mijn spannetje ratelt...!?


Ja hoor, en hij gaat maar door ...
Ga nou met je luie flikker eens met je Ceebee aan de gang man, in plaats van MF blijven vervuilen ...

;)

Dun Braojur heeft zijn dag niet zo, dus let er maar niet op ... komt vast omdat er zaterdag zo'n massale opkomst van MF-ers is in tholen ... huh huh
:Z
 
Dun Braojur heeft zijn dag niet zo, dus let er maar niet op ... komt vast omdat er zaterdag zo'n massale opkomst van MF-ers is in tholen ... huh huh

En hop, mijn dag is meteen een stuk beter! Ik open net mijn mailbox, en lees een mailtje van Gossie! Komt zaterdag helemaal goed.

'kheb ineens geen zin meer om te katten :+ , maar ik ga gewoon weer heerlijk aan 't werk!
 
...+, maar ik ga gewoon weer heerlijk aan 't werk!

Ik wou net zeggen: "Moet jij niet iets doen dan?" :o

Zou Roadrocket nog wel reageren nu? Of weet ie het door alle tegenstrijdige berichten ook niet meer?

Ff serieus...Ural lijkt me hartstikke gaaf, maar ik kan hem niet kwijt. We hebben al een normale familycar (jawel...een station), SAM de Laro, mijn VTR, Misses haar SZR en dan nog mijn CB. Genoeg toch? :)
 
Interne snipperdag?? :+ :9


...goh .....ben ff met de baas praten, kom ik terug....heb ik in ene een hele pagina extra in m'n topic.....duurde toch wel lang voordat goalie langs fietste overigens.....GA EENS STUDEREN MAN!!!!


8-)
 
Interne snipperdag?? :+ :9


...goh .....ben ff met de baas praten, kom ik terug....heb ik in ene een hele pagina extra in m'n topic.....duurde toch wel lang voordat goalie langs fietste overigens.....GA EENS STUDEREN MAN!!!!


8-)


Moest eerst naar huis om de piccies te verkleinen. Maarre...ik ben bezig.

omschakeling BBT->BB, breed als voorwaarde voor diep, beweging onder de 9, goede been, geef de bal een boodschap mee, volg je me? :?
 
geef de bal een boodschap mee? ...... tja......klinkt goed voor "knal 'm erin" lijkt me.....alhoewel Roadrocket ervan overtuigd is dat hij de bal een totaal andere boodschap mee zou geven als binnen een doorsnee tilburgse voetbalclub gewenst is.... O-)
 
Volgens mij schiet je niet zoveel op met deze reacties Roadrocket. 'k Bedoel...met zulke uiteenlopende reacties van "gaaf" tot "neem een Range Rover met een dikke V8" en "bezint eer ge begint" tot "absurde voorstellen".

Jullie zullen het toch echt zelf moeten bedenken. Hoe moeilijk ook... '(
 
Volgens mij schiet je niet zoveel op met deze reacties Roadrocket. 'k Bedoel...met zulke uiteenlopende reacties van "gaaf" tot "neem een Range Rover met een dikke V8" en "bezint eer ge begint" tot "absurde voorstellen".

Jullie zullen het toch echt zelf moeten bedenken. Hoe moeilijk ook... '(

Hahahahahaha, wij denken gewoon hardop mee en proberen de keuze te vergemakkelijken bemoeilijken!
 
nah ja....ik dacht ook niet dat er zo via een zijspantopic uit ging komen hoor.....wil ik naar reacties vissen als "DOEN!" dan post ik wel een vraag op een landrover-forum.....moet gek lopen als iemand me daar er vanaf wil praten..... :)

....maar goed.....de belastingmeneer is nog steeds niet met z'n jaarlijkse donatie-uit-eigen-zak gekomen dus het blijft nu toch allemaal gelul-in-de-ruimte.....

.....al met al....blijft moeilijk.....en vooral ook een luxeprobleem.....wat dat betreft zal jullie reis naar afrika ook wel weer eea in perspectief zetten lijkt me.....
 
nee....z'n baas heeft bemerkt dat-ie een virtueel vrije dag aan het nemen was in de reeele tijd van diezelfde baas...... :+

Nee, mijn baas had vandaag zelf wel een vrije dag :(
dus hebben wij even een intercollegiaal werkoverleg georganiseerd op het terras van "Het Witte Paard" 8-) , en de consumpties op rekening laten zetten voor de baas.

die rekening komt toch pas na 't weekend ...
 
Nee, mijn baas had vandaag zelf wel een vrije dag :(
dus hebben wij even een intercollegiaal werkoverleg georganiseerd op het terras van "Het Witte Paard" 8-) , en de consumpties op rekening laten zetten voor de baas.

die rekening komt toch pas na 't weekend ...

Zegge...werk jij in de Efteling of zo? "Het Witte Paard": daar lopen ze toch met roze jurkjes? :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan