Mijn "nieuwe" Harley!

Bar-B-Q ;)

(Afbeelding)

Ik denk dat Dick van de Waerdt in Doorn m'n beste kans is, die zei dat'ie hem vóór het weekend binnen zou kunnen hebben, dus vroeg m'n mandje uit en daar voor de deur gaan liggen ;)
Oh , gaan we eindelijk BBknoeien :+

Enne, waarom zag ik de andere zijde in de mail dan :?
 
Megakick van meer dan vijf jaar! :W

full


De Harley is vandaag weer op stap geweest, wel een nieuwe accu besteld (Yuasa) want die werd wat minder, verder niks dan lof. :}

Niet zo heel veel aan gedaan eigenlijk, lager breder stuur opgebouwd, knippers verwijderd, kentekenplaat anders gemonteerd en wat chroomspul eraf gehaald, ook nog een ander achterlicht opgepikt en aan het broeien op andere modificaties maar het heeft geen haast, behlave deze momenteel nog meer dan genoeg om aan te sleutelen. :X

:W
 
Mee gereden als het lekker weer was. :Y Logisch toch?


Das nou net wat ik aan Harleies het minst leuke vind. :Y
 
Laatst bewerkt:
Brilkevertje gaat er komen.Maar harley late we doorroeste in de garage.Misschien krijge we er over een paar jaar iets meer voor terug. :z

Brilkever-Achter.jpg


003-26.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heb de spiegels al gemodificeerd, was het enige waar een steeksleutel oppaste, moet nodig die "-maten aanschaffen, eerste defect is er ook al :) neutraallampje doet het niet meer.

Bijlage: HPIM0396kl.JPG

Dacht opeens weer aan het neutraallampje dus aan het rommelen, maar hoe krijg je dat Fucking dagtellerknopje los?????? :(


Inchmaten heb ik ondertussen, ook de inbusjes. O-)
 
die van mijn achterbuurman kan dat zo lang je wil blijkbaar :Y en we zullen maar gewoon toegeven dat we gek zijn van Harley's hé :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan