Mijn motor omvergereden

Jee zeg wat een dure valpartij, wel netjes gehandeld door de dader... Suc6 ermee, hoop dat het nog wat wordt met de vakantie!
 
dat kan dan wel zijn maar je kunt niet de dingen doen waar je voor hebt betaald voor toedoen van de tegenpartij

Zei ook niet dat het niet kan, maar dat het moeilijk kan worden ;)

Verzekeringsmaatschappijen zijn zeer gehaaid wanneer ze uit moeten keren.
Je zult dus in ieder geval een waterdicht verhaal moeten hebben, waarom ze jou de kosten van de vakantie terug moeten betalen.

Maar niet geschoten is altijd mis natuurlijk :)
 
Balen joh!
Is ook moeilijk te zien een motor voor je bumper!
Succes, hopelijk kan het snel afgehandeld worden.
 
tsja kan doe knakker wel wurgen maar zo zo iemand doet het niet express en hij heeft ook netjes zijn excuses aangeboden. Heb zelf ook keer ongeluk veroorzaakt. Is te hopen dat er nog kleine kans is dat hij gerepareerd wordt. Anders wellicht kijken wat het "wrak kost" en de motor behouden en daarnaast de dagwaarde - kosten wrak incasseren.
 
Is het makkelijk eigenlijk om aan een tweede handstank te komen voor een GPX in de kleur Blauw met de Wit-Rode striping?
 
Door Baksteen [Moderator] op 29-06-2004 08:09

Sinds wanneer ben jij een modje :o

Maar iig flink balen met de schade :(
Je hebt wel geluk gehad dat die jongen zich heeft gemeld, voor hetzelde was je de pineut geweest
 
tsja kan doe knakker wel wurgen maar zo zo iemand doet het niet express en hij heeft ook netjes zijn excuses aangeboden. Heb zelf ook keer ongeluk veroorzaakt. Is te hopen dat er nog kleine kans is dat hij gerepareerd wordt. Anders wellicht kijken wat het "wrak kost" en de motor behouden en daarnaast de dagwaarde - kosten wrak incasseren.


Dat zou ik dus doen !!!!!

Maar volgens mij kun je ook gewoon eisen dat ze hem weer maken heeft mijn zwager met z'n koekblik gedaan, hij heeft gewoon geeist dat de auto weer gemaakt werd, en de andere partij is aansprakelijk en laat ze het verder uitzoeken.

Als je er zelf aan begint, zo'n gpx ken ik niet maar lijstje slopers en voor 2000 euro en een beetje huisvlijt kom je ver, die lichte beschadigingen laten zitten, motor tijdens beurt technisch na laten kijken en je motor vakantie is voor NOP !

Slopers zijn o.a.

www.woesthoff.nl
www.motorsloop.nl
cartier in ambt delden

http://home.wanadoo.nl/wacad/motorsloop/main.htm


Succes
 
Is het in dit geval mogelijk om de motorvakantie verhalen op de tegenpartij????? Deze kan immers nu niet compleet uitgevoerd worden omdat we nu genoodzaakt zijn met de auto te gaan.
Als ik jou was zou ik een huurmotor 'eisen' en daarmee lekker op vakantie gaan. Je hebt immers vervangend vervoer nodig en voor zover ik weet is dat te verhalen op de verzekering.
 
Reparatie Eissen gaat gewoon niet. Als de reparatie duurder is dan de dagwaarde tsja dan keren ze de dagwaarde uit...zo werkt verzekering nu eenmaal...ze gaan tuurlijk niet meer betalen dan dat ze motor waard is.

Er bestaat nog steeds wel kleine kans dat hij niet total-los zal zijn dus is afwachten, morgen komt de schade-expert er naar kijken dus dan weten we meer.

Over huurmotor eissen....Tsja dat gaat niet zelfs nu ze een vervangende motor heeft gekregen vanmorgen kan de verzekering (UNIVE) maar 75% van de kosten van vervangende motor verhalen op tegen partij.
Daarnaast is het nu zo dat als de motor wel gewoon rij technisch in orde is ze deze morgen weer terug krijgt en de huidige leen motor weer moet inleveren.

Mocht het echt tegen zitten en met de motor is niet op vakantie te gaan, dan pakken we gewoon de auto. Maar omdat het een specifieke motor vakantie is die we geboekt hebben inclusief routes etc ga ik dus wel een deel van de vakantie proberen terug te vorderen. Want voor die routes etc hebben we dan betaald.

De "schade"-motor wordt in iedergeval niet terug genomen als er rij-technisch mankementen zullen zijn. Ik heb er verder namelijk weinig verstand van en we gaan daarbij geen risico lopen.
 
Wat zal ongeveer de waarde zijn van zo'n schade-motor? Rij technisch is hij waarschijnlijk helemaal ok. Gaat me er dan om hoeveel er van de "uitkering afgaat".
 
heel netjes van die jongen en daar heb je ook meteen heel veel mazzel mee!
foutjes zijn menselijk, al blijft het natuurlijk super kut.

iig succes met het opknappen nieuwe uitzoeken.
 
[toevoeging] Wel erg cool van die gast met dat busje :} :} :} hoe zuur het veroorzaakte ook is in dit geval[/toevoeging]

Kun je het niet op een accoordje gooien met je motorzaak ?

