mijn spannetje ratelt...!?

Zegge...werk jij in de Efteling of zo? "Het Witte Paard": daar lopen ze toch met roze jurkjes? :?

Hahahahaha, het lijkt wel op de Efteling hoor! (Lelijke trollen genoeg ...)
Nee hoor, het "Witte Paard" is gewoon een gezellige kroeg hier in Etten-Leur nabij de markt met een gezellig groot terras.

Succes met je examen heej!


ennne ... die ober van gister, die hoef ik niet in een roze jurkje te zien




Pssssssst: 300!!!
 
Succes met je examen heej!

[

Thanx, maar mijn post van gisterenavond was al na mijn examen. Betrof een praktijkexamen waarna je meteen te horen kreeg of het voldoende was. Wat betreft mijn praktijk ben ik geslaagd. :) Geinig detail was dat de examinator zei nog iets van mij geleerd te hebben :+ . Altijd leuk natuurlijk.

Shit...301!
 
Thanx, maar mijn post van gisterenavond was al na mijn examen. Betrof een praktijkexamen waarna je meteen te horen kreeg of het voldoende was. Wat betreft mijn praktijk ben ik geslaagd. :) Geinig detail was dat de examinator zei nog iets van mij geleerd te hebben :+ . Altijd leuk natuurlijk.

Shit...301!

Gefeli!!!
Ik dacht gister begrepen te hebben dat je vandaag examen had? Nou ja, toch pilsje teveel dus ... *D

mooi dat dat examen er op zit enzo ... maar nou als de sodemieter met de ceebee aan de gang!
:+
 
Gefeli!!!
Ik dacht gister begrepen te hebben dat je vandaag examen had? Nou ja, toch pilsje teveel dus ... *D

mooi dat dat examen er op zit enzo ... maar nou als de sodemieter met de ceebee aan de gang!
:+

Jaja...ik wil binnenkort weer wat gaan klussen. Heb nog 6 weken voordat ik op vakantie ga. Daarna zal de tijd wel weer wat beperkter zijn aangezien dan ook het seizoen weer is begonnen. Ik moet dus maar even gas op geven op mijn transformatieprojectje.
 
.....en tegen die tijd gaat SAM ook aardig weer wat tijd innemen toch??......

@dunbraojer; toevallig interesse (en de middelen...) om eind juni mee te rijden met ttvught, als ik m'n spannetje dan niet gedumpt heb ;) ?

www.ttvught.nl
 
Jaja...ik wil binnenkort weer wat gaan klussen. Heb nog 6 weken voordat ik op vakantie ga. Daarna zal de tijd wel weer wat beperkter zijn aangezien dan ook het seizoen weer is begonnen. Ik moet dus maar even gas op geven op mijn transformatieprojectje.

Komen er dan ook weer updates in je eigen topic?

Tis eigenlijk een beetje lastig omdat je niet thuis sleutelt. Ik herken dat wel hoor, nu ik zelf een garage heb is het allemaal net iets makkelijker. Je pakt dan toch vaker een half uurtje (of langer) omdat het bij de hand ligt. Als je er voor moet gaan rijden, dan schiet het er gewoon vaak bij in ...
Zelfde geld denk ik voor RR, als hij zijn motoren allemaal thuis zou hebben staan, zou hij er waarschijnlijk niet aan denken om een of ander op te ruimen!

'kben zelf gelukkig net klaar met verbouwen binnenshuis, dus heb ik de garage weer tot mijn beschikking (heeft 5 weken helemaal vol gestaan met meubels, dus motoren stonden bij vaders in de schuur ...). A.s. zaterdag naar Tholen voor de sleuteldag, en na het weekend weer volop met het project aan de slag!

mijn vader begint trouwens ook ineens om motoren te geven ... toen ik ze afgelopen zondag ging ophalen waren ze netjes afgedekt met een dekentje???
 
Na de post-haust van een paar dagen terug is het nu toch ineens verdacht stil hiero :? Hoe staat het ermee?

Nou, da's natuurlijk heel duidelijk.
Na het mooie weer van afgelopen weekend is meneer RR al zijn twijfels kwijt! Hij houdt gewoon zijn Ural spannetje, en denkt niet meer na over een modderbestendig koekblik!

:+

in jouw topic is het nog steeds verdacht stil ...
 
jongens, jongens.....wat een spam in m'n topicje....... :+

....en ik heb die emailnotificatie ook aanstaan......wel een beetje jammer dat je voor elke reply een mailtje krijgt, andere fora geven daar 1 seintje voor totdat je het topic bezocht hebt......ideetje voor de moderators?? O-)

...en nee....ik ben niet naar een rangerover aan het kijken O-) ....en nee....het spannetje is ook nog niet weg.... O-)


.....ik brul weer even verder....... 8-)

full
 
....en ik heb die emailnotificatie ook aanstaan......wel een beetje jammer dat je voor elke reply een mailtje krijgt, andere fora geven daar 1 seintje voor totdat je het topic bezocht hebt......ideetje voor de moderators?? O-)
Dat ideetje heb ik twee jaar terug ofzo al eens in de ideeenbus gedaan. :P
 
@ dun Broajert: Voor het geval jij reageert...ik ga nu werken, dus reacties van mij hoef je even niet te verwachten ;)

@ Roadrocket: al zin in morgen? :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan