mini ghostrider movie maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vet idee!!!!! *O*

ik wil toch minimaal wel een politie achtervolging zien :) :)

anders is het natuurlijk niks :W :W :W

succes!!!! :)




























































:+ :+ :+
 
Als je serieus bent, dan denk ik dat je een ongeluk krijgt midden in rotterdam of je word gepakt/neergehaald, en dit topic word niet erg gezellig.

Ik zou het niet doen, maar goed it's your choice

Als je dan leuk filmpje maken, doe het op een landweg o.i.d. ietsiepietsie veiliger dan rotterdam
 
Laatst bewerkt:
gewoon zo rijden alsof je elk moment op je plaat kan gaan of de controlle verliest.

Het leukst is natuurlijk ook als dat ergens natuurlijk ook gebeurt :+


Succes met filmen

Ik wacht met spanning :9
 
Laatst bewerkt:
Muziek en niet te lange shots vanuit 1 oogpunt doet veel.
Verder moeten de beelden gewoon scherp zijn en niet teveel schokken.

Je gaat wel een erg link filmpje maken, dus de crash ook goed op de film zien te krijgen en ook het in beslag laten nemen van je 70cctje moet er haarscherp op staan.
Dus wordt je aangehouden DOOR blijven filmen!

Ben benieuwd.
 
en je wilt ook nog eens je motorrijbewijs gaan halen? :?
vind het niet erg vreemd dat het cbr jongere motorrijders(zoals ook ikzelf)
het steeds moeilijker gemaakt word om hun papiertje te kunnen halen.
en nee ik wil niet zegge dat ik nog nooit gekke dingen gedaan heb!
als je gek wil doen op je brommert ga je tog lekker t circuit op ;)
 
helaas is dat niet meer zo !

wij wouden ook het circiet op maar jem oet een 125cc huren anders mag je er niet op en ook nog is je motorrijbewijs nodig is ons vertelt dus tjah ... !
 
heel verhaal _O-

- Wat trekt aan om het filmpje niet weg te klikken?

geen lange intro of iets dergelijks, 10 tot 30 seconden is zat
goede kwaliteit film, niet met mobieltjes opnemen
boeiende beelden

- camera posities o.a voor & achter paar vrienden op plekken zsetten en ook mee laten rijduhen op hun eigen schakelbrommer?

camera achterop kan je vastmaken met duktape :Y


-muziek

is altijd een moeilijk item, ieder heeft zijn eigen smaak


- jullie eigen ideeën zijn natuurlijk ook altijd super welkom :D

Altijd door blijven filmen , ook valpartijen ed

alvast hartelijk bedankt !

René !!!!

toch nog een beetje serieuze reactie

;)
 
hallo allemaal , ik weet niet echt of ik dit hier mag plaatsen ( beter gesegt op dit totale forum :P maar ik heb wat adviezen nodig dus ik hoop dat ik het hier mag plaatsen :) )

het is nu winter , en het is dus lkkr vroeg donker en aangezien ik mijn motorrijbewijs nog niet heb & me behoorlijk verveelt op dit moment , had ik met een paar vrienden besloten een soort filmpje te maken over mijn schakelbrommer 70cc :P :P 4 tak.

soort mini ghost ridertje :P
maar mijn vraag was , wat trekt mensen aan om het filmpje van begin tot eind te kijken , want ik neem aan dat we allemaal De Ghost Rider kennen , en daar kunnen jullie me niet mee vergelijken natuurlijk :P

op dit moment was de intensie van ons , om in centrum van rotterdam te gaan rijden , en flink te scheuren in het centrum door auto's omheen en voorbij & inhalen ....

waarvan ik ga proberen Camera aan voorkant te zetten ( dat lukt maar zou graag op de achterkant van mijn schakelbrommer ook willen plaatsen heb alleen geen flauw idee hoe ik dat moet bevestigen :P :P )
en een aantal vrienden gaan op een aantal plekken in het centrum staan waar se mij filmen als ik voorbij scheurt :P :P :P :P :P :P . of eventueel dat 1 van hun 2 mee rijd en filmte te gelijk ...

zodra ik nieuwe veerringetjes voor mij koppeling binnen heb ( ga ik whielie weer proberen :) maar dat kan ik niet beloven).

wat voor muziek zal ik erin plaatsen ken aantal goeie muziek bands van Rock thema maar de laatste tijd trekt Franse Rap songs ook enorm aan in filmpjes van dit soort dingen.

- De aandacht = Neon :P dat sit er al onder voor meer aandacht ! :P

- kijk politie uitdagen heefd voor mij weinig zin , want ik moet dan een back up roete hebben met paaltjes en dat is een beetje tjah weet nie grote uitdaging maar weet nie of ik dat wel wil doen want ik ben mijn schakel kwijt als se me aanhouden :):):):):).

dus mijn vragen aan jullie sijn als jullie mij alstublieft kunnen helpen?

- Wat trekt aan om het filmpje niet weg te klikken?
- camera posities o.a voor & achter paar vrienden op plekken setten en ook mee laten rijduh op hun eigen schakelbrommer?
-muziek
- jullie eigen ideeën zijn natuurlijk ook altijd super welkom :D

alvast hartelijk bedankt !

René !!!!
Smilie overkill _O-
 
Als je ze tot het eind wilt boeien moet je helemaal aan het begin van het filmpje alvast een shot van de ambulance laten zien en de rokende puinhoop waar die naast staat, dat houdt ze wel nieuwsgierig om het filmpje af te kijken.




Oftewel, ga lekker andere dingen verzinnen ipv de zoveelste Ghostrider wannabee te zijn en eventueel jezelf of anderen in puin te rijden. Je hebt de situatie niet in de hand en waarschijnlijk heb je ook de capaciteiten er niet voor om het veilig, verantwoord en toch spannend te doen. Of denk je alleen aan hard rijden en veel gas geven? Koop dan een honda CRX of Golf GTi.
 
Als je ze tot het eind wilt boeien moet je helemaal aan het begin van het filmpje alvast een shot van de ambulance laten zien en de rokende puinhoop waar die naast staat, dat houdt ze wel nieuwsgierig om het filmpje af te kijken.




Oftewel, ga lekker andere dingen verzinnen ipv de zoveelste Ghostrider wannabee te zijn en eventueel jezelf of anderen in puin te rijden. Je hebt de situatie niet in de hand en waarschijnlijk heb je ook de capaciteiten er niet voor om het veilig, verantwoord en toch spannend te doen. Of denk je alleen aan hard rijden en veel gas geven? Koop dan een honda CRX of Golf GTi.

ja ok je hebt wel gelijk en 90% segt het ook wel , maar weet nie het trekt me gwn aan , en ik ga niet 110 tussen 2 autos doorheen ofso echt niet , maar gwn laten zien dat je trekkracht heb & beetje sporten bij stoplichten enso gwn de normale dingen doen , ik wil ook niet dood ofso ....

maar dit soort dingen

- stoplicht tussen 2 autos in staan SUPEr hard wegtrekken dat je veel sneller dan die autos op dat moment bent.

- autos inhalen

- whielie trekken

- de normalere dingen , maar wat het standaart doorbreekt & humor in filmpje lijkt ook wel leuk , ingesproken teksten bvb weet ik het :P
 
Als serieuze respons...

Alle motorijders vinden scooter jochies wel leuk om met een wheelie op de plaat te gaan...

En verder anders politie achtervolgingen of wheelies op de snelweg.. ( er zijn er een paar die het doen met runners op youtube )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan