Mijn "nieuwe" Harley!

Robinjo

MF veteraan
17 mei 2003
16.012
8.671
Driebergen
Facebook
full


'92er Harley-Davidson Fatboy met 14.200km op de teller
 
Mooie bike. Vooral de dichte wielen vind ik wel cool.

Volgens mij heb je nu dus 4 motoren in je garage staan....
Deze vind ik wel dan wel de mooiste.
 
Leuke fiets. :)


Alleen doe wel wat aan die spoiler achterop ;)

(mag niet eens meer bedenk ik me net ;) )



Is handelaarsplaat zie ik net...
 
Mooie bike. Vooral de dichte wielen vind ik wel cool.

Volgens mij heb je nu dus 4 motoren in je garage staan....
Deze vind ik wel dan wel de mooiste.

Nee joh, maar 3... ;) Ironisch genoeg gaan de dichte wielen tzt er weer vanaf om plaats te maken voor waarschijnlijk 17" alu spaakvelgen met dubbele 320mm Brembo's vierzuigerspul om toch enige vorm van rem aan de voorkant te hebben tov de originele ENKELzuiger remklauw voor (en omdat ik het mooi vind *D )
 
Leuke fiets. :)


Alleen doe wel wat aan die spoiler achterop ;)

(mag niet eens meer bedenk ik me net ;) )



Is handelaarsplaat zie ik net...

LOL Snelle edit Niels }) Rij nog een paar dagen op de handelaarsplaat rond tot ik m'n eigen plaat opgestuurd krijg (import), dat mocht van de aardige dealer. Ben al aan het dubben over eventuele zij montage. En er mag zoveel niet...denk dat de politie het ook niet met m'n dubbele Supertraps eens is :} Heeft verder ook een S&S carb en filter + pingeltje plus nog wat chroomspul met rubberringetjes om te schakelen enzo.
 
LOL Snelle edit Niels }) Rij nog een paar dagen op de handelaarsplaat rond tot ik m'n eigen plaat opgestuurd krijg (import), dat mocht van de aardige dealer. Ben al aan het dubben over eventuele zij montage. En er mag zoveel niet...denk dat de politie het ook niet met m'n dubbele Supertraps eens is :} Heeft verder ook een S&S carb en filter + pingeltje plus nog wat chroomspul met rubberringetjes om te schakelen enzo.

:} :}



politie zou t ook niet eens zijn met een dergelijk "misbruik" van de handelaarsplaten, dure boete, maar dan wel voor de handelaar })


Blijf die grote Suz t mooist vinden ;)
 
:} :}



politie zou t ook niet eens zijn met een dergelijk "misbruik" van de handelaarsplaten, dure boete, maar dan wel voor de handelaar })


Blijf die grote Suz t mooist vinden ;)

Ja maar Baksteen je weet toch ook dat er met Harleys niet gereden wordt maar alleen gepoetst ;) echt waar hoor O-)
 
:^

Allebei de Suz's overigens :}



sorry dat ik dit topic gemist heb Robinjo, anders had ik al veeeeel eerder die Harley afgekraakt :P :9

Welke Suz heb je het over??? Ik rij H-D man, niet op zo'n stomme Jap B|

full


:+ Als je de blauw-witte GS1000S Wes Cooley replica bedoeld trouwens, die heb ik verkocht om deze te betalen...helaas.
 
Heb de spiegels al gemodificeerd, was het enige waar een steeksleutel oppaste, moet nodig die "-maten aanschaffen, eerste defect is er ook al :) neutraallampje doet het niet meer. 1400 km gereden tot nu toe, als een ouwe lul, verbruik van 1 op 18 tot 1 op 20 :P

Bijlage: HPIM0396kl.JPG
 
Laatst bewerkt:
Bedoel r nix mee, is een vette die.............harley van jou O-) zeker als je hem niet onderhoud dan wordt ie steeds vetter ....................en de rekeningen ook :}
 
lijkt toch nergens op!! 8-) dit is waarschijnlijk de suuz waar nitro het over had
(Afbeelding)
Nee hoor Big ! Da's precies de Suzuki die ik bedoelde ! Prachtige fiets [me]( maar ja, NitroMax is dan ook uit de tijd dat die dingen "hèt" waren om te hebben[/me]

Gelukkig kan ik die andere mooie Jap nog zien achter die foto waar Robinjo in z'n garage met één of andere compressor staat 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan