XRV rider
Die hard MF'er
Misschien ten overvloede , maar heb er erg in dat de kuipdelen (en het kuipframe dus ook) van een 750 en 1100 verschillend zijn (d.w.z. lijken veel op elkaar maar passen dus echt niet bij elkaar).
En oppassen met de upsidedown, bij crashvorken kan het voorkomen dat de binnenpoot gescheurd of zelfs gebroken is op het punt waar de borgpen in het onderste gedeelte (remklauw en asbevestiging) van de vork zit, dit is een klempassing maar met extra borgpen.
Deze scheur of breuk zie je dus niet!! Ook niet als de poten na een crash weer netjes gericht zijn....
Je merkt het wel bij je zoveelste stoppie en met wat meer geluk merk je het aan olielekkage op een vreemde plaats .....
Verder, heel veel succes met de ombouw ! Mag dat wel, heb zelf ooit een achterkant van een Blade op een EXUP gebouwd (En nog veel meer )
En oppassen met de upsidedown, bij crashvorken kan het voorkomen dat de binnenpoot gescheurd of zelfs gebroken is op het punt waar de borgpen in het onderste gedeelte (remklauw en asbevestiging) van de vork zit, dit is een klempassing maar met extra borgpen.
Deze scheur of breuk zie je dus niet!! Ook niet als de poten na een crash weer netjes gericht zijn....
Je merkt het wel bij je zoveelste stoppie en met wat meer geluk merk je het aan olielekkage op een vreemde plaats .....
Verder, heel veel succes met de ombouw ! Mag dat wel, heb zelf ooit een achterkant van een Blade op een EXUP gebouwd (En nog veel meer )