mijn vriendin is zojuist vertrokken voor examen

_gijs_

MF veteraan
7 jan 2004
4.128
5
noord limburg
mijn vriendin stapt net in de auto om naar de rijschool te rijden, om daar ons koekblik even in te ruilen voor de lesmotor,
Daarop rijdt gaat ze om 13:05 haar examen mee rijden!

Ze is net voor 1 april al eens op geweest. en toen gezakt door een stom puntje, voor de rest ging alles perfect!

Daarna de bijz. verrichtingen gehaald, en nu vanmiddag dus de herkansing!

Ik hoop dat ze slaagt! (als ze rustig blijft als ze ene klein foutje maakt moet dat kunnen!!!)
de schadow voor haar staat al sinds december te wachten!



(volgens mij ben ik nog zenuwachtiger dan zij zelf!)
 
ik wens haar veel succes. moet ze vandaag de bijzondere verrichtingen doen?
Ik moest ze op 8 juni doen, maar ik ben gezakt. ik had net 1 teveel fout. dat was echt balen. Mijn motor staat ook nog steeds te wachten in de garage. Ik hoop voor haar dat het wel lukt.
 
nee bijzondere verrichtingen heeft ze zonder problemen afgelegd!
het gaat nu om het rijden, als ze slaagt kan ze meteen haar papiertje ophalen, en rijden!
 
Sorry ik had het niet goed gelezen, maar het zou mooi zijn dat ze nu zelf mag rijden.

we horen het wel.
 
Veel succes. Hopelijk regent 't bij haar niet net zo hard als dat 't hier nu doet. Hangt hier een wolkbreuk boven m'n dak.
 
hier is t droog, maar weet niet hoe t in venlo/blerick is waar ze examen doet,
regen maakt mijns inziens niet uit, als je je daar maar juist aan aanpast
 
ze zal nu wel aan het rijden zijn!

bedankt voor jullie succes wensen, en voor diegenen die zel fook nog aan t lessen zijn ook alvast succes
 
Kijk das lekker rijden als je de bijzondere verrichtingen niet meer hoeft te doen :}
Ik hoop wel dat het droog blijft! Hier hoost het '(
 
Maakt niks uit, je kan het of je kan het niet..

Spannend.... de ontlading lezen we hier wel ;)
Ik had nooit problemen met de bijzondere verrichtingen, tot ik op examen moest |(
BV's gingen niet geheel vlekkeloos, maar mocht toch door (dankzij mijn rij-instructeur!)
Met auto examen vorig jaar was ik door TussenTijdseToets voor het eerst vrijgesteld van BV, en ik moet zeggen, ik heb heerlijk gereden *D
 
(volgens mij ben ik nog zenuwachtiger dan zij zelf!)

Wacht maar totdat ze voor het eerst met je mee rijdt... ;)

Ik ben nooit aggressief op de motor, maar toen mijn vriendin net haar rijbewijs had en achter me aan reed :X :X

Ik kon iedere automobilist wel vermoorden die in de buurt kwam van een straal van 100m,.. gelukkig wendt het snel, en dan blijven alleen de leuke dingen over 8-)

Maar is ze nou geslaag of niet ?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan