Mijn motor is de 'marathonmotor' in Moto73

in week 44 komt in moto 73 mijn suzuki sv 650s als marathon motor!
Hoi Ton,
Alles goed in Oudenbosch?
Heb een paar weken terug toevallig nog wat zwart /wit foto's uit jullie begintijd gevonden van jou en Marie-Jeanne achter de snijtafel en van je 'vellen' opslag. ;)
Die had ik indertijd gemaakt toen je een pak ging maken voor Peter Smetsers die in de 500cc klasse ging racen bij de NMB.
Dat zal in 1976 of 1977 zijn geweest als ik het me goed herinner.
Mooie tijden waren dat...... :]

@all: Jullie moeten Ton niet zo hard vallen jongens.
Hij is nog ouder dan ik en blijkbaar niet helemaal zo goed op de hoogte van het forumgebeuren en de bijbehorende etiquette. :+
Voor degene die hem niet kennen kijk hier maar even.
Een beetje meer respect is hier wel op zijn plaats. ;)
 
@all: Jullie moeten Ton niet zo hard vallen jongens.
Hij is nog ouder dan ik en blijkbaar niet helemaal zo goed op de hoogte van het forumgebeuren en de bijbehorende etiquette. :+
Voor degene die hem niet kennen kijk hier maar even.
Een beetje meer respect is hier wel op zijn plaats. ;)

If you can't stand the heat, stay out of the kitchen :+
 
Hoi Ton,
Alles goed in Oudenbosch?
....

@all: Jullie moeten Ton niet zo hard vallen jongens.
Hij is nog ouder dan ik en blijkbaar niet helemaal zo goed op de hoogte van het forumgebeuren en de bijbehorende etiquette. :+
Voor degene die hem niet kennen kijk hier maar even.
Een beetje meer respect is hier wel op zijn plaats. ;)

Ton kan toch zeker wel voor zichzelf opkomen :? :+

Ik zou ook b.v. wel willen weten hoe je marathonmotor van de maand wordt, want er rijden toch genoeg motoren rond met een bepaalde leeftijd én meer dan 100k aan kilometers.

Dus Ton vertel eens wat meer?

Welkom op MF trouwens :W
 
je kunt je aanmelden bij moto 73 met een motor met minstens 50 000 km op de teller en eerste eigenaar.Als jouw type nog niet in de test is geweest en je word uitgekozen dan word de uiterlijke en technische staat vd motor door een keurmeester beoordeeld en samen met een fotosessie een artikel gemaakt.het is overigens niet mijn motor maar die van mn vrouw.
 
Hij ziet er nog vrij jeugdig uit voor iemand van voor '56. :+

estoril.gif


/serieus mode

je kunt je aanmelden bij moto 73 met een motor met minstens 50 000 km op de teller en eerste eigenaar.Als jouw type nog niet in de test is geweest en je word uitgekozen dan word de uiterlijke en technische staat vd motor door een keurmeester beoordeeld en samen met een fotosessie een artikel gemaakt.het is overigens niet mijn motor maar die van mn vrouw.

Klinkt wel interessant eigenlijk.
 
Laatst bewerkt:
je kunt je aanmelden bij moto 73 met een motor met minstens 50 000 km op de teller en eerste eigenaar.Als jouw type nog niet in de test is geweest en je word uitgekozen dan word de uiterlijke en technische staat vd motor door een keurmeester beoordeeld en samen met een fotosessie een artikel gemaakt.het is overigens niet mijn motor maar die van mn vrouw.
Kijk, daar hebben we wat aan! :Y Wel grappig, maar in principe is het dus zo dat ook heel erg nieuwe motoren waar gewoon veel mee wordt gereden ook aangemeld kunnen worden? Het gaat niet persé om 'oude' motoren?

En ondanks mijn eerste reactie vind ik het toch leuk dat je motor is uitgekozen!!
 
je kunt je aanmelden bij moto 73 met een motor met minstens 50 000 km op de teller en eerste eigenaar.Als jouw type nog niet in de test is geweest en je word uitgekozen dan word de uiterlijke en technische staat vd motor door een keurmeester beoordeeld en samen met een fotosessie een artikel gemaakt.het is overigens niet mijn motor maar die van mn vrouw.

Van je marathonvrouw gezien je geboortedatum :+

Flauw, sorry kon het niet laten :X

Maar ik kijk wel even tijdens het boodschappen doen, want kopen doe ik dat waardeloze blad niet meer.
 
je kunt je aanmelden bij moto 73 met een motor met minstens 50 000 km op de teller en eerste eigenaar.Als jouw type nog niet in de test is geweest en je word uitgekozen dan word de uiterlijke en technische staat vd motor door een keurmeester beoordeeld en samen met een fotosessie een artikel gemaakt.het is overigens niet mijn motor maar die van mn vrouw.

Als ik dat geweten had.
Ik heb onlangs mijn FZS600 met 63k op de teller na 8 jaar verkocht.
Dan moet die er natuurlijk nog wel goed door de keuring komen, maar daar had ik wel veel vertrouwen in.

Ze hebben de SV650 dus niet uit elkaar gehaald, wat ze altijd wel doen na een langeduurtest?
 
je kunt je aanmelden bij moto 73 met een motor met minstens 50 000 km op de teller en eerste eigenaar.Als jouw type nog niet in de test is geweest en je word uitgekozen dan word de uiterlijke en technische staat vd motor door een keurmeester beoordeeld en samen met een fotosessie een artikel gemaakt.het is overigens niet mijn motor maar die van mn vrouw.

Komt er ook een fotosessie van je vrouw in? Misschien dat ik hem dan wel koop.
 
Komt er ook een fotosessie van je vrouw in? Misschien dat ik hem dan wel koop.

is ook weer afhankelijk van verschillende uiterst relevante factoren :+

ik dacht " O een marathonmoter, dus maar 42 km en 400 meter gelopen.... geintje.

wel leuk om er in te staan. onze 2e moter honda fireblade heeft 140.000 km gelopen [gereden!] en doet het nog steeds goed!

:} :] :}

wehehe, en maar motors verkopen als men er al 10.000 mee heeft gereden en hij richting 'op' gaat. :')
 
je kunt je aanmelden bij moto 73 met een motor met minstens 50 000 km op de teller en eerste eigenaar.Als jouw type nog niet in de test is geweest en je word uitgekozen dan word de uiterlijke en technische staat vd motor door een keurmeester beoordeeld en samen met een fotosessie een artikel gemaakt.
ow, da's ook niet echt veel.. ik had eerder het dubbele verwacht

en wat zit er in voor de eigenaar? of moet je genoegen nemen met het artikel?
 
Is dat een beetje hetzelfde als de Erik van Lent keuring op een willekeurige occasion?

Die staat in een ander blad; promotor.
 
wat krijg je er voor terug , jaar gratis moto73 oid :P
 
Laatst bewerkt:
Is het het eerste of tweede type sv650. Als het de eerste is dan ga ik het blad zeker halen.
 
je krijgt er niks voor terug,alleen je ego word gestreeld als ze zeggen dat hij er goed uitziet en een perfecte lunch. het bouw jaar is 2000 sv650 s.
 
je krijgt er niks voor terug,alleen je ego word gestreeld als ze zeggen dat hij er goed uitziet en een perfecte lunch. het bouw jaar is 2000 sv650 s.

Nu maar hopen dat ze zeiden dat die er goed uit zag en dat niet alleen jij dat vond :? :X

Goedkope bladvulling, maar inderdaad wel leuk en een exemplaar om te bewaren.
Je hebt het toch ook wel even over MJK gehad, want dat soort gratis reclame moeten ze je dan toch wel gunnen?

Hier weet ook gelijk iedereen wie je bent, als je jezelf nu eerst netjes had voorgesteld, was het misschien een heel rustig topic geweest, nu dus niet :+

P.S. wat voor motor rijd je zelf eigenlijk?
 
damted,reclame maken voor je zelf doe je niet dat mogen anderen doen ik heb 9 jaar een honda blackbird gehad.maar sinds ik weet dat ik een spier ziekte heb moest ik een lichtere motor gaan rijden en rijd nu een dl 650 adventure. nu heb ik in precies een jaar 9000 km kunnen rijden.En een actief topic ?ik hou er wel van.
 
Nu maar hopen dat ze zeiden dat die er goed uit zag en dat niet alleen jij dat vond :? :X

Goedkope bladvulling, maar inderdaad wel leuk en een exemplaar om te bewaren.
Je hebt het toch ook wel even over MJK gehad, want dat soort gratis reclame moeten ze je dan toch wel gunnen?

Hier weet ook gelijk iedereen wie je bent, als je jezelf nu eerst netjes had voorgesteld, was het misschien een heel rustig topic geweest, nu dus niet :+

P.S. wat voor motor rijd je zelf eigenlijk?
Goedkoop misschien, maar zeer interessant!
 
*O* *O*
Nog een "ton" met een Marathonmotor *O* *O*


Owja, welkom hier.


En mensen die een "tigste"hands motor hebben en daar zelf meer dan 50dkm mee gereden hebben komen ook in aanmerking.

En voor de eigenaar/artikelobject zit er een heeeelllle hoop spots in, en aandacht van allerlei piepels, op de meest vreemde tijden. O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan