Voorste pomp is een originele, de klauwen ook. Achter zit er een andere, grotere pomp op denk ik. De schetsplaat is daar met bussen naar buiten gebracht en de beugel voor de remlichtschakelaar lijkt me ook niet origineel.
Het remt nu goed. Zelf ben ik ook geen voorstander van één systeem. Ik geloof niet dat dit later aangelegd is, de slangen zijn volgens de nummering nog de eerste, langs het span en de arm naar voren liggen starre leidingen.
Ik kijk het even aan, voor de toekomst (voorjaar ofzo), staan stalen flex leidingen nog op het verlanglijstje.
Misschien scheid ik het systeem dan wel.
Correctie; de voorrempomp bedient één klauw van het voorwiel. De achterrempomp bedient de achterwiel klauw, zijspanwiel en één klauw op het voorwiel. De voetrem doet dus verreweg het meest.
Het blokje dat aan de arm naar het voorwiel zit, koppeld dus niet beide systemen zoals ik dacht. De bovenste starre leiding komt vanaf de handrem, de onderste vanaf de voetrem;
Hier het T-stuk onder het zijspanframe;
Overal zitten nog de oude 'rubber'slangen, daar zal dus nog een hoop winst te behalen zijn als ik deze voor flex staal vervang.