Ik bedoel je hoort straks dat hij totall loss is -> dit betekent volgens mij alleen dat de schade hoger uitvalt dan de dagwaarde van de motor, maw je bent de l*l :(

Kan me echter wel voorstellen dat je dealert het "wrak" + totall loss bedrag wil inruilen op een andere en dan kunnen jullie nog op vakantie *D

Of ik zie t nu te rooskleurig natuurlijk :P
 
Laatst bewerkt:
Tsja we moeten morgen maar even afwachten.
Als je de dag waarde krijgt dan heb je tuurlijk niet meer de "schade" motor. Daarnaast moeten ze dan wel wat leuks hebben staan, maar betwijfel of we wat anders daar zullen kopen omdat hij tweede hands nogal erg aan de prijs is vergleken met andere motorzaken.
Gewoon maar eerst duimen dat hij alsnog wordt gerepareerd (eventueel zonder de zaken die hele lichte beschadiging hebben).
 
Tsja we moeten morgen maar even afwachten.
Als je de dag waarde krijgt dan heb je tuurlijk niet meer de "schade" motor. Daarnaast moeten ze dan wel wat leuks hebben staan, maar betwijfel of we wat anders daar zullen kopen omdat hij tweede hands nogal erg aan de prijs is vergleken met andere motorzaken.
Gewoon maar eerst duimen dat hij alsnog wordt gerepareerd (eventueel zonder de zaken die hele lichte beschadiging hebben).
Volgens mij kun je in bepaalde gevallen totall loss uitkering ontvangen met behoud van wrak en kenteken, in iedergeval suc6 en veel sterkte
 
IK zie het al.... er wordt druk gesproken over mijn motor.
Oom agent belde mij vanmiddag ook nog, of ik nog wat meer gegevens van de tegenpartij wilde geven en de gegevens van de getuige....

Dus heb op de leenfiets naar het bureau.

Het is afwachten wat ik morgen te horen krijg.
Heb er nu al buikpijn van :(

Maaruhhhh moet jij niet werken ??
Zoveel post van jou hier !!! ;)
 
Netjes dat hij terugkomt? Hij zou wel moeten want doorrijden na ongeval is volgens mij een misdrijf, behalve als je je binnen 24 uur meldt of zo.

Hij had meteen wel kunnen vragen van wie die motor was.

Maar goed... excuses verzachten toch wel het eea, en nu kan de schade netjes geregeld worden :)
 
Das natuurlijk mooi baen dat je motor omver ligt.

Maar wel goed dat hij weer terugkwam.

Wat mij wel regelmatig opvalt is dat mensen hun motoren vaak op onlogische plekken parkeren, waar de kans dat hij over het hoofd gezien of geraakt word door iets word juist groter is.

Bijvoorbeeld in een parkeervak achter een busje, of onderaan een helling bij een supermarkt (winkelwagentjes) etc etc.

Als ik mijn motor parkeer zorg ik juist dat hij op een plek staat waar een auto niet kan komen, en ook zo dat hij niet in een looppad (vlak om de hoek van een winkel oid) staat.

Naturlijk weet ik niet wat er in dit geval gebeurt is, dus daar kan ik niets over zeggen.
 
Ik stond op de stoep geparkeerd.... een hele brede stoep zelfs.
Daar mogen zo wie zo geen auto's rijden of parkeren. Het is gewoon voetgangers gebied.

En ik ga natuurlijk echt niet op een onlogische plek parkeren dan is het vragen om ellende. Nee nee niemand had er last van..... zelfs geen voetganger.
 
Is het rijbare schade?
Misschien dat je dan even contact opnemen met je verzekering en de schade op kunt laten nemen bij de motorzaak waar je normaal komt en met deuk en krasjes toch op vakantie kunt.
 
hij rijd nog goed alleen ruitje ligt aardig aan diggelen en daar wil je echt niet een stuk mee rijden als je beetje harde wind krijgt.......
 
Schade expert is geweest...zo'n 1750 euro schade. Hij is niet total-loss verklaard, maar ook niet alles zit er bij in, kleine schade is denk ik achterwege gelaten. Maar ja je motor-total loss laten verklaren heb je ook helemaal niks aan.
Dus vanmiddag maar een naar de dealer wat we er mee gaan doen.
 
Mazzel dat die knul niet is weggereden.
Je moet ze de kost geven die door-rijden na een eenzijdig ongeval.

Waarom denk je dat er zo veel auto's met putjes in de deuren rondrijden? Want daarmee is het allemaal begonnen. Vroegah... ja... vroegah...

Ik hoop dat alles op zijn pootjes terecht komt! ^_^
 
Gisteren uit de berging het arsenaal aan poetsmiddelen te voor schijn getoverd en eerst bezig geweest om de krassen weg te krijgen bij de deuk in de tank.....en yees na 45 minuten poetsen glimmen als een spiegel en zowat alles krassies weg weten te krijgen :9
Daarnaast bezig met een ruitje te krijgen.
Nou zag ik gister ergens een ruitje GPZ 600 R NINJA...Ik dacht dat er alleen en ninja van GPX is en niet van GPX. Enige verschil is volgens mij dat er in het wit Ninja in staat onder in het ruitje met grote letters ipv GPX. Van het weekend oude schermpje maar meenemen en als het past dan komt er dus een Ninja ruitje in......
Poets machine er verder maar eens op los gaan laten en wellicht gaat de GPx worden ingeruild.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan