk verder, de zoveelste beteuterde agent achterlatend


Hmmmm.......vraag me dan toch af of de typegoedkeuring van jouw koekblik niet vervalt, als je zelf de gordels veranderd.....
Ik kan me zo voorstellen dat je op grond daarvan wel eens je hele koekblik zou kunnen kwijtraken voor technisch onderzoek O-)
 
Ik had gisteren geluk, dat ik moest tanken: ze stonden recht voor me bij het tankstation. Jammer dat ik geen tijd had, anders had ik nog even willen kijken: ik ben wel nieuwsgierig hoe dat zo een bus van binnen eruit ziet en hoe het werkt.
 
heeft nix met stoer doen te maken, ik ken er ook die juist door de gordel gewond zijn geraakt, of zijn overleden, en nu kun je wel allerlei argumenten aandragen, is gewoon een bewuste keus van mij.

Dus jij wou zeggen dat de kans op letsel kleiner is als je geen gordel draagt dan wanneer je wél je gordel draagt?
Ik zal eens kijken of ik wat afbeeldingen kan vinden van voorruiten waar een gat in zit...
 
Dus dat bedoelde al die auto's die naar me kniperde......

Weer wat geleerd :+

Ben er met vallen en opstaan achtergekomen... Ik zat in het koekblik en stond stil bij een kruispunt voor een verkeerslicht. Ik moest linksaf, en uit die richting kwam een andere auto rijden. Hij met zijn lichten knipperen en naar achteren zwaaien, dus ik denk wtf doet hij nou?

Lichtje op groen.
VreemdeBeet geeft gas, draait linksaf en hengst het gaspedaal naar beneden.

Flits.

Een blik op de snelheidsmeter leert me dat ik ongeveer 70 reed, waar je 50 mocht.

Ik: "ah, dat bedoelde hij dus... thanks anyway!"
 
Van de week ook een aardige taxichauffeur gehad.

Reed van Oisterwijk naar Boxtel en kwam met leuke snelheid aan paar leuke bochten daar. Komt er een taxibus met lichten knipperend me tegemoet hij allemaal zijn handen op en neer bewegend. Ik dus maar vast de rem in.

Kijk de bocht door ´en ja hoor,´ zat die met zijn gele jasje en zijn nep pistooltje in de berm. Heb even gezwaaid en ben weer doorgereden met 1 hand in me zij en ander op me gas 60 precies. :).

Werd alleen wel daarna van de weg geroepen :(. Maarja papieren allemaal bij, kreeg nog compliment dat ik al me schadeformulier bij had. (nam toch echt aan dat dat verplicht zou zijn ?!?)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan