Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Mijn Droom motor is ......?

MV Agusta 750 ss...oud model hè dus ergens begin ‘70....

Ach en met huidige ‘wagenpark’ ben ik best tevreden...
 




Deze zou ik er graag bij willen hebben, om op een zondagmorgen even lekker te gassen. De legendarische Honda RC 166, de zescilinder 250 cc racer waarmee men half jaren 60 iedereen wegblies.
 
Ik heb er 2....
De Yamaha MT03 en dan in het geel:


Of een Yamaha 1100 Bulldog in deze uitvoering:


Maar eerst 20 Maart maar eens voor mijn AVD gaan...en dan rijden op mijn GSX600F
 
Voor nu deze, lijkt mee aardig haalbaar
In de tussentijd tot ik de centjes heb andere droommotoren (veranderd bijna met de dag) kopen en weer verkopen..

ja ware het niet dat dat ding veel te laat in het seizoen uitgeleverd gaat worden dus dit jaar geen optie voor mij,en gok voor vele andere waarvan het motor seizoen kort is ,dus yamaha shame on you wel dat rare 3 wiel ding in januari uitleveren waar niemand echt op zit te wachten
 
Ik heb geen haast, koop over 2 jaar wel een jonge gebruikte of een nieuwe.

Natuurlijk wel vervelend als je nu een nieuwe motor wil hebben..
 
Bizar hoezeer smaken kunnen verschillen, ik ben blij dat je hem mooi vindt, maar persoonlijk vind ik hem spuuglelijk, zal wel wansmaak zijn.

Ach ja,over smaak blabla... Zo vind ik die 2 motoren na mijn post spuuglelijk... Zeg ik als kawa rijder
 
De nieuwe versys 1000. Alleen dan moet ie max 180kg wegen. En een héél stuk goedkoper zijn.
Tja dromen zijn bedrog he...
 
Een Versys 1000 van <180kg lijkt mij ook wel wat... maar daarom vind ik die X300 dus wel interessant.