Mijn eerste CRT op Assen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wel erg voor de mensen die achterblijven natuurlijk.

En voor de man die over zijn nek is gereden...
Staat voor de rest van ze leven op het netvlies.

Ben benieuwd of ie nog wel op een motor stapt :?
Ik weet echt niet wat ik zou doen als ik zoiets heb meegemaakt.
Je moet enorm kunnen relativeren met zoiets en dat heeft zeker tijd nodig.
 
En voor de man die over zijn nek is gereden...
Staat voor de rest van ze leven op het netvlies.

Ben benieuwd of ie nog wel op een motor stapt :?
Ik weet echt niet wat ik zou doen als ik zoiets heb meegemaakt.
Je moet enorm kunnen relativeren met zoiets en dat heeft zeker tijd nodig.

Idd. Denk dat hij hier lange tijd niet van zal kunnen slapen. En hij zal het zijn leven niet kunnen vergeten.
Hopelijk gaat hij er niet aan onderdoor.
Hij zal altijd blijven denken:"Als ik nou naar rechts was gegaan dan... of als....".
 
Shit happens, niet te lang bij stilstaan. Als je dat doet kun je net zo goed stoppen met motorrijden.

Zorg er op het circuit (en op de weg) iig voor dat je fit bent en je motor in topconditie is. Ga uit van eigen kunnen en laat je niet (teveel) opnaaien door anderen. Dan kun je je tijd om te gaan misschien nog een tijdje uitstellen.

Als ik dood ga wil ik wel kunnen zeggen dat ik geleeft heb :)
 
En voor de man die over zijn nek is gereden...
Staat voor de rest van ze leven op het netvlies.

Ben benieuwd of ie nog wel op een motor stapt :?
Ik weet echt niet wat ik zou doen als ik zoiets heb meegemaakt.
Je moet enorm kunnen relativeren met zoiets en dat heeft zeker tijd nodig.

Die heeft genoeg aan zich zelf, ik hoorde dat hij een dwarslease heeft, een monteur van TT zwolle.

Maat of het waar is is een 2e hé, maar al met al niet leuk dus. ;(
 
Als ik dood ga wil ik wel kunnen zeggen dat ik geleeft heb :)
:}

Couldn't agree more!!

Liever dood op m'n 40e met een mooi en spannend leven dan overlijden in een ziekenhuis op me 80e terwijl je je hele leven angstvallig alle mogelijke risicovolle dingen hebt vermeden (zoals motorrijden).
 
Die heeft genoeg aan zich zelf, ik hoorde dat hij een dwarslease heeft, een monteur van TT zwolle.

Maat of het waar is is een 2e hé, maar al met al niet leuk dus. ;(

Pfoei, die is er dus ook niet best vanaf gekomen.
Maar je heb dus niks gehoord over wat er dan WEL is gebeurd?

Sterkte voor de monteur van TT en zijn omgeving.
 
Wat zijn jullie allemaal filosofisch. Ik geloof niet zo in het lot, dat zou betekenen dat je kunt doen en laten wat je wilt, zolang je tijd nog niet is gekomen :?
Geef je ten dele gelijk maar er blijft zoiets als pech en geluk, iemand kan altijd 'roekeloos' rijden maar nooit iets overkomen en iemand anders kan de straat oversteken en net dan dood gereden worden.

Je hebt het voor een deel zelf in de hand, je lot maar ook voor een groot deel niet.
 
Wat zijn jullie allemaal filosofisch. Ik geloof niet zo in het lot, dat zou betekenen dat je kunt doen en laten wat je wilt, zolang je tijd nog niet is gekomen :?

Met die quote van mij bedoelde ik eigenlijk iets anders }) (heh toch)

Maar eens komt de dag dat je eraan moet geloven.
Morgen of over 10 jaar of over 50 jaar.
Doe je iets risicovols dan heb je óf mazzel óf "pech", maar dat is ook met traplopen.
 
in de krant stond gebroken wervel

Shit.
Raar is dat, meestal hoor je van weinig lichamelijke schade bij een val op het circuit. Maar twee zo zwaar....... komt volgens mij relatief gezien (op het aantal ongelukken) niet zo vaak voor.
 
Shit.
Raar is dat, meestal hoor je van weinig lichamelijke schade bij een val op het circuit. Maar twee zo zwaar....... komt volgens mij relatief gezien (op het aantal ongelukken) niet zo vaak voor.

Ik denk inderdaad ook wel dat het ondanks de snelheden (kan buiten circuit wel sneller, maar toch...) veel veiliger is dan in het verkeer. Geen tegenliggers, grind, bomen en voetgangers. Misschien schrik je daarom hier juist van.
 
Dit is triest voor de nabestaanden...zelf heeft hij er geen erg meer in....,ik heb meer medelijden met degene die op hem in is gereden..hij moet verder leven.(met alle narigheid die hem getroffen heeft)
Motorrijden is gevaarlijk.....dodelijke ongevallen komen niet veel voor op een circuit, gezien de hoeveelheid deelnemers en circuitdagen.

Verder niet te diep hier op ingaan.....hij is zeker niet de laatste die verongelukt op een circuit...zo is het nu eenmaal....slotje graag...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan