Rare Kwast
MF veteraan
- 16 feb 2003
- 1.260
- 0
Ik ging eens een proefrit maken op een Honda VTR1000, bleek de accu leeg. Acculader brande (ter plekke) door, 2 setjes startkabels op een accu van een dikke diesel bedrijfswagen gaven geen uitkomst (kabels niet goed), aanlopen en met 2 man op de achterkant hangen, resultaat: compleet vergalde BT012 achterband en vloekende monteurs
Ze hebben uiteindelijk van een andere Firestorm de accu overgezet (dat had ik al iets eerder gedaan denk ik ) en ik heb een heeele gave proefrit gehad.
Conclusie: dikke V-twin niet aanduwen
Heb het met mijn SV nog niet geprobeerd, scheelt weer 350cc
Ze hebben uiteindelijk van een andere Firestorm de accu overgezet (dat had ik al iets eerder gedaan denk ik ) en ik heb een heeele gave proefrit gehad.
Conclusie: dikke V-twin niet aanduwen
Heb het met mijn SV nog niet geprobeerd, scheelt weer 350cc