Tja, ik heb je vanmiddag zien rijden.......Ben blij dat je tevreden bent, en dat kunnen een hoop anderen niet zeggen
wordt het geen tijd om je kleppen te laten stellen? schijnt bij een duc erg belangrijk te zijn anders heb je binnenkort id een stukgaatie
Het wordt idd tijd voor je grote beurt....
Om de 10.000km is normaal.
Ik haat monsters
[me]Loeder heeft de hare vanaf 24 maart en nu 8996 km erop staan[/me]
Keer een MF Monster meetinkje dan maar
Geen idee, voor zulke technische dingen heb ik helaas niet geleerd, maar die lui van StarTwin zeer zekers wel, die mogen dat dus lekker allemaal gaan uitzoeken van de week (grote beurt dus)Klopt
Zit er dus al 4000 km er boven
Maar wordt van de week recht getrokken
Tevreden is nog zachtjes uitgedrukt
Uit betriuwbare bron heb ik vernomen dat heer Phr3ak geen meetings / tourtochten meer bezoekt daar zijn neus daar vol van zit...
Of is de neus inmiddels alweer geledigd?
Keer een MF Monster meetinkje dan maar
Een toevallige passant
Hoi,
Moet zeggen ee monster blijft in mijn ogen toch ook de meest sportieve naked die er is.
Ik rijd op dit moment met een VTR 1000F. Deze bike is ook zalig ma het verbruik is ni echt zuinig te noemen: 10 a 11 liter. En dit is voor dagdagelijks gebruik wat veel met die hoge brandstofprijzen.
Ik had gedacht om me een 620i te kopen van 2002.
Heb hierbij wel wat vraagjes over die fiets.
eerst en vooral lijkt me het vermogen van 60pk en koppel van maar 53nm wel aan de lage kant. Hoe ervaar jij dit op de Duc?
2de punt rijdt die beetje zuinig bij gemiddeld tot sportief gebruik?
Alvast bedankt en nog veel rijgenot e
Gtz Japanees(mabyItalian)HP
Ik zag de topic titel, en ik d8 dat je gekrashed was ofzo
Ikzelf heb een monster 600 en een 900 gehad, mijn vriendin een 620. Nu heb ik een monster S4 (916 dus). Ik denk (met mijn rij ervaring op de verschillende uitvoeringen) dat je beter wat zwaarder kan gaan als je van een VTR 1000 kan. Maak iig een aantal proefritjes, anders is volgens mij het risico op spijt dat je geen zwaardere hebt aangeschaft wel redelijk te noemen. De stap terug t.a.v. vermogen van VTR 1000 naar M620 is m.i. een beetje te groot.