Dat schiet heel mooi op!
Krijgt het frame nog wel een coating voor hij de baan op gaat?
dacht het ni , en de speet lassen blijven ook zo das allemaal gewicht he
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat schiet heel mooi op!
Krijgt het frame nog wel een coating voor hij de baan op gaat?
Dat schiet heel mooi op!
Krijgt het frame nog wel een coating voor hij de baan op gaat?
het frame blijft kaal in het begin want ervaring leert dat er al wel eens iets extra op gelast moet worden. en het is dik balen als je daarvoor de verf moet verwijderen.
uiteindelijk wordt het uiteraard gespoten
hier mijn eerder getoonde schets al wat verder uitgewerkt:
[afbeelding]
subframe blijft normaal wel alu kleurig, de tank en voetsteun "driehoeken" worden zwart. wielen en frame worden blauw. (kan allemaal nog veranderen uiteraard)
en Gino, GRdesign sta hier nog ni op maar komt nog
grtz!
MJ
Hoei daar zitten een paar leuke tussen die 1e of die laatste vind ik wel wat, die met al die KTM logo's ook wel maar dan moet KTM eerst maar eens met een zak geld langskomen lijkt me.....
Ik vind de onderste lijn van de witte 'driehoek' in het eerste ontwerp niet bij de lijn van de motor passen, op de een of andere manier.mijn schets verder uitgewerkt door iemand op de facebook pagina (deed hij gewoon omdat hij het wel een fijn project vind...nice!)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en dit is de volgende denkpiste die wordt uitgewerkt! maar dan samen met mijn "vaste" ontwerper/designer Koen Willemsens
[afbeelding]
Ik vind de onderste lijn van de witte 'driehoek' in het eerste ontwerp niet bij de lijn van de motor passen, op de een of andere manier.
Bij het tweede ontwerp vind ik de motor heel laag en lang overkomen, in elk geval op deze afbeelding.
Er staan, mijn inziens, mooiere ontwerpen hier
[afbeelding]
Ik vind deze persoonlijk erg fraai !
Maarten vraagje, zou jij eens aan die jongen kunnen achterhalen voor me met welk programma die jongen dit gedaan heeft ?
Dat kan zijn maar toch heeft hij iets cools zo !volledig in photoshop. en de die met vlammen is echt wel heel erg "johnny"
Ik zou toch lekker de originele connector gebruiken. Geen gehannes met speciale crimptools en overbodige connectoren...
Ik heb ook gekeken naar de toepassing van deze specifieke ronde aluminium gesealde Deutsch connectors om in een custom ECU box te plaatsen. Maar de kosten wegen gewoon niet op tegen de voordelen. Superseal stekkers zijn een betrouwbare, goedkope optie om onderling kabels te verbinden. De crimptool is ook goedkoop te verkrijgen. Voor de ECU gebruik ik nu een 36pins Econoseal III stekker. Niet zo compact als een ronde Deutsch connector. Maar met 18 AWG bedrading, en het lage aantal draden (voor een mono) vanuit de ECU voldoet een plastic connector ook nog wel.
Ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat!
Heb je hier dadelijk ook een complete elektrisch schema van?
Het standaard schema van KTM zal wel niet kloppen.
Dat storingzoeken lijkt me niet direct een pretje, voor mij lijken die stekkers allemaal op elkaar.
Misschien eens zo een foto in "het grote soep topic" zetten.
Die gasten zijn ook erg creatief en maken soms hele mooie ontwerpen.